lieveli schreef:Wat is dat met tweakers en hartjes? Als het niets wordt met mijn hippiejongen ga ik met een tweaker, die zijn zo lekker aanhankelijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
N0a schreef:Aangezien ik toch gehoord heb dat de meeste niet uit zijn op dates, maar gewoon op prutsmutsals je dan prive wil praten dan doe je dat over PB. Van mij hoeft b&b niet weg, maar dan vind ik het raar dat al die mensen zich hier ook aan gaan melden, hou het lekker daar op de chat.
lieveli schreef:Lief he?
vanLotje schreef:Wow. Just wow. Heb met open mond 20 pagina's doorgelezen, en oh wow
Ik heb (natuurlijk) alles gemist, traagheid, 1 april, tweakers, bits'n boyz, perverse pb's en whatever, maar jolliegirl, met de energie die je hebt gebruikt met het openen van dit topic en het je drukmaken over vanalles had je ook leuken dingen kunnen doen.
N0a schreef:Maar wat ik dan niet begrijp is, waarom moet dat B&B dan blijven als al die mensen waar jullie mee chatten toch zich hier hebben aangemeld? Dan is die site toch overbodig geworden?
N0a schreef:Aangezien ik toch gehoord heb dat de meeste niet uit zijn op dates, maar gewoon op prutsmutsals je dan prive wil praten dan doe je dat over PB. Van mij hoeft b&b niet weg, maar dan vind ik het raar dat al die mensen zich hier ook aan gaan melden, hou het lekker daar op de chat.
Gimme_Spurs schreef:En toch... dit soort topics zijn er niet voor niets...
cp112 schreef:Kan je je voorstellen als 12 jarig meisje een pb te krijgen van een rare kerel of je naaktfoto's oid van jezelf hebt? Dat is toch niet normaal??![]()
Weghalen die hap! Maak het die rotte appels niet makkelijk.
Undefined schreef:vanLotje schreef:Wow. Just wow. Heb met open mond 20 pagina's doorgelezen, en oh wow
Ik heb (natuurlijk) alles gemist, traagheid, 1 april, tweakers, bits'n boyz, perverse pb's en whatever, maar jolliegirl, met de energie die je hebt gebruikt met het openen van dit topic en het je drukmaken over vanalles had je ook leuken dingen kunnen doen.
Lianne86 schreef:Moeten we dan ook gaan klagen over die berichtjes van penny's die vragen of ze je paard mogen verzorgen?Das voor sommige misschien nog wel ongewenster dan die tweakers
Gewoon negeren is de lol er vanafDie dingen heb je op internet nu eenmaal, mensen kunnen redelijk anoniem rare dingen doen... tjah...