Niet eens aan gedacht, jeey weg roze!Maar wel saai idd. Heb het niet eens gemerkt dat het weg was, wat erg
BartVB schreef:Niemand kan zeggen dat Bokkers geen gevoel voor drama hebben jij hebt tenminste een kleurtje...
Banjer schreef:BartVB schreef:Niemand kan zeggen dat Bokkers geen gevoel voor drama hebben jij hebt tenminste een kleurtje... En dat kun je er ook nog niet eens afpoetsen.
xZiva_ schreef:kunnen we niet een kleurtjes petitie starten? ik mis m'n kleurtje nu al..Dat is best wel een heel goed idee ;D
Ik vind het maar banketstaaf. Helemaal blij met mijn kleurtje die ik eerlijk gewonnen had nemen ze mijn prijs weer in!Niet grappig modjes. Ik hou niet van zwart.
Kaus schreef:Maar de vraag is nog steeds, waarom is Iris nog mod?waarschijnlijk omdat ze geen prijs heeft gewonnen maar echt mod is geworden...
Ik vind dat ik nog 1 maand roze mag. Ik vier deze maand m'n 10 jarig Bokt- jubileum. Toch een mijlpaal, en een kleurtje waard. Bart???
xMendy schreef:Ik vind dat ik nog 1 maand roze mag. Ik vier deze maand m'n 10 jarig Bokt- jubileum. Toch een mijlpaal, en een kleurtje waard. Bart???Dan willen wij ook een kleurtje