Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RedPassion schreef:Ilzas schreef:Hier, ik probeer een topic te lezen: [MA] manege grol @renesse was een Hel., blijken er ook allerhande posts weggehaald te zijn, dat zie ik uit quote's en opmerkingen van andere posters, maar een hulk met een modopmerking met het hoe en waarom is niet te vinden.
Ik heb weinig tijd nu, dus op andere posts reageer ik later. Hier wil ik toch even iets over zeggen. Er is in dat topic welgeteld 1 post verwijderd. Dat was een oneliner, en de persoon heeft daar gewoon een PB van mij over ontvangen.
Uums schreef:Dat noem ik niet gewoon een onelinerEn het is inmiddels niet meer één post die verwijderd is, maar meer.
Ik weet nog wel hoe druk het kan zijn achter de schermen, maar even een hulkje in een gesplit topic verduidelijkt even e.e.a. en kost weinig tijd
Ilzas schreef:Betreffende topic is inmiddels al op slot met de mededeling dat er te kinderachtig werd gereageerd. Dus ook niet echt een objectieve maatstaf, het "zint" de mods niet, dus gaat het dicht.
seren schreef:Hier, ik probeer een topic te lezen: [MA] manege grol @renesse was een Hel., blijken er ook allerhande posts weggehaald te zijn, dat zie ik uit quote's en opmerkingen van andere posters, maar een hulk met een modopmerking met het hoe en waarom is niet te vinden.
Mij was het ook al opgevallen alleen kan de topics niet meer terug vinden geloof 1 topic over een castratie van een hond maar ken de namen niet meer.
Citaat:Op Bokt mag ieder zijn mening vertellen en ook ervaringen uit de eerste hand (dus dingen die je zelf hebt meegemaakt) zijn toegestaan. Maar inmiddels loopt dit topic behoorlijk uit de hand: mensen worden persoonlijk, er worden filpmjes geplaatst (die overigens verwijderd zijn) waarop een paard te zien is dat helemaal niet van de betreffende manege is en de verwijten vliegen hier volop in het rond. Ik zou graag zien dat de toon in dit topic wat vriendelijker wordt: kritisch zijn is absoluut niet erg, maar een verhaal heeft altijd twee kanten. De mensen die dit proberen te benadrukken, worden hier flink onderuit geschoffeld. Graag op een fatsoenlijke manier met elkaar verder praten hier.
Citaat:Ondanks de hulk een paar posts terug, heb ik inmiddels weer persoonlijke posts verwijderd. Graag de toon in dit topic aanpassen!
Shanelle schreef:Voor mij zijn het meer de Bokkers zélf die het tegenwoordig vaak verpesten. Je ziet het erg duidelijk: iemand opent een topic met fotootjes, dat wordt dan eerst ongeveer 90x bekeken zonder dat er ook maar 1 iemand reageert. TOT er dan plots iemand zegt: 'Je prikt je paard lek' (ofzoiets) en dan zijn ze vertrokken! Plots stroomt het commentaar binnen over hoe slécht iemand wel niet bezig is - wat best zo kan zijn - maar bijna NIEMAND geeft TIPS. En op die trieste manier wordt dan vaak de toon gezet voor het hele topic en de daarop volgende.
Lovely schreef:Shanelle schreef:Voor mij zijn het meer de Bokkers zélf die het tegenwoordig vaak verpesten. Je ziet het erg duidelijk: iemand opent een topic met fotootjes, dat wordt dan eerst ongeveer 90x bekeken zonder dat er ook maar 1 iemand reageert. TOT er dan plots iemand zegt: 'Je prikt je paard lek' (ofzoiets) en dan zijn ze vertrokken! Plots stroomt het commentaar binnen over hoe slécht iemand wel niet bezig is - wat best zo kan zijn - maar bijna NIEMAND geeft TIPS. En op die trieste manier wordt dan vaak de toon gezet voor het hele topic en de daarop volgende.
Precies, dat soort dingen moeten harder aangepakt worden. Die bokker die zo vervelend doet, het vuurtje aansteekt en vervolgens vertrekt, die moet gewoon geband worden, weg ermee.
Lovely schreef:Ayasha schreef:Lovely: Dat is ook een beetje in de slachtofferrol kruipen vind ik want als je dan zelf fatsoenlijk blijft reageren draait de sfeer vanzelf wel.
Nee, ik denk dat je beter kan zorgen dat mensen niet moedwillig de boel opstoken.