enige toelichting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Climax

Re: enige toelichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:12

slimmerik schreef:
Olympia schreef:
Of kunnen jullie gewoon niet zonder bokt.. Knipoog

Bingo !!Afbeelding

Hahahahaha, alsjeblieft, ga jij je naam even eer aan doen zeg!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:12

Climax schreef:
Ik vertel alleen de feiten, en ik kan het ook wel bewijzen hoor, maar als ik dat hier ga doen krijg ik zelf weer een ban aan mijn broek en daar heb ik weinig zin in.
Heb overigens ook geen behoefte om het te bewijzen.

Volgens mij is er maar één feit en dat is dat moddies privé-meningen mogen hebben en die privé tegen elkaar mogen uiten en dat ze privé tegen elkaar stoom mogen afblazen. Dat doen ze op een plek waar verder niemand wat te zoeken heeft en doordat iemand heeft ingebroken in dat gedeelte is het niet opeens een openbaar deel van bokt geworden.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:13

Climax schreef:
Dat heb ik dan ook gedaan, ben hier alleen nog om deze discussie maar ook dat heb ik al zeker 3 keer aangegeven Slapen

Je komt alleen terug om nog eens te vertellen dat je het niet eens bent met het boktbeleid?
Wat maakt jou dat nu nog uit als je toch al naar een ander forum bent verhuisd?
Zulk soort dingen begrijp ik dus niet, wat een nutteloze energie verspilling.

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:14

ThePast03 schreef:
Climax schreef:
Dus jij wilt beweren dat iedereen op aarde achterbaks is?
Kom op zeg, dat slaat als een slappe banketstaaf op een slagroomtaart en dat weet je zelf ook.

Ik vind het idd niet kunnen dat ze dat op een besloten forum zetten omdat ze dan denken dat de gebruikers er toch niet achter komen.
Moderators die op deze manier praten over hun gebruikers zijn niet professioneel en mogen wat mij betreft vandaag nog van hun functie ontdaan worden.

Het is denk ik maar goed dat jij niet weet wat er allemaal achter jouw rug over jou verteld wordt.
Ook ik zou het fijner vinden als mensen mij alles rechtstreeks in het gezicht zeggen maar ik weet dat het meeste achter mijn rug om wordt gezegd. Lekker belangrijk trouwens. Clown

En is dat je bedoeling? Dat ze ontslagen worden?
Sorry hoor, maar je hebt er helemaal niets mee te maken wat moderators zeggen op een prive forum en hun manier van praten was vrij normaal, niets schokkends.
Dat kun je er wel van proberen te maken, maar dan ben je wel erg snel beledigd.

Zou het graag willen weten, dat zou het leven een stuk makkelijker maken.
Mijn bedoeling is niet dat mensen hier ontslagen worden hoor, zal mij een worst wezen ik zit hier verder niet meer, maar van mij mogen ze vandaag direct het hele zooitje afzetten, zou ik niet wakker van liggen.

Maar dit is het laatste wat ik hierover zeg, ik ga weer terug naar 'het andere forum'.

Veel plezier nog Doei!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:15

Climax schreef:
maar van mij mogen ze vandaag direct het hele zooitje afzetten, zou ik niet wakker van liggen.

Lijkt me ook niet omdat je normaal niet meer op dit forum aanwezig bent. Knipoog

Jij ook veel plezier op het andere forum gewenst.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:16

Goh, jullie zitten er wel erg over in dat bokt en zijn moderators eventueel naar beneden gehaald worden.

Doe net als de moderators:

Laat alles langs je heen glijden en laat het gaan.
Hoe meer aandacht jullie besteden aan het verdedigen van bokt.
Hoe meer gebruikers op het idee zouden kunnen komen, dat er werkelijk wat mis is / zou kunnen zijn.
Iedereen heeft zijn zegje gehad en alles is redelijk naar ieders zin opgelost.

Laat lekker gaan

Ik hoop trouwens dat ik voortaan sterk genoeg ben om niet meer te reageren in dit topic.
En hoop ook dat jullie die kracht kunnen vinden.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:18

_Natasja_ schreef:
Goh, jullie zitten er wel erg over in dat bokt en zijn moderators eventueel naar beneden gehaald worden.

Doe net als de moderators:

Laat alles langs je heen glijden en laat het gaan.
Hoe meer aandacht jullie besteden aan het verdedigen van bokt.
Hoe meer gebruikers op het idee zouden kunnen komen, dat er werkelijk wat mis is / zou kunnen zijn.
Iedereen heeft zijn zegje gehad en alles is redelijk naar ieders zin opgelost.

