Ik tot nu toe nog geen van beide, al heb ik al meerdere keren mezelf moeten inhouden om niet al te grof te worden
Ik vind op zich wel dat er ruimte voor discussie moet zijn, zolang je elkaar niet begint uit te schelden moet het kunnen
Jobbeltje
Geplaatst: 22-09-09 12:14
Ik heb 1x een terechte OW gehad, en 1x een onterechte. Bij de tweede was ik het er niet mee eens dat ik een OW kreeg (en daardoor ook een ban van 1 dag). Ik heb uitgelegd waarom ik het er niet mee eens was, en toen is de tweede OW en de ban die nog moest volgen teruggetrokken
ik kan hem niet vinden iemand die het weet te vnden?
edit : gevonden.. snap wel dat het niet op tv mag, maar ik had het erger verwacht eigenlijk.. na 12 uur kan dit wel op tv hoor
Kristie
Geplaatst: 22-09-09 15:56
Robynn schreef:
Robynn schreef:
Das "straat taal" voor ik dacht genaaid
juistem....gesnitst klinkt toch netter als genaaid hier in de omgeving is het vrij normaal overigens is het meer verlinkt dan genaaid
Oeehhh Ik ben goooeed! [/quote]
Dan ben ik zeker gesnitst ja
Ojajoh
Geplaatst: 22-09-09 18:41
Brando090309 schreef:
OW, is dat afkorting voor official warning ofzoiets?
of gewoon: officiele waarschuwing
BraveSpots
Geplaatst: 22-09-09 18:46
Helaas, ik heb al eentje gekregen (en onlangs nog een 'gewone' waarschuwing ook). Terwijl ik altijd heel beleefd blijf vind ik zelf .
Bijde keren overigens omdat ik moderatoraanwijzingen in het topic heb 'genegeerd'. Ik word nogal kribbig als de mods mij de mond snoeren omdat iemand anders met dezelfde mening niet zo leuk doet. Das mijn schuld en probleem toch niet? Achja, ik leef nog steeds dus verder geen probleem .
Ik zit hier al 7 jaar ofzo en ook nog nooit een OW of ban gehad, maar mss weleens verdient, heb wel eens de regels overtreden, niet eens zo lang geleden, maar is onopgemerkt gebleven
Ik heb nog niets gehad! (zit ook pas (bijna) 8 maanden op bokt )
Djoena
Geplaatst: 24-09-09 12:28
Letizia schreef:
Ik zit hier al 7 jaar ofzo en ook nog nooit een OW of ban gehad, maar mss weleens verdient, heb wel eens de regels overtreden, niet eens zo lang geleden, maar is onopgemerkt gebleven
Even helemaal offtopic, maar wat heb jij een geweldige Ava