Mossel schreef:liliekska schreef:mag ik ook een herdenkingsplaatje???Die kan je ook zelf maken, gewoon op het knopje printscreen drukken en opslaan in paint oidzo doe ik het niet serieus niet
Veertje11 schreef:Mossel schreef:Die kan je ook zelf maken, gewoon op het knopje printscreen drukken en opslaan in paint oidzo doe ik het niet serieus nietMaakt toch niet uit hoe je het doet.. Geeft het zelfde resultaat
Veertje11 schreef:Mossel schreef:Die kan je ook zelf maken, gewoon op het knopje printscreen drukken en opslaan in paint oidzo doe ik het niet serieus nietMaakt toch niet uit hoe je het doet.. Geeft het zelfde resultaat[/quote]was ook een grapje haha
Veertje! je weet dat je sommigen na 20.00 ng een keer moet doen? want ik verwacht dat er dan ook nog wel het een en ander veranderd
xVerax schreef:Zeg valt het mij als enige op dat Iris (TS) opeens mod is?nu je het zegt ze is mod van alles opeens
xVerax schreef:Zeg valt het mij als enige op dat Iris (TS) opeens mod is?Nee hoor, dit is al uitgebreid besproken Alleen dan in het andere topic
Ladybird schreef:Ik krijg een titel!! en iris is mod geworden Ow en ik heb het zelf hier ook al een keer gemeld
Ladybird schreef:xVerax schreef:Zeg valt het mij als enige op dat Iris (TS) opeens mod is?Nee hoor, dit is al uitgebreid besproken Alleen dan in het andere topic Ah vandaar, welke ?
xVerax schreef:Ladybird schreef:Nee hoor, dit is al uitgebreid besproken Alleen dan in het andere topic Ah vandaar, welke ? Die HK die op de VP staat
Hoop dat ik nog een leuke ava krijg. Maar het liefst een roze kleur!vind die onderschriften van dat je teamie wou zijn leuker dan HE