Opzich fijn in de vorm dat het sneller bijleest, maar minder boeiend als voorheen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:En je bent lid sinds 2015?
Amanda schreef:Wat betreft kritiek: dat is een cirkel.
Er zijn genoeg mensen die de moeite nemen om opbouwende kritiek te geven, waarop vervolgens wordt getemd of niet fijn op wordt gereageerd. Dan denkt de kritische gebruiker ook: ja dahaag, dat doen we de volgende keer anders. En vervolgens steekt die persoon er óf geen tijd meer in óf neemt niet meer de moeite het genuanceerde verhaal te typen. En krijg je nog meer lange-tenen-reacties. Het is een cirkel en dat is een vervelende, plus erg lastig om uit te komen. Waardoor mensen steeds minder gaan posten. Dat zie je nu op de ITP-fora gebeuren. Enorm jammer
bruintje123 schreef:Bij nieuws en maatschappij valt mij voornamelijk op dat er 1 kliekje is dat zijn mening doordrukt. Waar het lijkt of ze elkaar een pb sturen kom ook even die mening doordrukken want er is een anders denkende en die dulden we hier niet.
En na een paar keer heeft die anders denkende echt geen zin meer om een discussie aan te gaan want daar is toch geen ruimte voor. Onderbouwd of niet.
Indestal schreef:Amanda, de gemiddelde leeftijd is rond de 20 en als 55 jarige is dat voor mij helaas hoe je het ook went of keert een totaal andere generatie, ook wij schelen 20 jaar en dat is omdat ik kennelijk ben blijven hangen na 17 jaar...mijn eigen fout...
Deze groep is voor mij op paardengebied ook geen leermeester
Soms is bokt interessant als er een nieuw item is uitgevonden om ervaringen te lezen....
Wat betreft de sfeer? Die vind ik bagger slecht, jawel niet in de hoek van de besloten kringen van de huiskamers, en nog meer totaal niet paardengerelateerde onderwerpen die ik niet aanklik en waar je de groep 20-30 met elkaar over dagelijkse zaken praat...maar ga eens naar maatschappelijk getinte onderwerpen??! Daar zitten vnl de wat ouderen, nou die sferen die die club creeert met elkaar naar anders denkenden, te gek voor woorden!! En dat gaat allemaal door....
Dat is bokt voor mij..
Over de kekke schoenen, wenkbrouwen, wat heb je gegeten vandaag, wat was je ergenis vandaag, waarom piept mijn kanarie vandaag anders dan gisteren? Zijn topics die vast reuze gezellig zijn, maar daar kom ik niet voor op bokt...