Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EEEEE schreef:Als ik dit zo allemaal lees krijg ik toch wat stress, heb net enkele dingen gekocht via bokt en marktplaats, al betaald maar nog niet aangekomen, verwacht ze volgende week hopelijk zit er nergens een oplichter bij!!
Zelf ook enkele dingen verkocht die ik morgen mooi ga posten.
Vind ook echt dat er een zwarte lijst moet komen. Ik kijk ook steeds naar de mensen hun profiel zodat ik een beter beeld krijg voor ik geld stort.
Wel had ik laatst problemen met pb die ik niet aan kreeg. Had met iemand een overeenkomst om laarzen te ruilen, heb haar heel vaak een pb gestuurd, maar kreeg nooit reactie af en toe een kort berichtje maar als ik dan duidelijk wou afspreken hoorde ik haar niet meer.
Dus startte ik een nieuw topic met mijn laarzen en dan reageerde zij daar ineens met waarom ik niets liet weten. En ik heb haar pb's echt nooit ontvangen, dus misschien gaat er met die pb's echt wel af en toe iets mis niet???
EEEEE schreef:kan je dat zelf nakijken? Die van mij kwamen ook aan net zoals bij desa denk ik. Maar ze reageerde niet, als ik dan bleef aandringen zei ze dat ze toch had gereageerd dat het in orde was, maar ik wist dus van niets.
Voor mij maakt het nu niet uit, maar die persoon met wie ik wilde ruilen is er wel niet blij mee denk ik, en het was voor beide partijen een mooie ruil geweest, maar ondertussen heb ik mijn laarzen kunnen verkopen.
Marjoow schreef:Daar kan ik me op zich best in vinden, maar dan ook de andere kant vrijlaten; dus slechte ervaringen mogen vertellen en niet de niet-leverende-verkopers en niet-betalende-kopers blijven 'beschermen'.Maar als ik eerlijk moet zijn, kun je Bokt niet de schuld geven van oplichtingen op EA. Jij neemt het risico, en als deze persoon niets meer van zich laat horen, ga je naar de politie en doe je aangifte.
DubbelDun schreef:Marjoow schreef:Daar kan ik me op zich best in vinden, maar dan ook de andere kant vrijlaten; dus slechte ervaringen mogen vertellen en niet de niet-leverende-verkopers en niet-betalende-kopers blijven 'beschermen'.Maar als ik eerlijk moet zijn, kun je Bokt niet de schuld geven van oplichtingen op EA. Jij neemt het risico, en als deze persoon niets meer van zich laat horen, ga je naar de politie en doe je aangifte.