Chiqa schreef:Controleer jij schrijfwijzes van andere mensen?
Doe even normaal zeg! Het was mij ook opgevallen omdat ik ook in andere topics kom (ja echt waar). Over verantwoording af moeten leggen gesproken..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heino schreef:Chiqa schreef:Controleer jij schrijfwijzes van andere mensen?
Doe even normaal zeg! Het was mij ook opgevallen omdat ik ook in andere topics kom (ja echt waar). Over verantwoording af moeten leggen gesproken..
Chiqa schreef:En ja ik vind het erg opvallend dat bokkers op schrijfwijzes worden gecontroleerd het zou persoonlijk niet zo in mij opkomen.
Heino schreef:Lezen. Je iets opvallen en andere forumleden op schrijfwijzes controleren zijn twee verschillende dingen.
Heino schreef:En dan ook aan jou de vraag als het jou wel duidelijk is: waar leert men nu nog dergelijk Nederlands?
Chiqa schreef:Laat ik zo zeggen mijn interpretatie is dat het volgen van een bokker overkomt als controleren, mag ik die mening hebben? Het zou persoonlijk niet in mijn opkomen vandaar mijn opmerking
Shadow0 schreef:FaberSmid schreef:Dat heb ik gedaan, maar zijn zulke verhoren nu werkelijk nodig?
Nodig is zo'n groot woord maar... heb je geprobeerd te begrijpen waarom mensen zo reageren?
FaberSmid schreef:Dat is mij dan een waar genoegen, heb alleen geen enkel besef hoe ik dan anders schrijf? Maar ik zal proberen, dit schrijven voor te zetten.
FaberSmid schreef:Mijn vriendelijke verzoek geen "ruzie" te maken over mijn schrijfwijze, of van wie dan ook. Dat is niet de bedoeling en het niet waard.
Ik behoef toch niet alles zo maar openbaar te beschreven? Ik heb de soort gelijke vraag gekregen op fokt, met hoefsmidopleiding ik dan wel niet in Nederland bekend was. Daarop was mijn antwoord, u kan beter vragen welke niet. Daarna kreeg ik de test dat ik maar mijn mening en ervaring van alle opleidingen moest beschrijven. Dat heb ik gedaan, maar zijn zulke verhoren nu werkelijk nodig?
Ik heb mij opvoeding en opleiding internationaal geleerd, voor Nederland, USA, Duitsland onder anderen. Dan behoef ik toch niet op bevel mijn kostscholen en internationale opleidingen vrij te geven? Die vraag ik u alle toch ook niet, ik vraag u toch ook niet anders te gaan schrijven dan u geleerd is en kan?
Wat mij betreft heb ik er nu genoeg over beschreven.
Citaat:Dat is mij dan een waar genoegen, heb alleen geen enkel besef hoe ik dan anders schrijf? Maar ik zal proberen, dit schrijven voor te zetten.
Citaat:Well i am pleased, ecxept i dont have the faintest idea how i am writing different? But i wil try to keep writing like this.
FaberSmid schreef:Janine1990 ik had erg moeite met uw bericht lezen, dat ligt niet aan uw schrijven maar aan mijn lezen.
Ik ondervindt moeite met tutoyeren, dat komt door mijn (strenge) opvoeding.
Waarom zou uw schrijven ongewenst zijn?
KiWiKo ik zal u en anderen nergens op afrekenen, ik kan uw denkwijze begrijpen maar dat is voor mij Indianentaal. Humor wat talen een comisch beeld weer kunnen geven.