Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 02:41

lieveli schreef:
Wat is dat met tweakers en hartjes? Als het niets wordt met mijn hippiejongen ga ik met een tweaker, die zijn zo lekker aanhankelijk.

_O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 02:52

Tweakers...

Afbeelding

milou123

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 02:52

:D
Maar wel heel grappig. :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 02:54

Ik ga nu echt slapen, morgenavond mijn date en hij heeft al laten doorschemeren dat hij mijn huis te rommelig vond.

Dat ik ging slapen en wakker werd in een compleet opgeruimd huis was een hint natuurlijk.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 02:54

Slaap lekker!
En uhm, succes met opruimen. :))

Steephh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 03:17

lieveli schreef:
Wat is dat met tweakers en hartjes? Als het niets wordt met mijn hippiejongen ga ik met een tweaker, die zijn zo lekker aanhankelijk.

Hoho, ik vond het gewoon enorm bewonderingswaardig dat je dat voor ons overhad. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 03:22

Lief he?

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 06:36

Ik vond het een briljante grap. Er zijn zelf echte matches gemaakt volgens mij. Dat sommige Tweakers een beetje doorslaan is jammer, ik zou zeggen: niet op reageren. De lol is er volgende week wel af, dan zijn ze het zat en hoor je ze niet meer.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 09:41

Maar wat ik dan niet begrijp is, waarom moet dat B&B dan blijven als al die mensen waar jullie mee chatten toch zich hier hebben aangemeld? Dan is die site toch overbodig geworden?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 09:43

Er is natuurlijk een verschil tussen een groeps-chat en 1 op 1 met elkaar praten. Ik moet zeggen dat ik B&B ook niet gebruik maar als bokt verder gewoon normaal werkt zie ik niet in waarom B&B weg zou moeten?

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 09:45

Aangezien ik toch gehoord heb dat de meeste niet uit zijn op dates, maar gewoon op prutsmuts :+ als je dan prive wil praten dan doe je dat over PB. Van mij hoeft b&b niet weg, maar dan vind ik het raar dat al die mensen zich hier ook aan gaan melden, hou het lekker daar op de chat.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 10:03

Ik vind B&B juist onwijs gezellig... helemaal geen vervelende ervaringen mee ofzo... Ik vind persoonlijk dat er echt van een mug een olifant word gemaakt. Gekke pb's waren er ook al voor 1 april ;) ik meen me te herinneren dat toen ik nog stage liep, er vanaf mijn stage adres heel ongure (dieren/paardenmishandeling) beelden werden geplaatst . Dit soort dingen stop je gewoon niet :j

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 10:15

Wow. Just wow. Heb met open mond 20 pagina's doorgelezen, en oh wow

Ik heb (natuurlijk) alles gemist, traagheid, 1 april, tweakers, bits'n boyz, perverse pb's en whatever, maar jolliegirl, met de energie die je hebt gebruikt met het openen van dit topic en het je drukmaken over vanalles had je ook leuken dingen kunnen doen.

Steephh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 10:16

N0a schreef:
Aangezien ik toch gehoord heb dat de meeste niet uit zijn op dates, maar gewoon op prutsmuts :+ als je dan prive wil praten dan doe je dat over PB. Van mij hoeft b&b niet weg, maar dan vind ik het raar dat al die mensen zich hier ook aan gaan melden, hou het lekker daar op de chat.

Tsja, er zijn altijd wel een paar mensen die benieuwd zijn hoe het er hier aan toegaat. Niet iedereen doet dat, maar aangezien er ook een HUGE topic liep was dat voor een aantal waarschijnlijk wel een insteek om hier een account aan te maken. Omgekeerd zijn er ook een redelijk aantal bokters die nu ineens een Tweakers account hebben.. :+

lieveli schreef:
Lief he?

Ja hoor. Heeft vast en zeker iets met je nick te maken of niet? :D

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 10:22

vanLotje schreef:

Ik heb (natuurlijk) alles gemist, traagheid, 1 april, tweakers, bits'n boyz, perverse pb's en whatever, maar jolliegirl, met de energie die je hebt gebruikt met het openen van dit topic en het je drukmaken over vanalles had je ook leuken dingen kunnen doen.

:')
Leuke alternatieve omschrijving.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 10:49

Ik vind het persoonlijk maar een hoop gezeur om niets. Ik zit allang niet meer in de doelgroep om er gebruik van te maken, maar zie wel hoeveel lol het sommige oplevert. Ik heb ook nergens last en als er hier tweakers rondwaren, boeiend! Er lopen mensen zat rond die niks op paardgerelateerde plaatsen, laat staan er iets van af weten. Gewoon zorgen dat je uitkijkt met welke persoonlijke info je er opzet. Dat geldt overal, maar ook hier. Ga er maar van uit dat op een forum waar veel jonge meiden zitten er wel meer types zitten die geen zuivere gedachtes hebben.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 10:56

N0a schreef:
Maar wat ik dan niet begrijp is, waarom moet dat B&B dan blijven als al die mensen waar jullie mee chatten toch zich hier hebben aangemeld? Dan is die site toch overbodig geworden?

