Joaltijd schreef:Waar is takkie-muis nou weer?? hierrrrrrrrrrrrMoest mezelf voedenMij zullen ze nooit bannen mwahahha
Tis hier stil! Noooh! Waar is de groentesoep?? Dan maak ik iedereen wel wakker!*roept..*'TAKKIE-MUUUIIIIIIS!!!!''JAMIEFRIIIISSSSSS!''MAUREEEEEENNNNN95''GERLINDIIEEEEEE!!'Helpt t??!!
Animal schreef:Nope.. Edit: daar moet je een ander woord voor gebruiken geloof ik.. Hebben we die ook weer hoor...
Joaltijd schreef:Maureen95 schreef:Tonatenzaadjes? Uhm, uhm, uhm........(leuk mn mobiel! )Maureeentjreeeee!!! Hoi!!!!!
takkie_muis schreef:Wachten op tomatenzaad , of met zijn allen een bokt groentetuin 365 dagen wachten op (bokt)-(tomaten)zaadjes??!!
Maureen95 schreef:Ik wil mee helpen organiseren voor volgend jaaar Ik oook!!Als we maar tomatenzaadjes krijgen
Joaltijd schreef:takkie_muis schreef:Wachten op tomatenzaad , of met zijn allen een bokt groentetuin 365 dagen wachten op (bokt)-(tomaten)zaadjes??!! Jaah
Maureen95 schreef:Joaltijd schreef:Heey,Ik ga der weer vandoor...Road wars kijken op youtube Tot morgen!!Nieeeeet Wel!