Onderschriften

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renza

Re: Onderschriften

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:19

Die over de pony's en de kano's is imo niet tegen de bokregels en die in een vreemde taal ook niet Lachen .

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:20

Er zijn toch maar drie regels? Max. 3 regels, geen grote tekst en niet te veel smiley's en te drukken/verschillende kleuren?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:27

Renza schreef:
Die over de pony's en de kano's is imo niet tegen de bokregels en die in een vreemde taal ook niet Lachen .

Maar om nou te zeggen dat ie ergens over gaat? Clown

Ik had dat onderschrift ook al gezien, vervolgens het profiel bekeken en daaruit haal ik dan weer dat het geen nut heeft om de posts van die bokker te lezen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 15:28

Renza schreef:

Ik dacht dat de gebruikelijke talen zoals Nederlands, Engels, Duits en Frans wel zijn toegestaan. Die kun je opzoeken in je woorden boek. Maar andere talen zoals Turks, Marokkaans, Fins, Deens, Russisch etc. niet.....

Voor het (werk)woord "flikker" kan ook een ander woord gebruikt worden. Bij mij staat dat gelijk aan vloeken.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 15:29

MelOdYs_Star schreef:
Er zijn toch maar drie regels? Max. 3 regels, geen grote tekst en niet te veel smiley's en te drukken/verschillende kleuren?

Ik mag aannemen dat de algemene boktregels hier ook van toepassing zijn.... Maar laten we het oordeel van het mod-team maar afwachten. Die zijn erover in beraad. Knipoog

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:31

@Slimmerik, hoe bedoel je precies? Bloos Is er dan iets mis met mijn O.S? Is toch prima te lezen? En t zijn inprincipe maar 3 kleuren, waarvan de ene niet eens een kleur is. Aangezien dat zwart is.
Laatst bijgewerkt door MelOdYs_Star op 17-12-06 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:32

slimmerik schreef:
Renza schreef:

Ik dacht dat de gebruikelijke talen zoals Nederlands, Engels, Duits en Frans wel zijn toegestaan. Die kun je opzoeken in je woorden boek. Maar andere talen zoals Turks, Marokkaans, Fins, Deens, Russisch etc. niet.....

Voor het (werk)woord "flikker" kan ook een ander woord gebruikt worden. Bij mij staat dat gelijk aan vloeken.

www.google.be gratis vertaler deens - nederlands Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:34

Ik ben nu eenmaal een Bert Visscher fan. En dat jij zijn humor niet kan waarderen is voor jou erg naar, maar ik houd m'n onderschrift lekker. Haha!

@ Quellian; Een profiel zegt ook nogal wat he! Knipoog Ik heb m'n profiel bijna altijd helemaal leeg. Maar nu mag jij mij zeggen wat er zo erg is aan mijn profiel dat je mij niet serieus kan nemen.

Als je mij door mijn profiel al niet serieus kan nemen, vraag ik mij af hoe jij slimmerik wel serieus kan nemen. Clown

En nogmaals het werkwoord flikkeren is geen scheldwoord.

Eerst had ik altijd in m'n onderschrift staan; 'Life is better with animals'. Maar als ik dat er nu in had staat had je er óók wel iets achter gezocht waarom je hem weer niet vond kunnen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 15:35

MelOdYs_Star schreef:
@Slimmerik, hoe bedoel je precies? Bloos

Ik bedoel dus de regels die je HIER kunt vinden.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:36

slimmerik schreef:
MelOdYs_Star schreef:
@Slimmerik, hoe bedoel je precies? Bloos

Ik bedoel dus de regels die je HIER kunt vinden.

Ja dat zijn de algemen regels, maar k had het over de 3 regels van de onderschriften, dat zijn maar drie regels, en dat wilde ik even bevestig hebben.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:38

Ja ik vind het ook niet de meest nuttige onderschriften, maar je kan een onderschrift imo niet gaan verbieden omdat je hem niet grappig vindt / niet kan lezen.
Wel vanwege irritante kleurtjes / msn taal.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 15:39

Wuis schreef:

En nogmaals het werkwoord flikkeren is geen scheldwoord.

Nou, zo ben ik dus wel opgevoed. Roep het maar een paar keer op school tegen een leraar of zo........ Dan heb je pas echt lange schooltijden Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:40

Ik zeg toch, het WERKWOORD.

Eerder in dit topic is iemand al zo vriendelijk geweets om even het woordenboek erbij te pakken en het werkwoord (werkwoord!) flikkeren te verklaren. En daar is dus niks mis mee.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-12-06 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:40

Mja over msn taal en breezer taal. Ik bedoel, is mijn onderschrift dan ook breezertaal, omdat ik naast de hoofdletters, de ''y'' ook als hoofdletter schrijft. vraag ik me dan af, want breezer taal is volgens mij om en om hoofdletter, kleine letter?

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:41

Dat is flikker als zelfstandig vnw, flikkeren als werkwoord is geen werkwoord (als ik op school zeg dat de lamp flikkert krijg ik geen langere schooltijden Haha! ).

@ Melody_star: tsja wat precies Breezaah en msntaal is en wat niet, is beetje lastig te zeggen. Imo wordt je onderschrift er niet intelligenter van Lachen .

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 15:42

Wuis schreef:
Ik zeg toch, het WERKWOORD.

Dat bedoel ik dus ook: Meester flikker die lege inktstift maar in de prullenbak. Meester flikker die deur maar dicht. Meester flikker dat raam maar dicht. Meester flikker uw tas daar maar neer.......

De andere betekenis wordt ook niet gewaardeerd nee..... Haha!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:44

Renza schreef:
D ).@ Melody_star: Imo wordt je onderschrift er niet intelligenter van Lachen .

ik vind het persoonlijk mooier, met de hoofdletter 'y' . Mja wie ben ik hè.

Anoniem

In mijn onderschrift gaat het ook niet om een school o.i.d. , er zijn zoveel dingen die je 'voor de lol' wel zegt maar niet in een serieuze aangelegenheid.

Ik denk dat jij maar geen Bert Visscher DVD'tje moet afspelen, als je dat al schokkend vindt. Nagelbijten / Gniffelen

901823

Vinden jullie mijn onderschrift irriterend?

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:45

*LOL* die van die banaan is serieus goed !

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 15:45

LilianR schreef:
Vinden jullie mijn onderschrift irriterend?

Ja (ik wel) Haha!

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:46

Ik niet Haha! , netjes 3 regels, 2 kleuren die alletwee leesbaar zijn is imo niet teveel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:46

Misschien moet je een eigen onderschriftloos forum beginnen slimmerik. Knipoog

Alleen voor mensen die keurig reageren, lettergrootte 12 en zwart van kleur. Clown

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:47

Wat zou er anders moeten dan? Een beetje kleur mag toch wel, ik houd het rustig met de kleurencombinaties; ik zet er geen hele regenboog in...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:50

Trouwens, als je bijvoorbeeld het onderschrift van LilianR al irritant vindt, hoe gek moet je dan wel niet zijn geworden van je eigen knipperende kerstplaatje. Ach gut