Voorstel: rondetafelsessie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:39

Lovely; ik bedoelde met waarheid vooral dat ik het een waarheid vind dat ik soms ook in de valkuil trap van te snel denken dat een idee niet mogelijk is, en zoals je zelf al zegt "In deze discussie heb ik heel sterk het idee dat alle ideeën die worden aangedragen weg worden gezet.
Niets kan alles is moeilijk, alsof ze gewoon op oude voet willen verdergaan..het was zo het blijft zo
Probeer eens wat positiever de ideeën te benaderen en niet gelijk zeggen dat ze te moeilijk zijn of wat dan ook
Anders kunnen jullie dit topic beter sluiten en op de oude voet verder gaan, met alle onvrede die er heert."

Dat is gewoon een enorme valkuil waarvan het goed is er bewust van te zijn.

Want als de wil er is om dingen te veranderen (en die is er :j ) moeten inderdaad in mogelijkheden denken en niet meteen uitgaan van worst-case-scenario's waarin alles toch wel gedoemd is te mislukken en alles bij goede intenties blijft.

Over een waarheid van kwaliteit van posten heb ik niets gezegd :)

wbt de criteria voor het uitdelen van powers; dat zijn gewoon mogelijkheden die onderzocht moeten worden.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:39

delerium schreef:
Arabesk; zou je dat niet een eind uitsluiten door idd niet iedereen die powers te geven?

Dus ga je nog meer groepjes vormen dan dat er nu al zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:47

delerium schreef:
Lovely; ik bedoelde met waarheid vooral dat ik het een waarheid vind dat ik soms ook in de valkuil trap van te snel denken dat een idee niet mogelijk is, en zoals je zelf al zegt "In deze discussie heb ik heel sterk het idee dat alle ideeën die worden aangedragen weg worden gezet.
Niets kan alles is moeilijk, alsof ze gewoon op oude voet willen verdergaan..het was zo het blijft zo
Probeer eens wat positiever de ideeën te benaderen en niet gelijk zeggen dat ze te moeilijk zijn of wat dan ook
Anders kunnen jullie dit topic beter sluiten en op de oude voet verder gaan, met alle onvrede die er heert."

Sorrie, maar dat zei ik niet :n. Misschien kun je je post wijzigen en de juiste persoon aanspreken?

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:50

Heino schreef:
Ik vraag me af of er nog iets gedaan gaat worden aan het meten met twee maten wat betreft het uitvechten van vetes middels onderschriften en profiel. FaberSmid heeft er een ban voor gekregen, een aantal dames hebben een vergelijkbaar onderschrift en Bokken nog vrolijk verder. Niet dat die persé ook een ban moeten krijgen van me, maar draai óf die van FS terug óf ban die dames ook. Want dit is wél meten met twee maten. Voor de namen van de dames, zie mijn TEM's die al een aantal dagen open staan. Zo moeilijk lijkt het me toch niet :)

Moet absoluut naar gekeken worden, ten alle tijden, al wil ik er graag bij zeggen dat wij niet alles tot in detail vinden/zien, zoals gebruikers dat soms doen. Inhoudelijk ga ik liever nu niet in op 'andere dames' in dit geval specifiek. TEM's en pb's met meldingen zijn welkom. :)

slokkie schreef:
Echwel schreef:
In deze discussie heb ik heel sterk het idee dat alle ideeën die worden aangedragen weg worden gezet.
Anders kunnen jullie dit topic beter sluiten en op de oude voet verder gaan, met alle onvrede die er heert.

Ik zie het iets positiever.
Regelmatig zie ik woorden en combinaties voorbij komen, users en beheer gelijk, die duidelijk wel de indruk geven dat er over gedacht en gesproken wordt.
Bedenk wel dat niet op alle aangebrachte ideeën direct een positief antwoord komt.
Een idee initialiseren is als vocht verspreiden door zand in een omgekeerde trechter, je weet dat het kan maar niemand weet wanneer het zand is verzadigd.
;)

Slokkie zegt het eigenlijk zoals ik het ook zie. Het is samen een beetje brainstormen, punten afstrepen en punten toevoegen. Ik (of een andere moderator) kan in dit topic niet roepen 'Ja, dat gaan we doen!'. Voor het zo ver is moeten de voor- en nadelen afgewogen worden. Dat is dan uiteindelijk iets waar we achter de schermen verder mee gaan en waar, als we het in gaan zetten, een uitwerking zichtbaar wordt voor jullie. :)

