Lleur wit verklaart wel:Annie lennOX -> koe -> melk Geen addertjes onder het gras dit jaar??!!Meating met teammie.. *hint hint* Dirtymind slaat op hol
Joaltijd schreef:Lleur wit verklaart wel:Annie lennOX -> koe -> melk Geen addertjes onder het gras dit jaar??!!Meating met teammie.. *hint hint* Dirtymind slaat op hol Dirty bokt
Maureen95 schreef:Joaltijd schreef:Lleur wit verklaart wel:Annie lennOX -> koe -> melk Geen addertjes onder het gras dit jaar??!!Meating met teammie.. *hint hint* Dirtymind slaat op hol Dirty bokt
Maureen95 schreef:Waar blijft de 1 april afterparty? Nou ja, als jij morgen te pletter valt maak je die niet eens mee natuurlijk
Te pletter vallen?!Moet ik je dan oprapen??!7Ik heb nog ergens een opraap +ijsblokjesmaak machine staan.. Uit een eerder topic
[***] schreef:Joaltijd schreef:Terug naar t zaad..Nee nee nee nee nee. We gaan NIET terug naar het zaad Mijn tere jonge hersentjes kunnen dat niet aan Ken je t vliegerlied? De nieuwe versie.. 'en het zwemt, zwemt, zwemt,Door de .... Zo snel, snel, snel.Ja de baby komt er wel, wel, wel.....
Joaltijd schreef:Te pletter vallen?!Moet ik je dan oprapen??!7Ik heb nog ergens een opraap +ijsblokjesmaak machine staan.. Uit een eerder topic Ze gaat samen met mijn vriendje uit een vliegtuig springen
Paisano schreef:Joaltijd schreef:Te pletter vallen?!Moet ik je dan oprapen??!7Ik heb nog ergens een opraap +ijsblokjesmaak machine staan.. Uit een eerder topic Ze gaat samen met mijn vriendje uit een vliegtuig springen