Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_Simba schreef:Jullie mogen schatten hoe zwaar ik ben op de foto's die zijn van vorige week ..
Maakt niet uit hoe zwaar je me schat kan ik wel tegen al schat je me 200![]()
zo zie je mischien of mischien wel niet hoe het in de werkelijkheid eigenlijk is ..
http://www.everyoneweb.com/WA/DataFiles ... C08101.jpg
http://www.everyoneweb.com/WA/DataFiles ... to0036.jpg
Zoe_Simba schreef:Voel me niet aangesproken hoor wou alleen eventjes laten zien hoe je het mis kunt hebben vanaf een foto ...
maargoed, ik weet niet of enkele het artikel in de ROS van paard maanden geleden hebben gelezen over de wat dikkere ruiter die een normaal paardje had .. en daar waren heel wat deskundige bij en die hebben het dus allemaal fout ??
russel schreef:daffodil schreef:Russel mijn man is 1.96, en gaat vier keer per week naar de sportschool. Simpele ziel kan bedenken dat die dus never nooit onder de 90 kilo zit......ikzelf ben 1.82 en behoorlijk aan de forse kant, diezelfde simpele ziel kan bedenken dat ook ik dus never nooit onder die 90 kilo zit!
Terwijl diegene die slechts 1.62 is en 80 kilo is, minder weegt dan wat jij zegt en daar dan dus mee weg komt en mijn man en ik niet?
Een kilo zout of een liter zout... Ik snap je punt niet. Volgens mij jijzelf ook niet.
Maar voor de duidelijkheid, mijn man weegt boven de 90 en die gaat never nooit op mijn paard lessen, gaat 10 kilo af, dan mag hij...
BitchyWitchy schreef:Zoe_Simba schreef:Voel me niet aangesproken hoor wou alleen eventjes laten zien hoe je het mis kunt hebben vanaf een foto ...
maargoed, ik weet niet of enkele het artikel in de ROS van paard maanden geleden hebben gelezen over de wat dikkere ruiter die een normaal paardje had .. en daar waren heel wat deskundige bij en die hebben het dus allemaal fout ??
Klopt!! Heb ik ook gelezen. Blad lag bij mijn fysio
Snackie schreef:Maar die richtlijnen kloppen vaak ook niet Russel!
Een haf kan meer hebben dan een paard van 175, maar ik denk dat je dan toch ook naar het type paard moet kijken.
Die richtlijnen.. ik spuug erop(bij wijze van) Ik kijk altijd per paard.
tita schreef:Snackie schreef:Maar die richtlijnen kloppen vaak ook niet Russel!
Een haf kan meer hebben dan een paard van 175, maar ik denk dat je dan toch ook naar het type paard moet kijken.
Die richtlijnen.. ik spuug erop(bij wijze van) Ik kijk altijd per paard.
echhh sorrie hoor
maar jouw paardje is toch ook niet echt een grote en is ook geen haf, wat is jouw verklaring dan