Pauline

Re: Voorstel: rondetafelsessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:53

Ik vraag me af of het toevoegen van een waardeoordeel over een topic niet juist het betuttelen nóg meer vergroot.
Dan gaan we met elkaar elkaar beoordelen, waarbij de een dat wel mag, de ander niet...gebaseerd op wat?
Op welke kennis, welk inzicht, welke kunde mag die dat dan wel, en die niet?
Naar wiens maatstaven wordt beoordeeld of een user voldoende inzicht heeft, kennis of..wat dan ook?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:59

Lovely; het zijn inderdaad de woorden van Echwel. Sorry, ik was hardstikke mis.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 16:10

Blijheid schreef:
Ik heb niet helemaal alles gelezen, maar dit topic wel een tijd gevolgd, en kwam op een idee dat misschien zou kunnen werken.

Is er geen optie om een groep gebruikers te kiezen als neutrale bron voor de mods? Hoe leg ik dit handig uit...
Bij bijvoorbeeld een topic dat uit de hand is gelopen maar waar wordt getwijfeld over de sanctie, of over steken onder water die mogelijk gemist worden als je niet de 10 voorgaande topics ook gevolgd hebt. Een mod zou in zo'n geval een gebruiker uit deze groep kunnen vragen het topic te lezen (mits deze er zelf niet in gereageerd heeft) en te vragen wat zijn/haar oordeel is, helemaal zonder imput over wat de mods zelf vinden. Juist omdat het een gebruiker is, dus ZONDER toegang tot het mod forum, en diegene niet weet wat de discussie achter de schermen is zou het een ander beeld (of in elk geval een extra) beeld kunnen geven van hoe je tegen zo'n topic aan kan kijken.
Deze gebruikers zouden wat mij betreft maar kort (een maand?) deze functie mogen hebben, voordat een nieuwe groep het weer overneemt. Op die manier is het ook een minder zware belasting dan modden, maar voeg je wel wat nuttigs toe.

Persoonlijk vind ik dit een goed idee.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 13:44

Arabesk schreef:
neeeeeeee geen topic waarderingen etc, op paardnatuurlijk hebben ze ook een democratisch stelsel zonder mods en hoewel het beter is dan helemaal niets, krijg je toch dat mensen gaan leuren voor stemmen en accounts gaan aanmaken om op zichzelf te stemmen. Het misbruiken etc etc

Als je het aanmaken van een account wat moeilijker maakt, zeg dat er tussen aanmelden en activeren van een account een dag of 4 zit (even als voorbeeld) dan is of het topic al onder gesneeuwd, is het makkelijker om met zekerheid te zeggen dat een nieuwe aanmelding een SA is etc.
Als men zelf al een SA moet aanmaken om zo een eigen topic te promoten dan moet die persoon zich eens afvragen hoeveel waarde het topic heeft cq zijn haar stem.

Ik ben van mening dat bij ieder aangedragen idee of voorstel teveel in details wordt gekeken, er wordt 1 ding uitgeplukt om daarop/daarover te schrijven dat het hele voorstel niet gaat werken vanwege dat ene ding.

Ik blijf bij het anoniem maken van mods, dat dat al een hoop kan schelen, ik heb ook nooit begrepen waarom die onder hun eigen naam modereerden en dacht dat het meer een technische noodzakelijkheid was.

Stemmen op topics.... je krijgt dan oa kennis versus weinig of geen kennis. Een topic over iets waar ik weinig of geen kennis van of over heb maar waar ik wel wat over wil lezen, zal eerder een hoge waardering van mij krijgen dan iets waar ik wel of voldoende kennis over heb.
Als ik nu af en toe de reacties lees, in de trant van "zoveelste topic" , "google is your friend" , "neem les" "kijk hier of daar" ... voor de topicopener is het topic van belang, anders had die geen topic geopend, voor een ander topic zoveel, of kennis die aangeboren is...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 16:44

@Alane; maar welke problemen lost het anonimiseren van mod accounts dan precies op? Is het niet veel effectiever om te zorgen dat de frustraties over moderatieacties worden weggenomen?

