Gentlegiant schreef:Halloooo,Ik wil ook graag zaad Maus wij kunnen wel delen of wil je alles weer voor jezelf hebbenDelen natuurlijk
Maureen95 schreef:Gentlegiant schreef:Halloooo,Ik wil ook graag zaad Maus wij kunnen wel delen of wil je alles weer voor jezelf hebbenDelen natuurlijk Ho ho ho wij deelden alGentlegiant zoek je eigen zaad
Joaltijd schreef:Tis hier stil! Noooh! Waar is de groentesoep?? Dan maak ik iedereen wel wakker!*roept..*'TAKKIE-MUUUIIIIIIS!!!!''JAMIEFRIIIISSSSSS!''MAUREEEEEENNNNN95''GERLINDIIEEEEEE!!'Helpt t??!!Riep er iemand? I'm back!
gerlindie schreef:Ladybird schreef:Samen delen, Samen delen het is samen spelen samen delenKlopt! maar je moet eerst delen voordat je spelen kan in dit geval
Ladybird schreef:Maureen95 schreef: Doorgedraaid?*Ik leid haar af, en dan bel jij gauw het gekkenhuis *ehm, Maus, wat vind jij van de huidige moraal in onze postchristelijke, multiculturele, individualistische samenleveing?*Bel nou!*
*belt snel * er is plek vrij voor de gesloten afdeling! geen paracutespringen mogelijk! dat is te gevaarlijk
Ladybird schreef:*belt snel * er is plek vrij voor de gesloten afdeling! geen paracutespringen mogelijk! dat is te gevaarlijk hmm, weet jij haar adres?