randalinpony schreef:******
Kennelijk link niet relevant. weggegumd door moderator. IK wil mijn account opzeggen door dit gummen, kan niet.
Argument Bokt forumregels http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Berichten_ ... erwijderen
Citaat:
Op het moment dat we berichten verwijderen, ontstaan er gaten in topics. Discussies lopen niet meer, het is niet meer duidelijk waarom mensen reageren zoals ze reageren en er gaat informatie verloren. Om die reden kunnen volledige accounts niet worden verwijderd.
O.a [MD] dierenhealing,wie kan mij er meer over vertellen? Citaat is van een Mod, ik kan geen groen maken denk ik.
Citaat:
Vele berichten zijn verwijderd die offtopic gaan. Zo is de discussie over de KVK bijvoorbeeld verwijderd.
Discussie en tips voor de website van TS is wel interessant, maar niet relevant voor de reden waarom TS dit topic heeft geopend en zijn daarom verwijderd. Er worden meer discussies gevoerd die wel interessant zijn, maar waar niet om gevraagd wordt. Waardoor ik veel berichten heb verwijderd.
Graag van hier ontopic verder en alleen reageren op de vragen van TS (zie hieronder) over healing en anders niet. Het is niet de bedoeling hier een discussie te voeren over wat je mening erover is.
Citaat:
Weet je wat, deze hele discussie ongecensureerd terug zetten, op medisch hoort ook discussie, de gecensureerde versie naar de huiskamer. Er kan best een nieuwe Boktregel komen over wat er wel of niet is toegestaan op medisch en dit hoort daar niet bij zonder een open discussie. In de Huiskamer kan er verder worden geread, voor juist kritischer mensen die de zin en onzin en alle kanten willen horen zou het wat mij betreft dus wel een open discussie mogen blijven.
Laatst bijgewerkt door EstherHegt op 12-04-12 00:43, in het totaal 3 keer bewerkt