Het stemmen op topics of posts heeft zeker een aantal voordelen. Mods kunnen het snel zien als er topics/posts tussen staan die niet OK zijn, je kan mensen zichtbare waardering geven voor de input die ze leveren, etc. Misbruik is best te voorkomen door het systeem daarop in te richten.

Voor een nieuwe voorpagina zijn er plannen voor vergelijkbaar systeem dat nu op Tweakers.net draait om het makkelijker te maken om echt nuttige reacties op nieuwsartikelen te scheiden van de ruis. Grote verschil is echter dat bij die nieuwsreacties vaak een aantal discussies parallel lopen waardoor je best een aantal van die discussies onzichtbaar kunt maken. In een (lineair) topic is dat een heel stuk lastiger waardoor het nut van het beoordelen wat kleiner wordt.

Er zijn overigens al plannen om (misschien) een soort 'Like' systeem in te voeren zoals je dat op Youtube (thumbs up), Hyves (respect) en Facebook (like) hebt. Dit voor b.v. de foto forums zodat je toch aan kunt geven dat je een fotoserie erg goed vindt zonder een reacties met alleen 'ziet er goed uit!' te moeten typen. Op die manier kan je je waardering uitspreken zonder dat de discussie over de inhoud wordt verstoord. Zie ook:
[FZ] +1 in topics bij bijv. "links"

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 08:24

Bart het voordeel van anonieme mod's is dat je geen vriendjespolitiek krijgt..mensen weten niet wie mod is dus in bv de HK gaan ze niet een topic opzoeken waar een modook zit
Dat schijnt nl heel aantrekkelijk te zijn, ook het nalezen van mod's hun berichten..
2 of 3 mod's op 1 modaccount en dan is er altijd eentje op een bepaalde tijd op dat account en kunnen ze topics vermijden waar ze vrienden hebben zitten of waar ze niet emotieloos kunnen reageren..

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 11:22

Persoonlijk zie ik geen heil in anonieme mods - onder het motto 'ken uw vijand' ( grapje..) weet ik liever met wie ik te maken heb - ik vind het wel erg Kafka-esk worden als je door gezichtsloze personen gevolgd wordt.
Een anonieme mod is ook niet meer te controleren door ons als lezers|schrijvers en dat stelt mods boven de wet, dat is uit de recente gebeurtenissen wel gebleken.
Mocht, zoals Echwel suggereert, een mod hinderlijk gestalkt gaan worden, dan kan daar toch een sanctie op gezet worden? Zie het maar als het lik-op-stuk-beleid dat tegenwoordig gangbaar is voor geweld tegen hulpverleners.Ik ben het met het beheer eens dat het anonimiseren ( leuke variatie op demoniseren overigens!) het probleem helemaal niet oplost.

Met alle discussie die in het bokt-leaks topic en nu ook in het huidige topic heeft plaatsgevonden, lijkt er nog steeds geen duidelijk beeld te ontstaan van wat er verbetert zou moeten worden, voor en achter de schermen. De meeste mensen dragen, in verhalen verpakt, allerlei punten aan waardoor je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
Het lijkt mij tijd voor een heldere inventarisatie!
Een ronde tafel sessie is natuurlijk leuk maar als iedereen van alles en nog wat door elkaar gaat roepen, ontstaat toch de behoefte aan een voorzitter die lijn in de discussie brengt.
Mijn voorstel zou zijn om een inventarisatie-ronde te maken waar alle klaagbokkers met één of twee korte zinnen- zonder de bijbehorende argumenten - kunnen aangeven wat hun voorstellen zijn. Open er desnoods een apart topic voor en hang er een poll aan: dan blijft alle wolligheid achterwege en dan kan er aan de hand van de polluitslag precies geanalyseerd worden waar de probemen liggen. Nu is het telkens nog een persoonlijke brei van verhalen door mensen ( zoals ik) die graag lange verhalen tikken.

Een schot voor de boeg als voorbeeld:

Topic Titel: Mijn suggestie om bokt te verbetern!

- minder streng modereren op kleinigheden
- sneller ingrijpen bij het ontstaan van persoonlijk getinte onvriendelijke reacties waardoor een rel kan ontstaan

-----------

Tenslotte: is er al een analyse in welke topics (of subfora) de meeste problemen ontstaan?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 12:15

Jannepauli schreef:
Topic Titel: Mijn suggestie om bokt te verbetern!

