Bokt is op zoek naar een nieuw logo!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:09

Wendow schreef:
DJoysDesignz, die met oranje is echt mooi! +:)+ Helemaal herkenbaar, mooi, eenvoudig, borduurbaar, maar toch fleurig en vernieuwend... Voor mij is dit het ;)

Ik vond idd ook met oranje ineens hele verbetering... bij die rode zie je eerst "swoosh" en dan bokt... en nu lees je eerst bokt en dan daarna pas "swoosh" zeg maar :P beetje raar verwoord :P maar je snapt wat ik bedoel.

Wendow

Re: Bokt is op zoek naar een nieuw logo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:11

Ja, ik snap je... :D Echt leuk zo en nederlands ;)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:12

Die is leuk met die oranje swoosh!
Kan je die ook eens maken met die andere paardjes, dus het blauwe paardje en alleen de lijn van het paard? :P

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:14

x_Marr schreef:
Die is leuk met die oranje swoosh!
Kan je die ook eens maken met die andere paardjes, dus het blauwe paardje en alleen de lijn van het paard? :P

Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:14

Zeg, ik zie dat iedereen de logo's van elkaar aan t veranderen is.. Maar hoe weet je dan uiteindelijk wie het logo heeft gemaakt, en wie de tegoedbon krijgt? Degene die dan met het idee kwam om het logo net op een andere manier te maken wil dan natuurlijk ook een deel van de prijs..
En ik zie ook dat mensen een logo van iemand anders zien, en zelf een soortgelijk logo gaan maken met hun eigen naam er aan vast..
Daarom wacht ik zelf met insturen tot april..
Maar zou het geen beter idee zijn om een instuurdatum te prikken, zodat iedereen op zichzelf eraan kan werken, en iedereen uiteindelijk zijn eigen, unieke ontwerp kan inleveren?

saariewaarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:15

@DJoysDesignz: vind dit een geslaagd ontwerp, simpel en herkenbaar.... goed te borduren (weet dit aangezien mn neef vroeger beroepshalve niets anders deed)...

@ Knoffer: van jouw ontwerp word ik vrolijk.... maar ik vrees ervoor dat het niet herkenbaar genoeg is... jij bent mn favoriet...

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:15

MysticTinker schreef:
Zeg, ik zie dat iedereen de logo's van elkaar aan t veranderen is.. Maar hoe weet je dan uiteindelijk wie het logo heeft gemaakt, en wie de tegoedbon krijgt? Degene die dan met het idee kwam om het logo net op een andere manier te maken wil dan natuurlijk ook een deel van de prijs..
En ik zie ook dat mensen een logo van iemand anders zien, en zelf een soortgelijk logo gaan maken met hun eigen naam er aan vast..
Daarom wacht ik zelf met insturen tot april..
Maar zou het geen beter idee zijn om een instuurdatum te prikken, zodat iedereen op zichzelf eraan kan werken, en iedereen uiteindelijk zijn eigen, unieke ontwerp kan inleveren?

Je kan altijd tips met elkaar delen. Kwa kleur enz.. het ontwerp blijft dan.
Als je echt zelf iemand zn logo gaat gebruiken en beetje aanpassen vind ik dat niet echt origineel.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:19

Dat is zo DJD :)
Maar ik zou het wel erg vervelend vinden als iemand straks jou idee gebruikt van de bokkende kont boven de letters, en dat verandert in een half bokkend paard bv, en dan met dat 'nieuwe' idee wint.. Snap je?

Wendow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:20

Je laatste vind ik ook wel leuk, met gewoon die lijn ipv zwart... Hmm, twijfelen... ;)

@ MysticTinker: Ik denk dat het duidelijk is dat bvb de logo's gepost door een bepaalde persoon met 'tips' van een ander van die persoon blijven... De basis van het idee blijft hetzelfde, tenzij je grooote veranderingen aanbrengt en iets helemaal nieuws maakt... Tot nu toe vind ik het duidelijk... Begrijp wel je bezorgdheid en vraag het mij eigenlijk ook af...