Omdat ik nu ook met iemand chat die zich hier niet heeft aangemeld.
Meerdere trouwens die zich niet hebben aangemeld.

N0a schreef:

Maar dat is veel lastiger en gaat niet zo snel, dus strand het eerder, minder prutsmuts etc.
Dat zou jammer zijn. -O-
Laatst bijgewerkt door milou123 op 04-04-13 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:04

Laat er gewoon een paar sukkels bij zitten die wat proberen, negeer je ze, hoor je er nooit meer iets van... Waar je je niet druk over kan maken..

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:06

Gimme_Spurs schreef:
En toch... dit soort topics zijn er niet voor niets...

De buurman die de bal lek steekt zou ook een vereniging tegen voetballende kinderen moeten oprichten.

cp112 schreef:
Kan je je voorstellen als 12 jarig meisje een pb te krijgen van een rare kerel of je naaktfoto's oid van jezelf hebt? Dat is toch niet normaal?? :?
Weghalen die hap! Maak het die rotte appels niet makkelijk.

leermomentje :)* :list:
Uitstekend dat je dan op dit moment op zo'n manier een gelegenheid krijgt om je kind wat bij te brengen, voordat de volgende keer er een echte pedo aan de andere kant zit.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:10

Moeten we dan ook gaan klagen over die berichtjes van penny's die vragen of ze je paard mogen verzorgen? :)Das voor sommige misschien nog wel ongewenster dan die tweakers :+

Gewoon negeren is de lol er vanaf :) Die dingen heb je op internet nu eenmaal, mensen kunnen redelijk anoniem rare dingen doen... tjah...

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:12

Undefined schreef:
vanLotje schreef:

_/-\o_

Prachtig! :D
Helemaal mee eens.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:16

Ik geloof helemaal niet dat er een 12 jarige een pb heeft gekregen van een rare kerel of naaktfoto's. Mèn als je met alle;" ja maar als" en "het zou toch kunnen" en "stel je voor dat" moet rekening houden dan kun je heel internet en Bokt beter opdoeken.
Het heeft pas zin om je druk te maken en maatregelen te verzinnen als dit soort dingen ook aantoonbaar gebeuren. Er wordt steeds gevraagd om de pb's maar daar wordt eigenlijk helemaal niet op in gegaan :\
Wat is dan de bedoeling van dit topic? Elkaar een beetje bang maken en zeuren? Ik vind het eigenlijk wel verfrissend wat meer mannen op bokt die een wat andere manier van reageren hebben.
Gezellig toch :)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:18

Of een noodkreet "ik had graag ook zo'n berichtje gewild." :') (Flauw, ik weet het..)

En mensen die niets van paarden weten, eerlijk is eerlijk, soms hebben ze wel een andere kijk of zien ze dingen heel anders en kan dat wel eens nuttig zijn... Maarja...

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:20

Lianne86 schreef:
Moeten we dan ook gaan klagen over die berichtjes van penny's die vragen of ze je paard mogen verzorgen? :)Das voor sommige misschien nog wel ongewenster dan die tweakers :+

Gewoon negeren is de lol er vanaf :) Die dingen heb je op internet nu eenmaal, mensen kunnen redelijk anoniem rare dingen doen... tjah...

O echt wel! Die mailtjes krijg ik vrij regelmatig inderdaad.

Ik ben het helemaal met vanLotje eens. Stop die energie ergens anders in, zonde van je tijd dit.

Bokt is gewoon een leuk discussieforum. Tuurlijk zit ik niet altijd te wachten op verhalen van mensen hun werk en de gebeurtenissen die zij daar hebben meegemaakt, of de 'help-ik-heb-een-leuke-jongen-gezien'. Maar ik geef toe, als ik aan het WOGgen ben lees ik ze wel door. Wil ik bewust op zoek naar paarden berichten ga ik op het daarvoor bestemde tabblad kijken. Is 2 seconden extra werk.

Tweaker zorgen voor overlast? Ik heb zelf niet met het B&B meegedaan, daarvoor had ik heerlijk mijn vriendje naast mij, en heb dus ook nergens last van gehad.
Is het dan ook dat je overlast hebt van de pennymeisjes in de vakantie? Want die (fantasie) verhalen vind ik altijd heerlijk om te lezen.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 11:23

Ik vind soms trouwens dat er wel heel veel geklaagd wordt over allemaal dingen op een gratis forum..