01San schreef:Lente schreef:Ik ga maar eens naar bed ahhhhh je bent er bijna bij 00:00je kan op bed ook bokken
Nayomie schreef:Daantjee12 schreef:Bagheera_206 en E_R zie ik alleen YES, hk jongens. Kunnen we eindelijk banketstaaf zonder enigszins vaker klikken.Maar dan gaan we vast alleen nog maar sneller...
Pff, Lente, je hebt een hele zomer + herfst + winter gehad om te slapen.. Wanneer wordt je weer wakker? Heb het wel gehad met de sneeuw..
Paisano schreef:Nayomie schreef:YES, hk jongens. Kunnen we eindelijk banketstaaf zonder enigszins vaker klikken.Maar dan gaan we vast alleen nog maar sneller... Maakt niet uit
Sani schreef:Len, nu mis je mijn speciaal voor jou opgezochte liedje. in de lente de zomer de herfst en de winter..Tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente..
Sani schreef:Sani schreef:LEN[ Video ]"Wheels on fire.Rolling down the road."DEZEBest notify my next of kin, this wheel shall explooooooode
Iejoorr schreef:Laptop bijna leeg noooo Hoooo we zijn een HK geworden Ja ehm. Pak het snoertje en verbind je laptop met voeding