Apple schreef:[***], er zijn richtlijnen, ook met betrekking tot communicatie.
Duh, daar ging ik ook wel vanuit ja.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:[***], er zijn richtlijnen, ook met betrekking tot communicatie.
Maya schreef:runningkawa schreef:Dat topic is de 13e gesloten..maar zeker weten 5 dagen eerder al getemd...
Kan heel goed kloppen, en waarschijnlijk vonden wij op dat moment nog geen reden tot een slotjePas later toen de situatie veranderde wel.
.
Miriam schreef:Dat zeg je wel, staat letterlijk in je vorige post. Maar ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt. Ik kan je vertellen dat er inderdaad duidelijke richtlijnen zijn, zowel qua OW's als qua wijze van communiceren. Daarnaast wordt er wel degelijk IRL met elkaar gesproken, al zij het dan in een informele sfeer.
Nouks schreef:Gewoon eens iets organiseren om met z'n allen bij elkaar te komen hoeft echt niet onmogelijk te zijn. En al is niet iederéén erbij, so what. Regel een bokker met een hart voor communicatie en ga gewoon eens met z'n allen (lees: wie er op dat moment bij zijn, wel een zo groot mogelijke groep natuurlijk, datum lekker ver vooruit plannen) IRL NADENKEN en discussiëren en brainstormen over de communicatie op Bokt en stel met z'n allen een aantal richtlijnen op. IRL praat tenslotte heel wat gemakkelijker en directer dan dat oneindige ge-overleg achter de schermen op het forum.
Miriam schreef:[***] schreef:Gewoon eens iets organiseren om met z'n allen bij elkaar te komen hoeft echt niet onmogelijk te zijn. En al is niet iederéén erbij, so what. Regel een bokker met een hart voor communicatie en ga gewoon eens met z'n allen (lees: wie er op dat moment bij zijn, wel een zo groot mogelijke groep natuurlijk, datum lekker ver vooruit plannen) IRL NADENKEN en discussiëren en brainstormen over de communicatie op Bokt en stel met z'n allen een aantal richtlijnen op. IRL praat tenslotte heel wat gemakkelijker en directer dan dat oneindige ge-overleg achter de schermen op het forum.
ehh, zie dikgedrukte gedeelte....
Kawa: Je hebt gelijk
Miriam schreef:Ik ben het met Maya eens dat dit niet de plaats is om specifieke topics en de acties die daar al dan niet op gedaan zijn te bespreken. Ik kan me voorstellen dat je vragen hebt maar dat kun je beter met de betrokken mod per PB bespreken op het moment dat het speelt.
Tieneke schreef:Maar alle voor en tegens van een modbeslissing worden achter de schermen allemaal besproken. Zelfs aan een hulk gaat vaak heel wat overleg vooraf.
Biepje schreef:hulk