- minder streng modereren op kleinigheden
- sneller ingrijpen bij het ontstaan van persoonlijk getinte onvriendelijke reacties waardoor een rel kan ontstaan

-----------

Tenslotte: is er al een analyse in welke topics (of subfora) de meeste problemen ontstaan?

Hier ga ik in mee. Daarnaast het anonieme mod verhaal: Dit zou niet nodig moeten zijn, daar moet je dus je mods op selecteren en eventueel sancties aan verbinden naar de mod toe als het wel gebeurt.

Verder over het minder streng modereren.
Ik heb nog steeds weleens het idee dat er gemod wordt om het modden.
Topics kunnen over een een bestaand onderwerp gaan (luchtzuigen, onweer medicatie, hoefbevangenheid, etc, ik noem maar even wat) maar toch een andere insteek hebben.
Dan wordt het topic toch gesloten en er wordt verwezen naar een ander (centraal) topic, waarbij het heel goed kan zijn dat het antwoord daar niet genoemd wordt, of dat TS eerst 100 pagina's door moet worstelen./
Een forum is naar mijn idee juist bedoelt als snelle informatie voorziening.

Wat ik ook een positieve ontwikkeling zou vinden, is als er weer een DA op medisch actief komt. Toen bokt nog klein was hadden we dhr Offereins (zoon van) die bereid was medische vragen te beantwoorden. Als je vraag voor de DA bedoelt was moest je een * voor je titel zetten. Alleen tja, je moet wel iemand vinden die bereid is dit te doen/

Dan nog is: EA-diensten. Op dit moment is het zo dat als je vraagt naar ervaringen van een winkel, een fysio, een manege, een DA, of wat dan ook, dat het naar diensten wordt verplaatst. Vind ik niet handig, want dit zijn informatieve topics en kunnen dus in hun eigen sub blijven staan. EA-diensten is naar mijn idee bedoelt voor: Wie wil mijn paard scheren/vervoeren/readen, waar vind ik een goede voedingsleverancier bij mij in de buurt, etc

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 12:33

In principe zijn de mods al gedeeltelijk anoniem... of denk je dat Neonlight die naam van haar ouders heeft meegekregen?
Het gedeelte niet anoniem is dat je ze kunt 'volgen', bevestiging kunt zoeken en vinden voor bijv. vriendjespolitiek etc.
De voordelen zijn mi dat de mods niet persoonlijk aangekeken worden op wat ze schrijven onder persoonlijke titel of onder modtitel. Het geeft ze naasst het mod zijn ook de mogelijkheid om 'normaal' te bokken zonder dat ieder woord 3 x omgedraait wordt en doorgelicht wordt.
Zo ook het meten met 2 maten.
Dat men weet dat Neonlight( even weer als voorbeeld) mod is, maakt dan niet uit, men weet dus alleen niet wie welk modbericht heeft geplaatst.

Als je dan zegt het een en ander moet persoonlijke worden, dat bereik je niet met een eigennaam als afzender maar juist metberichten waarvan men zeker weet dat het geen automatisch gegenereerde berichten zijn, of standaard teksten, dat maakt het onpersoonlijk ondanks dat mijn naam erboven staat en een modnaam eronder.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:03

stef schreef:
Topics kunnen over een een bestaand onderwerp gaan (luchtzuigen, onweer medicatie, hoefbevangenheid, etc, ik noem maar even wat) maar toch een andere insteek hebben.
Dan wordt het topic toch gesloten en er wordt verwezen naar een ander (centraal) topic, waarbij het heel goed kan zijn dat het antwoord daar niet genoemd wordt, of dat TS eerst 100 pagina's door moet worstelen./
Een forum is naar mijn idee juist bedoelt als snelle informatie voorziening.

Gedeeltelijk mee eens. Beter zou zijn dat een mod in zo'n geval een 'TIP"-hulk plaatst ( roze bv ;) ) met de vriendelijke verwijzing naar een Centraal Topic als dat bestaat en de aanbeveling daar de vraag nog eens te stellen. Mocht de poster van mening zijn dat die verwijzing niet (geheel) terecht is, dan heeft deze nog de mogelijkheid om op het onderwerp door te gaan. Dat is in ieder geval prettiger dan tegen een gesloten topic aan te lopen.
Dus.. welk steekwoord geven we dit?

