Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:49

_Cowgirl schreef:
Er is al aangegeven dat deze moderator haar twee eigen topics en eigen bericht verwijderd heeft. De theorie dat een andere moderator dit gedaan zou hebben gaat dus niet op.

.

Dat zeg ik zelf toch ook al minstens twee keer? Het ging om de pure THEORIE, dat het IN THEORIE wel mogelijk is om een topic per ongeluk te verwijderen, maar dat dit HIER onwaarschijnlijk is.

Hopelijk is mijn bericht nu wel duidelijk...

edit: en per ongeluk twee keer op ja drukken komt dus WEL voor want het is al gebeurd, je moet maar verstrooid zijn en niet goed lezen :) .
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 24-11-14 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:51

Kwanyin schreef:
_Cowgirl schreef:
Er is al aangegeven dat deze moderator haar twee eigen topics en eigen bericht verwijderd heeft. De theorie dat een andere moderator dit gedaan zou hebben gaat dus niet op.

.

Dat zeg ik zelf toch ook al minstens twee keer? Het ging om de pure THEORIE, dat het IN THEORIE wel mogelijk is om een topic per ongeluk te verwijderen, maar dat dit HIER onwaarschijnlijk is.

Hopelijk is mijn bericht nu wel duidelijk...

Ik snap je punt, maar snap niet waarom allerlei theorieën aangehaald moeten worden die überhaupt niet van toepassing kunnen zijn. O:)

Kwanyin

Re: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:52

Omdat mensen vragen of het überhaupt mogelijk is om iets per ongeluk te verwijderen, en dan geef je daar antwoord op ;) .

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:54

Oh wat erg eigenlijk, eerst worden er tig moderators die allang mod zijn uit gemikt omdat ze iets zagen wat niet mocht en niks zeiden. Dat ze iets konden lezen was niet hun eigen fout en deden hun niet expres. Dat was immers de fout van iemand anders. Ze werden zo de grond in getrapt en op hun kop gescheten waar iedereen het kon zien en lezen, ondanks dat sommige het irl al heel moeilijk hadden.

Nu doet een moderator zomaar bewust dingen die niet mogen omdat het haar niet bevalt en er word over nagedacht wat ze moeten doen en hoe het te vertellen. Tegen ons worden er alleen dingen bevestigd die we allemaal al wisten en de mod is nog steeds groen, lekker achterbaks... Had toch wel een beter eenzijdig beleid verwacht achter bokt.nl.
Laatst bijgewerkt door Nuvel op 24-11-14 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:54

Bedankt voor de uitleg, modjes :)
Fijn dat jullie (tot nu toe) het topic open gelaten hebben.
De mens is van nature nieuwsgierig en dan voorkom je bijna onmogelijk speculatie.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:55

Jeetje wat een theorieën inderdaad :=
En daar wordt al 17 pagina's over gepraat.
Laten we het met zijn allen relativeren. Een mod heeft een fout gemaakt, aan de hoofdmoderators wat te doen met deze situatie. Het is goed dat het geconstateerd en benoemd is, maar om er nou 17 pagina's over door te gaan wat er allemaal wel niet misschien gebeurd zou kunnen zijn en wat er met deze mod zou moeten gebeuren.... Dat gaat wel heel ver.

Laat het HM team zijn werk doen, dan kunnen wij overgaan tot de orde van de dag zonder speculaties, sensatie en theorieën :)

Jeroenschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:56

_Cowgirl schreef:
Jeroenschot schreef:
Volgens mij weet iedereen wel wat er hier gebeurd is, maar wachten we nog op een bevesteging

Als je even terugleest is er ook al bevestiging gekomen. De moderator heeft haar twee topics en een bericht verwijderd.

Maar er word hier gespeculeert over per ongeluk of niet ;)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:59

zo'n ontzettend kwalijke zaak is het toch ook weer niet? Als die mod die dingen heeft verwijdert?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:00

Maartje1990 schreef:
zo'n ontzettend kwalijke zaak is het toch ook weer niet? Als die mod die dingen heeft verwijdert?

Nou, wat geeft haar het recht dingen te verwijderen waar zij het niet meer mee eens is?
Dat mogen wij gebruikers ook niet. Iemand die denkt 'boven de regels' te staan, dat vind ik redelijk kwalijk.
(Even ervan uitgaand dat zij dit zelf gedaan heeft)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:02

Jeroenschot schreef:
_Cowgirl schreef:

Als je even terugleest is er ook al bevestiging gekomen. De moderator heeft haar twee topics en een bericht verwijderd.

