Scuba, ziek/zoek je ruzie ofzo?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Scubadoo schreef:Als we het er nou over eens zijn dat in beginsel iedere bokker een topicverzieker is kunnen we gewoon gezellig verder posten.
Chiqa schreef:Sta ik op je gemeentegrond dame?![]()
En het wordt niet vervelend alleen jíj vind het vervelend, dus nog steeds een feit.
En ik vind jou onderschift behoorlijk sfeerbepalend en sneu.
Klinkt toch even heel anders dan "Jou onderschrift is sneu en sfeerbepaled"?
Sorrie dat ik op bokt zit.
Stippie1 schreef:Cursus duurt wel een hele dag he..
Hele dag kritiek naar je hoofd geslingerd krijgen en maar accepteren
Stippie1 schreef:Cursus duurt wel een hele dag he..
Nanne schreef:Zou je er nou een keer over op willen houden?
Chiqa schreef:Ehm..solliciteer jij als mod ofzo? Ik denk niet dat het aan jou is
om te bepalen of ik kritiek mag geven over jou onderschrift, en ook zelf mag en kan
bepalen of ik dit hierdoe of in een eigen topic.
Het laatste zie ik niet zo zitten, maar goed we weten de weg wel weer toch?
Ik wel althans
.....
Mss is de cursus wat voor je?
Stippie1 schreef:En als je de dag niet met een voldoende afrond, moet je gewoon 3 dagen langer blijven..
Chiqa schreef:*rent naar zolder die cursus zal een goudmijn worden*Stippie1 schreef:En als je de dag niet met een voldoende afrond, moet je gewoon 3 dagen langer blijven..
Zo ging het wel hoor met die cursus...mooiste was dat het expres werd uitgelokt...
en dan kijken hoe de cursisten dr mee omgingen. Bij iedereen weer anders.
Edit;
Stippie bedankt voor je bijlage het blijft een zéér internessant stuk.
Scubadoo schreef:Als we het er nou over eens zijn dat in beginsel iedere bokker een topicverzieker is kunnen we gewoon gezellig verder posten.
Verder geloof ik ook dat iedereen op bokt een persoonlijke vete tegen mij aan het voeren is, dus iedereen die mij tegenspreekt doet dat alleen maar om mij onderuit te halen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lovely schreef:Nikki, let op, ik ga even je moment verzieken: reageren om alleen een stipje te krijgen, mag niet en daarom dus mijn opmerking.
Scuba, ziek/zoek je ruzie ofzo?
Stippie1 schreef:Als ik moe ben kan ik ook zeeeeeer weinig verdragen.. Tenminste vind manlief (en dat ga ik natuurlijk niet toegeven tegenover hem ))
Chiqa schreef:Stippie1 schreef:Als ik moe ben kan ik ook zeeeeeer weinig verdragen.. Tenminste vind manlief (en dat ga ik natuurlijk niet toegeven tegenover hem ))
Ach als je dat van jezelf al weet is dat alleeen maar goed....Weet je vaak wat het is met kritiek.
Mensen denken vaak dat ze volledig worden afgebrand, en dat terwijl je maar 1% aanspreekt van die persoon, en vaak alleen een mening is....Niets ernstigs
Maar zo ontzettend geraakt kunnen reageren of de hel los is gebarstten..
Weet je ik was vroege rook zo hoor, en soms betrap ik mezelf dr nog wel eens op dat kritiek zeer kan doen, geef ik eerlijk toe...
Komt door mijn jeugd, ben veel gepest en heb veel meegemaakt, maar daar kunnen mensen als jij en andere leden op bokt natuurlijk weinig aan doen..
Ik kan zo geweldig genieten als ik een lid tegenkom wat heel luchtig omgaat met kritiek, kan ik gewoon wat mee...je ziet soms dat discussie's dan een hele mooie wending krijgen en lijkt dat je nagenoeg in een zelfde soort schuitje zit.