Weggehaalde reacties

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Weggehaalde reacties

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:32

Meer moest ik niet weten. :D

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:33

Bramasole schreef:
FaberSmid schreef:
Mijn topic was hetzelfde topic als het andere topic en omdat het een 2e topic betrof om die rede gesloten. Het wel of niet daar mee eens zijn heeft geen enkele zin, doet er niks aan veranderen. Dus gewoon verder gaan zoals gewoonlijk.
Het geen u schrijft is een goed punt, dat probeer ik wel te doen.

Ik blijf erbij dat ik het niet overeen vond komen maar dan kun je als Ts-er twee dingen doen:
1. Je geeft het aan en laat het daarna rusten, (ongeacht wat de Mods er mee doen) want je bent hier vrijwillig.
2. Je geeft het wel of niet aan en blijf verbaasd/boos etc. om het feit dat je reactie/topic is verwijderd.

Als je al incalculeert dat er fouten gemaakt kunnen worden en Modden mensen werk is, dan geeft het toch niet dat er eens iets mis gaat. Het is maar een forum en er gaat wel eens iets fout en ja... er zal wel eens ten onrechte een reactie worden verwijderd maar dat is toch niet het einde van de wereld ;)

Na enige pb wissel met de betreffende moderator is en blijft het gewoon einde verhaal, heeft gewoon geen zin dat was al vanaf begin duidelijk. Hoe u ik wie dan ook hier over denken, doet niks veranderen. Geen idee wat de oplossing is.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:34

bonnefooi schreef:
De spijkers zijn gebruikt tijdens de verbouwing 8-)

:D Gooi dan gelijk even wat zout op die slakken, zijn we daar ook vanaf...

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:37

Bramasole schreef:
bonnefooi schreef:
De spijkers zijn gebruikt tijdens de verbouwing 8-)

:D Gooi dan gelijk even wat zout op die slakken, zijn we daar ook vanaf...

Nee de slakken zijn voor de kippen. 8-)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:45

bonnefooi schreef:
Iedereen spreekt toch voor zichzelf?
Tenminste ik wel. :+

Waarom moet je dan tot twee keer toe benadrukken dat de ander iets vindt? Dat is dan toch helemaal niet nodig. :+ Daarom quote ik Ayasha. :)
Maar goed, volgens mij snap je 'm nu wel. ;)

Jammer FS, van wat ik hoorde waren de topics toch heel verschillend...

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 16:50

Het is niet anders, kan in dat ene topic geschreven worden.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:35

Ik zit ook op Bokt en RF en ik hou me eigenlijk altijd buiten alle rellen hier.
Ik ben ook niet buitensporig RF aan het promoten, en ook worden de RF-gebruikers hier niet toe aangezet ofzo, het is geen sekte hoor ;) :D
Frantic, jouw antipathie tegen RF resulteert in dit topic eigenlijk in het constant noemen van dat forum, iets waarvan je wil dat een ander dat niet mag doen. Iets om even over na te denken ;)

En nu weer helemaal on topic:
nee, ik ben het lang niet altijd eens dat er posts verwijderd worden, ik kan zo een aantal topics noemen uit het verleden waar ik het zachtgezegd oneerlijk vond, welke posts wel en welke niet bleven staan, en daarbij had ik echt wel het idee dat het te maken had met WIE die posts geplaatst had.

Aan de andere kant zijn de mods allemaal vrijwilligers, en zonder hen zou het helemaal uit de hand lopen lijkt mij.
Niet alleen om de ruzies/discussies hier op Bokt af te koelen, maar ook om het verplaatsen van topics, het in de gaten houden van meer topics over 1 onderwerp, op verzoek van TS-ers een topic sluiten/aanpassen.
Ze doen wel meer als alleen posts weghalen, en dát lijkt wel eens vergeten te worden.
Waarmee ik overigens iet wil zeggen dat ik het altijd met ze eens ben wb beslissingen hier, maar dat staat daar los van

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:04

ik vind, jij vindt... wat je vindt moet je maar naar de pliessie brengen ja :P

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 19:33

Omdat het ondertussen over van alles en nogwat gaat, maar niet meer over het onderwerp, verwijderde berichten en omdat daar eigenlijk alles wel over gezegd is, plaats ik hier een slotje.