Dat zij haar twee eigen topics en eigen bericht verwijderd heeft is voor mij al voldoende bevestiging. Dat zijn al minimaal vier fouten die zij begaan heeft, dat zijn voor mij al genoeg redenen om haar groene kleurtje af te nemen.

Voor het aanklikken van een link die je niet had mogen aanklikken wordt dit namelijk al gedaan.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:03

Maartje1990 schreef:

Het is natuurlijk geen wereldramp. Maar wel tegen de regels, dus daar moet wel een reactie op komen, lijkt me. Er zijn vaker mods afgedankt om keine dingen.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:03

Als een mod dat kan waarom mogen wij onze eigen berichten dan niet verwijderen....

het is totaal gewoon niet eerlijk hoevaak ben ik wel niet afgezeikt vaak genoeg. zelf bij de topic gasthonden ging het ver toen wilde ik het ook laten verwijderen maar dat mocht niet ze hadden slotje op gedaan. dus hoezo mag zij het wel en haar eigen berichten verwijderden wat wij niet mogen tsss

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:06

Een mod kan dat omdat het een mod is. Of het mag is een tweede. Daar zijn ze nog over in beraad. ;)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:06

Pandameisje schreef:
Als een mod dat kan waarom mogen wij onze eigen berichten dan niet verwijderen....

het is totaal gewoon niet eerlijk hoevaak ben ik wel niet afgezeikt vaak genoeg. zelf bij de topic gasthonden ging het ver toen wilde ik het ook laten verwijderen maar dat mocht niet ze hadden slotje op gedaan. dus hoezo mag zij het wel en haar eigen berichten verwijderden wat wij niet mogen tsss

Omdat een mod ook niet zomaar eigen berichten mag verwijderen? :?
Dat is nou juist het hele punt van dit topic. Dat is misbruik maken van de verantwoordelijkheid en mogelijkheden die je hebt als teamlid.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:08

Pandameisje schreef:

Zij mag het ook niet en als je het topic hebt gelezen dan weet je ook dat er nu overleg gaande is over de consequenties die het zal gaan hebben voor de betreffende moderator. Er staat nergens dat een moderator wel haar eigen berichten en/of topics mag verwijderen.

Edit: Amanda was me net voor.

Jeroenschot

_Cowgirl schreef:
Jeroenschot schreef:

Dat zij haar twee eigen topics en eigen bericht verwijderd heeft is voor mij al voldoende bevestiging. Dat zijn al minimaal vier fouten die zij begaan heeft, dat zijn voor mij al genoeg redenen om haar groene kleurtje af te nemen.

Voor het aanklikken van een link die je niet had mogen aanklikken wordt dit namelijk al gedaan.

Dat bedoel ik dus! Er kunnen wel 100 theorien losgelaten worden nu, maar het beste is denk ik gewon eventjes afwachten

Pandameisje

Wat ik probeer te zeggen is dat de mod gewoon keihard misbruik van maakt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:09

Wordt het wel of niet mogen verwijderen van eigen berichten het onderwerp van de volgende 18 pagina's? :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:10

Pandameisje schreef:
Wat ik probeer te zeggen is dat de mod gewoon keihard misbruik van maakt

Ja maar Pandameisje... dat leek me 18 pagina's geleden al duidelijk...

Jeroenschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:10

Misschien heeft ze het op haar verlanglijstje gezet en heeft de Sint met zijn pieten het weggehaald, of heeft ze zitten bidden dat het topic weg moest en heeft God het gedaan. Ik kan zo nog wel 100 theorieën bedenken, maar ik denk dat het beter is als we dat niet meer gaan doen maar even op een groen bericht gaan wachten

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:11

Je gaat hier toch geen nieuwe Pietendiscussie beginnen he :)) :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:12

Apple schreef:

Van godwin's law naar Piet's law? :')

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:13

Apple schreef:

Wilde dat ook net zeggen, had echter bericht maar ongepost verwijderd. Komt een mod ermee :+

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:14

Mijn excuses, het was inderdaad ook vreselijk offtopic :=

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:14

Een mod "op zwart zetten" is dan misschien ook niet helemaal politiek correct :+