Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Anne_x schreef:jemig Chiqa je kunt ook normaal zeggen dat je t systeem niet goed vind,
Bellatrix schreef:Als je niets met het systeem te maken wil hebben dan kan dat toch?
x_Marr schreef:Als je hier komt voor je ontspanning waarom zit je je dna zo op te fokken over iets?
runningkawa schreef:Verander jij je manier van posten (en lezen) dan hierdoor?
Chiqa schreef:runningkawa schreef:Verander jij je manier van posten (en lezen) dan hierdoor?
Ik rate alleen nog maarPosten doe ik niet meer.
daniella74 schreef:Maar een ander rate mij wel en een deel van de bokkers heeft nu als tijdverdrijf berichten uitpluizen en minnen uitdelen. In een serieus fokkerij-topic zal het allemaal reuze meevallen (is tot nu toe mijn ervaring) en met vriendinnetjes onderling in de HK ook maar toch staat hetidee mij gewoon niet aan. Bovendien maak je het nu voor sommige mensen extra leuk om mensne te gaan "lastigvallen" en berichten door te spitten in profielen. In een ander topic is duidelijk te lezen hoe veel last sommige mensen daar van hebben. Op deze manier werk je de tolerantie niet echt in de hand en ik ontvang nu net eindelijk geen fanmail meer omdat ik al een bepaald onderwerp laat voor wat het is.