Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Dames, ik kan helaas geen campagne voeren de komende uren.
Ik zou het fijn vinden wanneer jullie bokt veroveren met promotie voor mij.
Ik moet er nl vandoor.
Ik moet er nl vandoor.
djoni schreef:ik begin te twijfelen... fairie bigint ook heel interesant te worden...... sylleke! overtijg me dat ik bij jouw moet blijven
Renee__ schreef:Sjoert schreef:Dames, ik kan helaas geen campagne voeren de komende uren.
Ik moet er nl vandoor.
Verwijder je bericht maar
NieneWiep schreef:Stem allemaal op onze lieve pappa!
djoni schreef:ik begin te twijfelen... fairie bigint ook heel interesant te worden...... sylleke! overtijg me dat ik bij jouw moet blijven
Renee__ schreef:djoni schreef:ik begin te twijfelen... fairie begint ook heel interesant te worden...... sylleke! overtijg me dat ik bij jouw moet blijven
http://img528.imageshack.us/img528/505/vote3dh5.png
Ik moet er nl vandoor.
roosjeradec schreef:Cathelijne15 schreef:Nu begin ik weer te twijfelen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp!
SYL ENSpoiler:KIWIKO!
OLYMP
Cathelijne15 schreef:djoni schreef:ik begin te twijfelen... fairie bigint ook heel interesant te worden...... sylleke! overtijg me dat ik bij jouw moet blijven
ja Fairie hè! ik twijfel nog steeds.....
NieneWiep schreef:Sjoert schreef:Dames, ik kan helaas geen campagne voeren de komende uren.
Ik moet er nl vandoor.
Sjoeeeeeeeeeequita!
Stem allemaal op onze lieve pappa!
Myukii schreef:Ik hoop dat je weet dat je onderschrift&ava, je tekst een beetje tegenspreken?
Myukii schreef:Ik hoop dat je weet dat je onderschrift&ava, je tekst een beetje tegenspreken?
Sjoert schreef:Ach Fairie is zo'n groentje.
Oranje! dat telt!
Sjoert schreef:Ach Fairie is zo'n groentje.
Oranje! dat telt!