love_western schreef:Mas schreef:Zeg, wie moesten we nou ook al weer pb-en voor de 1 april grap mij En mij
Pebble schreef:M_D_H schreef:wat doen al die kleurlingen hier...Ze worden binnen no-time opgegeten idd wie wil er vanavond een stukje mod?
Waaaaaaaaaaah ik ben even eten en kinderen in bed slingeren en er is een groentjesinvasie!!! Ik mis alleen Bart en Eline nog!
love_western schreef:jah!in hun eentje durfen ze niks te posten. Maar zodra ze met meerdere zijn wel DE groentjes
Pebble schreef:love_western schreef:jah!in hun eentje durfen ze niks te posten. Maar zodra ze met meerdere zijn wel DE groentjes
love_western schreef:jah!in hun eentje durfen ze niks te posten. Maar zodra ze met meerdere zijn wel Wij kleurtjes posten graag in groepsverband Ik ga eens even een pbtje sturen
love_western schreef:Pebble schreef:Ze worden binnen no-time opgegeten idd wie wil er vanavond een stukje mod?Wat ben ik blij dat ik mee bronnen heb voor het mod forum (en bijbehorend roddeltopic over ons en onze grappen)
Pebble schreef:love_western schreef:idd wie wil er vanavond een stukje mod?IK om 8 uur kan iedereen een stukje mod pakken en opeten
Asyaa schreef:Wat ben ik blij dat ik mee bronnen heb voor het mod forum (en bijbehorend roddeltopic over ons en onze grappen) Vertel
love_western schreef:Pebble schreef:IK om 8 uur kan iedereen een stukje mod pakken en opeten Nog zo lang wachten? :/
Mas schreef:love_western schreef:jah!in hun eentje durfen ze niks te posten. Maar zodra ze met meerdere zijn wel Wij kleurtjes posten graag in groepsverband Ik ga eens even een pbtje sturen waarheen pb
Heb je bronnen? Ik heb genoeg modjes die ik lastig gaan vallen, maar 't zijn geen visjes maar oesters
Rock schreef:Heb je bronnen? Ik heb genoeg modjes die ik lastig gaan vallen, maar 't zijn geen visjes maar oesters Oesters?
Pebble schreef:Asyaa schreef:Wat ben ik blij dat ik mee bronnen heb voor het mod forum (en bijbehorend roddeltopic over ons en onze grappen) Vertel Sammie schreef:Oke serieus..Een goede journalist geeft haar bronnen niet weg
Asyaa schreef:love_western schreef:om 8 uur kan iedereen een stukje mod pakken en opeten Nog zo lang wachten? :/jah, heb net me eten op.En moet wel kunnen genieten
Pebble schreef:Asyaa schreef:Wat ben ik blij dat ik mee bronnen heb voor het mod forum (en bijbehorend roddeltopic over ons en onze grappen) Vertel Ik ben ook wel heel benieuwd