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:20

Die laatste vind ik ook erg mooi van jou DJoysDesignz, komt net wat minder hard over dan het paard helemaal zwart.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:21

Ja dat heb ik ook een beetje Mystic Tinker :j Heb mijn schetsjes wel ingestuurd, maar als iemand daar op doorgaat kun je bijna niet meer nagaan van wie het "idee" nou is. Ik ga het ook zo doen, ik werk ze uit en stuur ze dan later wel in :j :)
Niet om kinderachtig te zijn of wat ook, maar het lijkt me ook makkelijker.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:23

Ik vat trouwens de 60pixels in de hoogte niet helemaal, niet voor een logo in de layout iig... dat valt dan bijna niet meer op terwijl een logo toch een belangrijk iets is? :=

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 19:24

Kijk eens op een aantal andere sites en meet hoe hoog het logo is zou ik zeggen :D

Op Bokt is hij nu iig (in verhouding) erg groot...

Heb overigens weer een aantal posts verwijderd met alleen 'Deze vind ik leuk', zie eerste post :)

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:24

het ligt waarschijnlijk aan mijn computer, maar ik zie geen verschil tussen rood en oranje :o

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:25

x_Marr schreef:
Ik vat trouwens de 60pixels in de hoogte niet helemaal, niet voor een logo in de layout iig... dat valt dan bijna niet meer op terwijl een logo toch een belangrijk iets is? :=

Eens, 60 vind ik ook wel heel erg klein,
lijkt me dat het logo dan nauwelijks zichtbaar is.

Wendow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:26

x_Marr schreef:
Die laatste vind ik ook erg mooi van jou DJoysDesignz, komt net wat minder hard over dan het paard helemaal zwart.

Zo voelde ik het ook aan :) Maar is het dan nog krachtig genoeg als je dan aan T-shirts gaat denken? Of als je het tussen een heleboel andere logo's gaat zien bvb... :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:27

BartVB schreef:
Kijk eens op een aantal andere sites en meet hoe hoog het logo is zou ik zeggen :D

Op Bokt is hij nu iig (in verhouding) erg groot...

Heb overigens weer een aantal posts verwijderd met alleen 'Deze vind ik leuk', zie eerste post :)

Uhm hallo bokt is altijd nog een eigen iets wat niet mee hoeft te gaan met andere site's :D
Ik denk dat als je het logo kleiner maakt dat de reclame dan alleen nog opvalt en dat is zeker niet positief.... :=
Nu is het mooi in evenwicht.

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:27

ik vind de zwarte nog steeds het mooiste, die knalt er echt uit en dat is juist de bedoeling van een logo lijkt mij. Hij moet wel opvallen op de website/poster/banner/reclame/etc

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:28

DubbelDun schreef:
@Nickyu: http://www.mijnalbum.nl/Foto-6NDXLJ7T.jpg
die vind ik erg mooi; simpel, modern, herkenbaar en volgens mij ook wel werkbaar.
Misschien de letters eens in het zwart en persoonlijk vind ik een oog in een paard altijd prettig.

zal zo even mijn best doen hem netter te maken :D
valt nog niet mee met paint :D

saariewaarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:29

@ DJD vind je laatste ontwerp echt goed :), maar wendow heeft mss wel gelijk als we het hebben over het 'opvallen' ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:30

MysticTinker schreef:
Dat is zo DJD :)
Maar ik zou het wel erg vervelend vinden als iemand straks jou idee gebruikt van de bokkende kont boven de letters, en dat verandert in een half bokkend paard bv, en dan met dat 'nieuwe' idee wint.. Snap je?

Nee ik snap je volkomen ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:32

saariewaarie schreef:
@ DJD vind je laatste ontwerp echt goed :), maar wendow heeft mss wel gelijk als we het hebben over het 'opvallen' ;)

Ja idd... het moet er natuurlijk wel uitknallen dat logo.

Wendow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:33

Misschien kan je het 'lijnpaardje' ook eens in datzelfde oranje zetten... Klinkt gek, maar je weet nooit :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:36

Afbeelding
1e - Dikkere lijn van het paardje
2e - Paardje in Oranje (tip van WendoW)

Wendow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 19:37

Die dikkere lijn is beter! Dat oranje is wel leuk, maar dan is enkel 'bokt' in het zwart en steekt dat er weer bij af :D Dacht wel dat het niet goed zou zijn... ;)