Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shabash schreef:Apple,
Al zou een kliniek dus een medisch rapport bij jullie aanmelden, is dat ten altijd tijden nog steeds privé, wat jullie dus gedaan hebben is schending van de privacy, en dat hebben jullie samen gedaan met de kliniek. Een dikke grote oeps natuurlijk. Door deze hele issue is de gebruiker van Bokt geband, waardoor zij ook niet bij PM conversaties meer kan. Heel makkelijk aan de kant geschoven door bokt dus.
Tevens, bleek uit het medische rapport, dat de informatie die geplaatst was wel degelijk wáár was. Dat is door het modteam nooit terug gedraaid, en zeker de betreffende mod heeft géén excuus gemaakt die de gebruiker voor gek verklaarde. (Want ook dat hadden ze dus bij een onafhankelijke dierenarts opgevraagd) Nu word het verhaal ineens heel anders hé? Waarschijnlijk omdat jij, Apple, ook niet de rand van de hoef weet omdat dat door de beheerders ineens via email afgehandeld moest worden.
Helaas voor het boktbeheer praten ze zichzelf steeds weer tegen, en alles staat op zwart wit, bokt zelf weet ook dat dit nog eens een heel lang staartje kan krijgen.
Oa met het medisch tuchtcollege, schending van privacy waar bokt zich schuldig aan maakt etc etc...
Tevens heeft de gebruiker (die dus inmiddels géén gebruiker meer kan zijn) geen bezwaren tegen het bespreken van deze "individuele" zaak. Echter is het mod/bokt team dat wel?
Struisvogel politiek? Als ik mijn kop in de grond steek zie ik toch niks?
Miriam schreef:shabash schreef:Of de mods sturen me -zoals- het hoort gewoon een pb waarom mijn reactie verwijderd word?
Misschien kun jij het even regelen?
Goh.. als ik die macht toch eens had.....
Sorry, kan me voorstellen dat mijn reactie een beetje uit het niets kwam vallen. Ik vold de discussie als de hele tijd maar heb nog niet echt de tijd gehad (of genomen) een gefundeerde reactie te plaatsen. Mijn vorige reactie was een beetje impulsief.
Ik vind het overigens opvallend TS zelf de regels niet eens schijnt te kennen. Imo kunnen een hoop misverstanden worden voorkomen door even kennis te nemen van de regels die gelden op het forum waaraan je kiest deel te nemen.
Ikima schreef:Welke regels bedoel je dan en waar ga ik over de scheef?
Heb ik ooit beweerd dat ik de regels ken, dacht het toch niet.
Lielle schreef:Jacimato, mijn complimenten voor je reactie. Hoewel ik het inhoudelijk niet met je eens ben wb het off topic verhaal, net als shadow en mir, kan ik zo'n reactie wel enorm waarderen, mn de openheid die eruit spreekt. Als 'beide kanten' (wat natuurlijk raar is, ik hoop dat we toch één bokt zijn) zo open en constructief willen discussieren, is er best wel hoop.
Ik denk wel dat losser modereren (zoals shadow aangeeft) erg lastig is, en veel meer tijd vergt, en daar heb ik geen pasklare oplossing voor. Mss wel iets om eens over verder te praten hier.
marcodegroot schreef:Via via hoorde ik dat een hele tijd gelden een zekere only_tom het modforum gehackt heeft. Is toen een hele rel over geweest, iedereen die de printscreens plaatste werd echt permanent geband.
Er was onder meer te lezen dat de mods grappen maakten over de geaardheid van een gebruiker. Ook werd de uitspraak "weet wat je doet als het modteam je niet moet" onthuld. Maar die rel is blijkbaar succesvol in de doofpot gestopt.
Heb de screens via een mailtje gehad maar heb niet zon zin in een directe permanente ban dus ik plaats ze niet.
Hinke schreef:Ik weet niet of ik nu iets ban-waardigs ga zeggen, maar als ik dit zo lees vraag ik mij wel eens serieus af of sommigen hier nog een leven naast bokt hebben....