- betere verwijzing naar relevante topics en minder snel slot plaatsen (?)

Citaat:
Dan nog is: EA-diensten. Op dit moment is het zo dat als je vraagt naar ervaringen van een winkel, een fysio, een manege, een DA, of wat dan ook, dat het naar diensten wordt verplaatst. Vind ik niet handig, want dit zijn informatieve topics en kunnen dus in hun eigen sub blijven staan. EA-diensten is naar mijn idee bedoelt voor: Wie wil mijn paard scheren/vervoeren/readen, waar vind ik een goede voedingsleverancier bij mij in de buurt, etc

Ik zou zeker vóór een subforum "consumenten-ervaringen" zijn.
Als een (beginnende) bokker iets wil weten over de ervaringen van anderen over dienstverleners in de paardensector ( en daar valt alles onder van hoefsmid t/m handelaar, artsen, klinieken, therapeuten) dan moet er een mogelijkheid zijn om gericht feed-back te vragen of te krijgen.
Voor zo'n forum is wel een speciale en strenge mod nodig: je mag immers niet zomaar iemand zwart maken als je toevallig wat minder goede ervaringen met een bepaald persoon hebt. Wie weet is hier het door Bart eerder genoemde waarderingssysteem wel in te voeren:" like or dislike " of een vijf sterren systeem (1* = bar slecht tot 5***** zeer goed, uitstekend)
Steekwoord voor het lijstje?

- relevant subforum consumentenervaring toevoegen (?)

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:55

Een subforum voor consumenten ervaringen lijkt me wel een goed idee. Ook beter te modden.

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:52

Ook hier een gebruiker die liever ziet tegen welke mod ze heeft heeft. :)

Aangezien achter de schermen sancies, persoonelijke situaties etc worden besproken wil ik graag weten wie daarbij kunnen. Stel een persoon wordt mod en die persoon heeft een hekel aan mij, maar door het onbekende weet ik niet dat die persoon mod is. Daar kan ik dan niet op inspelen door bijv bepaalde dingen niet te plaatsen.

Wat betreft het meer modden/minder modden. Ik denk niet dat minder snel ingrijpen betekend dat er minder controle is/gebruikers daar om vragen. Het gaat erom dat je ook gebruikers zelf de kans moet geven elkaar op de vingers te tikken. Het moet mogelijk zijn elkaar op het gedrag aan te spreken voordat er een groene balk verschijnt. Dat betekend niet minder controle, maar hij verschuift van groep. En aangezien gebruikers hier met veel meer zijn dan mods is het echt niet slecht wat meer vertrouwen op die groep te leggen.

Gaat het alsnog mis, kan op dat moment alsnog een mod inspringen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:55

Jannepauli schreef:

Volgens mij is er helemaal nog geen beeld van de aard van de problemen. Tenzij je een constatering als 'we zien dat er problemen zijn' en analyse wilt noemen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 17:57

Jannepauli schreef:
Met alle discussie die in het bokt-leaks topic en nu ook in het huidige topic heeft plaatsgevonden, lijkt er nog steeds geen duidelijk beeld te ontstaan van wat er verbetert zou moeten worden, voor en achter de schermen.

Dat is iets waar we zelf al een paar maanden mee bezig zijn maar wat nu in een stroomversnelling is gekomen. Er is al wel het e.e.a. gestructureerd maar nog niet op Forumzaken. We zien de discussies hier op dit moment vooral als een soort brainstorm. Er loopt inderdaad behoorlijk wat door elkaar en topics als deze zijn niet heel geschikt om een probleem of oplossing uitgebreid uit te werken. De afgelopen dagen is er ook weinig tijd geweest om hard aan de slag te gaan met inventariseren of integreren, het plan is om hier de komende tijd wel weer mee aan de slag te gaan, later deze maand komt daar ook het e.e.a. van terug op Forumzaken.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 18:10

Bart, heb je ook meegekregen dat er regels in de praktijk toegepast worden wat betreft seksualiteit onderwerpen die in de officiële regels nergens terug te vinden zijn? Geloof dat het een beetje ondergesneeuwd is namelijk :P

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 00:46

BartVB schreef:
Jannepauli schreef:
Met alle discussie die in het bokt-leaks topic en nu ook in het huidige topic heeft plaatsgevonden, lijkt er nog steeds geen duidelijk beeld te ontstaan van wat er verbetert zou moeten worden, voor en achter de schermen.

