Ladybird schreef:Maureen95 schreef:Gratis zaad? Ik wil oooook Kijk Bart anders lief aan of je gratis Zaad mag OMG Krijg nu neigingen om door te denken Maar dat doe ik niet
Paisano schreef:Bassie wil morgen wel doneren hoor Maus Hou op Ik slaap nu al niet meer en lig zowat op de grond van het lachen
takkie_muis schreef:Maus het zaad is van mij Mag ik er niet eeeeeentje? Dan heb ik een eenzame tomatenplant en die tomaten kan ik dan sparen om op de teammies te gooien
Maureen95 schreef:takkie_muis schreef:Maus het zaad is van mij Mag ik er niet eeeeeentje? Dan heb ik een eenzame tomatenplant en die tomaten kan ik dan sparen om op de teammies te gooien Ja hoor 50/50 doe ik nog wel , dan gaan we samen volgend jaar revenge nemen
Maureen95 schreef:takkie_muis schreef:Maus het zaad is van mij Mag ik er niet eeeeeentje? Dan heb ik een eenzame tomatenplant en die tomaten kan ik dan sparen om op de teammies te gooien
Joaltijd schreef:takkie_muis schreef:Maus het zaad is van mij Welk zaad?!! Dat wittige??!! Tomatenzaad
Joaltijd schreef:takkie_muis schreef:Maus het zaad is van mij Welk zaad?!! Dat wittige??!! Hoop het niet
Maureen95 schreef:Joaltijd schreef:Welk zaad?!! Dat wittige??!! Hoop het niet Ligt eraan bij wie je het haalt