slimmerik schreef:Olympia schreef:Of kunnen jullie gewoon niet zonder bokt..
Bingo !!
Hahahahaha, alsjeblieft, ga jij je naam even eer aan doen zeg!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bingo !!
Climax schreef:Ik vertel alleen de feiten, en ik kan het ook wel bewijzen hoor, maar als ik dat hier ga doen krijg ik zelf weer een ban aan mijn broek en daar heb ik weinig zin in.
Heb overigens ook geen behoefte om het te bewijzen.
Climax schreef:Dat heb ik dan ook gedaan, ben hier alleen nog om deze discussie maar ook dat heb ik al zeker 3 keer aangegeven
ThePast03 schreef:Climax schreef:Dus jij wilt beweren dat iedereen op aarde achterbaks is?
Kom op zeg, dat slaat als een slappe banketstaaf op een slagroomtaart en dat weet je zelf ook.
Ik vind het idd niet kunnen dat ze dat op een besloten forum zetten omdat ze dan denken dat de gebruikers er toch niet achter komen.
Moderators die op deze manier praten over hun gebruikers zijn niet professioneel en mogen wat mij betreft vandaag nog van hun functie ontdaan worden.
Het is denk ik maar goed dat jij niet weet wat er allemaal achter jouw rug over jou verteld wordt.
Ook ik zou het fijner vinden als mensen mij alles rechtstreeks in het gezicht zeggen maar ik weet dat het meeste achter mijn rug om wordt gezegd. Lekker belangrijk trouwens.![]()
En is dat je bedoeling? Dat ze ontslagen worden?
Sorry hoor, maar je hebt er helemaal niets mee te maken wat moderators zeggen op een prive forum en hun manier van praten was vrij normaal, niets schokkends.
Dat kun je er wel van proberen te maken, maar dan ben je wel erg snel beledigd.
Climax schreef:maar van mij mogen ze vandaag direct het hele zooitje afzetten, zou ik niet wakker van liggen.
_Natasja_ schreef:Goh, jullie zitten er wel erg over in dat bokt en zijn moderators eventueel naar beneden gehaald worden.
Doe net als de moderators:
Laat alles langs je heen glijden en laat het gaan.
Hoe meer aandacht jullie besteden aan het verdedigen van bokt.
Hoe meer gebruikers op het idee zouden kunnen komen, dat er werkelijk wat mis is / zou kunnen zijn.
Iedereen heeft zijn zegje gehad en alles is redelijk naar ieders zin opgelost.
Laat lekker gaan
Ik hoop trouwens dat ik voortaan sterk genoeg ben om niet meer te reageren in dit topic.
En hoop ook dat jullie die kracht kunnen vinden.
Karl66 schreef:Roddelen is een bijzonder menselijke eigenschap waar echt elk mens zich schuldig aan maakt. Als jij dat niet doet, prima voor jou, maar als je het niet erg vindt, dan geloof ik er niks van.
Bingo !!
_Natasja_ schreef:Volgens mij was dit geen discussie topic, maar een uitleg / verklarings topic?
Of zag ik dat verkeerd...
En toch...
Het blijft eeuwig doorgaan over hetzelfde.
Zelfs al word er toegegeven dat het hacken en het plaatsen fout was.
Dat is het enige waar jullie over doorgaan.
Volgens mij is dit nu wel duidelijk?
Dus einde discussie lijkt mij dan of niet?
Climax schreef:Ik geef niemand de schuld, ik geef alleen aan dat de manier waarop veel mods van Bokt de 'regels' hier hanteren bepaalde gebruikers uitlokt om eens wat te proberen.
Want kom op, de manier waarop bepaalde zaken mbt tot bans e.d. worden afgehandeld is gewoon belachelijk te noemen, en nee dan heb ik het niet perse over deze zaak maar over verschillende andere. Maar dat terzijde want daar gaat het hier niet over.
stopdigitaalpesten schreef:De digitale wereld kent geen grenzen. Op internet gedragen onschuldige Bokkers zich soms als monsters. Een medebokker uitschelden, tijdens het chatten bokkers tegen elkaar opzetten, iemand doodwensen in een PB-tje of elkaars computers infecteren met een virus zijn vandaag de dag onder bokkers heel gewone praktijken. We noemen dat digitaal pesten. En net als ‘gewoon’ pesten heeft digitaal pesten in veel situaties ernstige gevolgen.
Bealy schreef:Ze kunnen deze campagne beter op bokkers richten:
http://www.stopdigitaalpesten.nl/?id=1stopdigitaalpesten schreef:De digitale wereld kent geen grenzen. Op internet gedragen onschuldige Bokkers zich soms als monsters. Een medebokker uitschelden, tijdens het chatten bokkers tegen elkaar opzetten, iemand doodwensen in een PB-tje of elkaars computers infecteren met een virus zijn vandaag de dag onder bokkers heel gewone praktijken. We noemen dat digitaal pesten. En net als ‘gewoon’ pesten heeft digitaal pesten in veel situaties ernstige gevolgen.
russel schreef:Maar er is ooit al eerder gesproken over het modforum. Toen werd er nl ook gezegd dat er dingen werden geschreven die kwetsend waren. Toen is er ook al het een en ander uitgelekt.
russel schreef:Maar er is ooit al eerder gesproken over het modforum. Toen werd er nl ook gezegd dat er dingen werden geschreven die kwetsend waren. Toen is er ook al het een en ander uitgelekt. Dan kun je verwachten dat het nog een keer gebeurd. Kun je 2 dingen doen. Taal op MF kuisen of zo dik beveiligen dat je ongestoord van alles kan schrijven. Ben je mod-af, doodstraf invoeren als je je mond voorbij praat.
Citaat:Maar er is ooit al eerder gesproken over het modforum. Toen werd er nl ook gezegd dat er dingen werden geschreven die kwetsend waren. Toen is er ook al het een en ander uitgelekt.
dat was in de tijd dat ik nog mod was, en dat was een compleet opgeblazen geheel
geral schreef:Nou beste Stef, opgeblazen, ik dacht het niet![]()
Daar werd wel iemand doodgewenst en het modforum is toen zeer zeker niet gehacked of wat dan ook, er is toen gewoon meegelezen met medeweten van een mod![]()
Dus niet kleiner willen maken dan het was
geral schreef:Citaat:Maar er is ooit al eerder gesproken over het modforum. Toen werd er nl ook gezegd dat er dingen werden geschreven die kwetsend waren. Toen is er ook al het een en ander uitgelekt.
dat was in de tijd dat ik nog mod was, en dat was een compleet opgeblazen geheel
Nou beste Stef, opgeblazen, ik dacht het niet![]()
Daar werd wel iemand doodgewenst en het modforum is toen zeer zeker niet gehacked of wat dan ook, er is toen gewoon meegelezen met medeweten van een mod![]()
Dus niet kleiner willen maken dan het was