Dat is iets waar we zelf al een paar maanden mee bezig zijn maar wat nu in een stroomversnelling is gekomen. Er is al wel het e.e.a. gestructureerd maar nog niet op Forumzaken. We zien de discussies hier op dit moment vooral als een soort brainstorm. Er loopt inderdaad behoorlijk wat door elkaar en topics als deze zijn niet heel geschikt om een probleem of oplossing uitgebreid uit te werken. De afgelopen dagen is er ook weinig tijd geweest om hard aan de slag te gaan met inventariseren of integreren, het plan is om hier de komende tijd wel weer mee aan de slag te gaan, later deze maand komt daar ook het e.e.a. van terug op Forumzaken.

... vandaar dat ik probeer mijn steentje bij te dragen door je voor te stellen structuur in het geheel aan te brengen, zodat het voor jullie én voor ons als forumgebruikers inzichtelijk wordt. Brainstormen is leuk maar het moet wel ergens toe leiden. Misschien ben je met me eens dat het in kringetjes ronddraaien of een mod nu wel of niet anoniem moet zijn, nergens toe leidt. Wil je werkelijk wat veranderen - want een uitspraak dat er achter de schermen al maanden aan gewerkt wordt, snijdt wat mij betreft geen hout - dan zul je eerst moeten weten wat de mensen dwars zit, waar de knelpunten liggen. Een aspirientje uitdelen terwijl de patient iets veel ernstigers onder de leden heeft.. Ik krijg toch de indruk dat 'het beheer' eigenlijk geen boodschap heeft aan serieuze input - we worden zoet gehouden met 'we werken eraan'. Maar Bart, wáár werken jullie dan aan? Is dat staatgeheim of wordt er geluisterd naar het forumvolk?
Als er opnieuw NIET ook van jullie zijde gecommuniceerd wordt dan is er dus geen enkele les geleerd. Ik denk dat iedereen snapt dat je niet 24/7 problemen kunt oplossen en dat een herstructurering tijd vergt. Maar begin dan - zoals voorgesteld - met te inventariseren wat je plan van actie moet zijn. Heus, je hoeft niet persé mijn ideeën op te pikken, maar ik zie dat ook andere serieuze voorstellen hetzij door stilzwijgen, hetzij door dooddoeners richting de prullebak gaan. Jammer.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:42

gaan we nu hier weer antwoorden eisen?
Rome en parijs zijn ook niet op 1 dag gebouwt

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:46

Ik ken me zo voorstellen dat het wel heel erg helpt als je communiceert over plannen, zodat het geen eenrichtingsverkeer is waarbij beide partijen compleet langs elkaar heen l*llen en elkaar niet de nuttige aanvullingen kunnen geven op plannen. Da's nou brainstormen, elkaar aanvullen en elkaar zo helpen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:57

We hebben net de feestdagen achter de rug, die voor half nederland voor staat van (verplichte) familie uitjes.
Geduld is een schone zaak :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 12:10

Bubsj schreef:
Aangezien achter de schermen sancies, persoonelijke situaties etc worden besproken wil ik graag weten wie daarbij kunnen. Stel een persoon wordt mod en die persoon heeft een hekel aan mij, maar door het onbekende weet ik niet dat die persoon mod is. Daar kan ik dan niet op inspelen door bijv bepaalde dingen niet te plaatsen.

Dit zou in principe niets uit moeten maken. Als je niet wilt dat de hele wereld het weet, zet het dan niet op het www.

Jannepauli, we zijn met heel veel dingen bezig achter de schermen, maar tot nu toe is er weinig zinnigs over te zeggen. Het kan nog een heleboel kanten op, veel teamies hebben vakantie gehad en daar missen we ook input van. Het is nu vooral nog brainstormen.

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 12:26

Die reactie had ik wel verwacht neonlight.

Iets achter de schermen zetten is nog niet openbaar. Stel ik vraag een schaduwaccount aan dan moet je een reden opgeven.. Misschien is die bewuste mod dan zelfs wel de reden.