Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nancy schreef:prff.. jaa
Ben gewoon bang om een topic te openen, omdat je onderhand wéét dat er een aantal bokkers tussen zit die komen verzieken..!!!![]()
![]()
Juul schreef:Maar dit is dus wel even weer precies zo'n topic wat ik bedoel hè. En het zal mij benieuwen of daar idd bans op volgen..
geerke schreef:toch heb ik een beetje moeite met wat jullie over afzeiken verstaan...volgens mij betekent het iemand opzettelijk voor gek zetten/bespottelijk maken.
ik heb het nu alleen even over het woord...
Als iemand roept op een topic dat "ze opgehangen moet worden"
zie ik dat dus niet als afzeiken....hoe je het dan noemen moet...bedreiging??? geen idee...iedergeval ernstig...
suleilitha schreef:Stel je niet aan is ook geen afzeiken, kom op zeg...
ThePast03 schreef:geerke schreef:het betreffende topic zit op slot....ik praat het absoluut niet goed,maar ik begrijp wel de emotionele reacties hier....als je de foto's zag....
Jij kan serieus begrijpen dat iemand een 13-jarige doodwenst? Een kind wat helemaal niet gevraagd heeft om in zo'n situatie terecht te komen en daar ook nog eens volkomen machteloos in staat?
KiWiKo schreef:dramaqueen ook niet![]()
![]()
ik ben wel erger genoemd op dit forum
geerke schreef:ik zei dat ik emoitionele reacties begrijp...ik doelde niet alleen op die opmerking....als je zoveel begrip kunt opbrengen voor een dertien jarige...wat ik overigens helemaal met je eens ben.....misschien is dat meisje wat die opmerking maakte over ophangen niet veel ouder...dan moet je daar dus ook begrip voor op kunnen brengen....
suleilitha schreef:Nou [naam], nu vergelijk je toch echt appels met peren en rukt de hele zaak uit het verband...
KiWiKo schreef:nou net niet een goed voorbeeld om bij mij te noemen........ mijn laatste vriend had een been![]()
![]()
en nee, ik ben niet zo snel gepikeerd......... pas als je mijn kind erbij gaat betrekken........ dan jaag je me over de zeik.......
en dat is in de laatste 5 jaar slechts een keer gebeurd, en toen stond bokt ook te donderen
Citaat:Niet waar?... Iemand die BIJV. depressief is en voor dramaqueen uitgemaakt wordt kan dat net zo erg vinden dan iemand die voor iets 'veel ergers' wordt uitgemaakt.
Juul schreef:Niet waar?... Iemand die BIJV. depressief is en voor dramaqueen uitgemaakt wordt kan dat net zo erg vinden dan iemand die voor iets 'veel ergers' wordt uitgemaakt.