Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
avanti4ever schreef:/knip
en ik begrijp echt dat jullie allemaal jullie best doen dat begrijp ik en dat het in eigen tijd gebeurt begrijp ik ook, maar snap je een beetje het punt dat het teveel negatief is te snel een conclusie uit een opmerking wordt getrokken
runningkawa schreef:Wat ik nu ook merk, dat de mods dit topic haten..kun je ook uit de berichten proeven...terwijl er toch geprobeerd word mee te denken
Lielle schreef:Schimmelig, ik was ook mod en daarvoor dacht ik ook dat ze niet op me zaten te wachten.
runningkawa schreef:nee dank je
als mod heb ik genoeg gezeverd over niet te snel sluiten van topic op de volwassene pagina's zoals LZP en nieuws
Heeft geen zin als er veel mods zijn die alles meteen dicht spijkeren... (auw wat zeg ik nu weer)
naadje24 schreef:Amanda schreef:
Mee eens
ja heel goed idee
en geen idee hoe jullie het doen met "sollicitatieprocedures" maar ik zou er een test tegenaangooien....
een topic wat ze moeten beoordelen en wat ze zouden doen in zo'n geval
een gedeelte van wat limagentle aanhaalt maakt mij ook pislink
soms krijg een een standje van een mod waarvan ik denk : nou ja zie jij het wel helder:? waar is je levenservaring?
dan vervolgens kijk ik in hun profiel en heb ik te maken met een halve kleuter!
nou sorry hoor maar daar zakt mijn broek ook echt van af!
runningkawa schreef:nee dank je
als mod heb ik genoeg gezeverd over niet te snel sluiten van topic op de volwassene pagina's zoals LZP en nieuws
Heeft geen zin als er veel mods zijn die alles meteen dicht spijkeren... (auw wat zeg ik nu weer)
Cer schreef:runningkawa schreef:Wat ik nu ook merk, dat de mods dit topic haten..kun je ook uit de berichten proeven...terwijl er toch geprobeerd word mee te denken
Okee, ik hou het even voor gezien
Lielle schreef:LG, je bent hier nu een klein jaar lid, waar komt al die bitterheid en achterdocht vandaan?
naadje24 schreef:...vind jouw zin dus niet helemaal terecht
runningkawa schreef:was dat nerwen niet?
Maar die is toch ook al mod geweest?
runningkawa schreef:Haten is al veranderd in jeuken
Maar je mag het voor gezien houden, maar ik weet zeker dat het acher de schermen besproken wordt wat ik zeg met een vast clubje...
En dan kom ik terug op objectiviteit...en die heb ik met dit topic helemaal verknalt...i know...
katiavl schreef:Maar zo een reactie kom je ook niet bepaald volwassen over
edit zin verbeterd
runningkawa schreef:was dat nerwen niet?
Maar die is toch ook al mod geweest?
Schimmelig schreef:runningkawa schreef:Haten is al veranderd in jeuken
Maar je mag het voor gezien houden, maar ik weet zeker dat het acher de schermen besproken wordt wat ik zeg met een vast clubje...
En dan kom ik terug op objectiviteit...en die heb ik met dit topic helemaal verknalt...i know...
Het lijkt mij stug dat moderators (voormalig collega's) hun mening over jou en jouw woorden compleet herzien, omdat jij in dit topic hebt gereageerd toch![]()
Dat zou ik namelijk erg unfair vinden.
Schimmelig schreef:Lielle schreef:Schimmelig, ik was ook mod en daarvoor dacht ik ook dat ze niet op me zaten te wachten.
Op de één of andere manier denk ik niet politiek correct genoeg te zijn om zo'n zware functie op dit forum te vervullen![]()
![]()
Schimmelig schreef:@ Naad
Ik denk dat het is, omdat jijzelf iemand een stempel 'kinderlijk' geeft, terwijl moderators toch hun beste beentje proberen voort te zetten? Enlighten me Kat!?
katiavl schreef:Schimmelig schreef:@ Naad
Ik denk dat het is, omdat jijzelf iemand een stempel 'kinderlijk' geeft, terwijl moderators toch hun beste beentje proberen voort te zetten? Enlighten me Kat!?
Sinds wanneer beoordeel/veroordeel je iemand aan de hand van inhoud van een profiel.
Erg respectvol en volwassen vind ik dat niet nee![]()
Lijkt me stug dat je iemands levenservaring kan beoordelen op bokt
Heeft niets te maken met de mod of wat er gebeurd is, gewoon een algemene opmerking
Lielle schreef:dat dacht ik dus ook, wil het aankondigingstopic van 2 jaar terug wel opzoeken voor je