Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:Ik ben niet zo goed in denken en niet zeggen
Sylvia schreef:God zeg, ik zie de hele tijd quotes van Laui langskomen en ik zie geen LauiBest wennen, dat zwart
Sundancer schreef:CGJ12 misschien handig om een eigen site te openen?
@Sylvia
Ik zeg ook niet zo bekend...vraag die grote ruiters maar, ze hebben er wel eens van gehoord, maar dat ze het kennen...
Sylvia schreef:
Laui, 2 jaar alweer? Echt? Oh god wat erg![]()
Cinnepin schreef:wahahaha ik lach me af en toe dood hier
aerdenhout1 schreef:missnynke...het was bedoeld als geintje. Ik vind het belachelijk zoals mensen hier reageren! Bokt is GRATIS!!! Je mag je spullen te koop aanbieden, paarden, stalling en noem maar op! Zo gek zou ik het niet vinden als er geld voor sommige dingen gevraagd werd! Kijk naar b.v marktplaats! Liever niet natuurlijk, maar dan nog!
Cinnepin schreef:whahaha wat verslaving allemaal niet met mensen doet * zucht * ik ga door bokt veeeeel te laat naar bed! ( Ja bart jouw schuld) denk dat ik eens een topic open met * Bart verstoord mijn nacht rust*
Cinnepin schreef:ja tis ook maar goed dat mijn baas bokt niet kent ( alhoewel heeft zijn dochters ook paarden)
Sylvia schreef:Bas232 schreef:Ja tuurlijk, Bart heeft geprobeerd een RAID controller te installeren, dat ging fout....
Dus duurde het wat langer.
So? Bij ons op kantoor heeft een systeembeheerder ooit eens een hub vervangen, 's ochtends om kwart voor 9, waarna de nieuwe hub kortsluiting bleek te veroorzaken. We hebben tot kwart voor 5 geen intranet, extranet, niks gehad. En dat is vrij lastig als álle programma's op de server draaien waar je dus niet aan kunt. Een kantoor van 60 man zonder werk laten zitten (en dan echt zonder werk, werkelijk iedereen die aanwezig is heeft 8 uur 'geen werk' staan), dát is pas rampzalig.
Overigens zeurt mijn vriendje sinds de 'crash' niet meer over het huishouden