1-april grap was al doorzien!!! door PVD

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:06

Neonlight schreef:
Degenen met een 1 april avatar, die kreeg je met een groene O in het onderschrift, of als je je onderschrift of avatar hebt proberen te wijzigen de 31ste. Dat mist nog in het stukje. Dat is de reactie van het beheer dus geweest op dat plan. :)

Dan ben ik dus onterecht gefooled!!!
Ik had een X en een Y in het onderschrift en ik zou van mijn langzalzeleven mijn ava niet veranderen omdat er nogal een hoop aan mijn regenboogje gehecht zijn geraakt... dus verklaar U nader :Y)

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:31

Cyntje schreef:
Neonlight schreef:
Degenen met een 1 april avatar, die kreeg je met een groene O in het onderschrift, of als je je onderschrift of avatar hebt proberen te wijzigen de 31ste. Dat mist nog in het stukje. Dat is de reactie van het beheer dus geweest op dat plan. :)

Dan ben ik dus onterecht gefooled!!!
Ik had een X en een Y in het onderschrift en ik zou van mijn langzalzeleven mijn ava niet veranderen omdat er nogal een hoop aan mijn regenboogje gehecht zijn geraakt... dus verklaar U nader :Y)

Ik ben ook onterecht gefooled ;( Ik wilde een ava plaatsen waar in stond: Ik trap er NIET in, met een felknipperende achtergrond ;(

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:06

Lyonesse, jij bent niet onterecht gefooled, want iedereen die zijn ava wilde veranderen, zou de 1-april ava krijgen. ;)

Cyntje, ik ben juist níet gefooled, terwijl het wél zou moeten. Ik heb mijn onderschrift veranderd, maar niets gebeurd. Maar Neonlight zei ook al dat er wel iets gehaperd kan hebben.

IcePrincess

Re: 1-april grap was al doorzien!!! door PVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:12

Iedereen die wél online is gekomen is gefooled. De grap van bokt was de flikkerende lay-out.

De O's was de grap VOOR het bokt-team, niet VAN. Maar daar waren ze dus achter gekomen en hebben er leuk gebruik van gemaakt :)) .

Met dat paranoide gedrag hebben jullie eigenlijk jezelf gefooled dus :') .

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:20

Ik heb wél mijn onderschrift veranderd ivm de dagen dat ik nog zwanger ben maar dus niet om die X en die Y eruit te willen halen.

Als ik namelijk kies om aan dat paranoide gedrag mee te doen dan ook maar de consequenties ervan inzien,... terwijl ik dus helemaal niet gefooled had mogen worden -O-

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:40

Je had niet gefooled mogen worden omdat je niet mee wilde doen de grap een keer om te draaien en het boktteam te foolen? Klinkt niet heel logisch :P
Als je op 1 april op bokt komt kun je verwachten dat er rare dingen gebeuren :') .

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:42

Ik was ook aprilfooled Cyntje en heb ook nergens aan meegedaan en al een héle tijd geen andere avatar of onderschrift gehad.
Ik denk dat het komt dat er bij mij al standaard een kleurtje instond net als bij jou.
Ik heb nooit gelet op groene O's en rare Y's....

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:42

Cyntje, misschien gebruik gemaakt van de banknop of je onderschrift willen veranderen?
Edit: onderschrft dus veranderd, dat verklaart de ava. :D

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 14:17

`ben ik nou de enige die het niet meer snapt?
wat voor ava? huh? blauwe Y? haha ik begrijp er niets van..
kan iemand het uitleggen?

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 14:20

dan ben ik blij dat ik mijn onderschrift al op de 30ste verandert

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 14:26

Neonlight schreef:
Cyntje, misschien gebruik gemaakt van de banknop of je onderschrift willen veranderen?
Edit: onderschrft dus veranderd, dat verklaart de ava. :D

Ja en dat terwijl ik helemaal niks 1-aprilligs wilde toevoegen of mijn X/Y wilde weghalen -O- potverdikkie :+