Laat lekker gaan

Ik hoop trouwens dat ik voortaan sterk genoeg ben om niet meer te reageren in dit topic.
En hoop ook dat jullie die kracht kunnen vinden.

Ja, laten we vooral niet meer discusseren op een discussieforum. Haha!

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:22

Karl66 schreef:
Roddelen is een bijzonder menselijke eigenschap waar echt elk mens zich schuldig aan maakt. Als jij dat niet doet, prima voor jou, maar als je het niet erg vindt, dan geloof ik er niks van.

Ik ben schuldig Tong uitsteken

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:23

slimmerik schreef:
Olympia schreef:
Of kunnen jullie gewoon niet zonder bokt.. Knipoog

Bingo !!Afbeelding

Ohhoh slimmerik jij roddelt overal Nors opkijken Nagelbijten / Gniffelen

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:29

Volgens mij was dit geen discussie topic, maar een uitleg / verklarings topic?
Of zag ik dat verkeerd...
En toch...
Het blijft eeuwig doorgaan over hetzelfde.
Zelfs al word er toegegeven dat het hacken en het plaatsen fout was.
Dat is het enige waar jullie over doorgaan.
Volgens mij is dit nu wel duidelijk?
Dus einde discussie lijkt mij dan of niet?

En ik zal de 1e zijn die het toegeeft: IK KAN NIET ZONDER BOKT.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:32

_Natasja_ schreef:
Volgens mij was dit geen discussie topic, maar een uitleg / verklarings topic?
Of zag ik dat verkeerd...
En toch...
Het blijft eeuwig doorgaan over hetzelfde.
Zelfs al word er toegegeven dat het hacken en het plaatsen fout was.
Dat is het enige waar jullie over doorgaan.
Volgens mij is dit nu wel duidelijk?
Dus einde discussie lijkt mij dan of niet?

Ik reageer alleen op mensen die excuses zoeken voor het lenen van iemands password, of zeggen dat mensen gaan rellen omdat het wordt uitgelokt.
Mijn mening had ik daarvoor al gegeven en die herhalen lijkt me inderdaad ook weinig zin hebben. Knipoog

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 08:33

Climax schreef:
Ik geef niemand de schuld, ik geef alleen aan dat de manier waarop veel mods van Bokt de 'regels' hier hanteren bepaalde gebruikers uitlokt om eens wat te proberen.
Want kom op, de manier waarop bepaalde zaken mbt tot bans e.d. worden afgehandeld is gewoon belachelijk te noemen, en nee dan heb ik het niet perse over deze zaak maar over verschillende andere. Maar dat terzijde want daar gaat het hier niet over.

Dat vind ik hetzelfde excuus als een winkeldief die niet bij de Hema jat, maar wel bij de V&D omdat daar de beveiliging altijd wat bozig staat te kijken. En vervolgens als hij gepakt wordt gaat roepen dat het de eigen schuld van de V&D is, want ze lokken het uit.

Iedereen is (bijna) volwassen hier, dus draag gewoon verantwoordelijkheid voor wat je hackt of typt en ga niet met je vinger naar een ander staan wijzen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 08:46

Maar er is ooit al eerder gesproken over het modforum. Toen werd er nl ook gezegd dat er dingen werden geschreven die kwetsend waren. Toen is er ook al het een en ander uitgelekt. Dan kun je verwachten dat het nog een keer gebeurd. Kun je 2 dingen doen. Taal op MF kuisen of zo dik beveiligen dat je ongestoord van alles kan schrijven. Ben je mod-af, doodstraf invoeren als je je mond voorbij praat. Cool

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 09:38

Ze kunnen deze campagne beter op bokkers richten:

http://www.stopdigitaalpesten.nl/?id=1

stopdigitaalpesten schreef:
De digitale wereld kent geen grenzen. Op internet gedragen onschuldige Bokkers zich soms als monsters. Een medebokker uitschelden, tijdens het chatten bokkers tegen elkaar opzetten, iemand doodwensen in een PB-tje of elkaars computers infecteren met een virus zijn vandaag de dag onder bokkers heel gewone praktijken. We noemen dat digitaal pesten. En net als ‘gewoon’ pesten heeft digitaal pesten in veel situaties ernstige gevolgen.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:10

Bealy schreef:
Ze kunnen deze campagne beter op bokkers richten:

http://www.stopdigitaalpesten.nl/?id=1

stopdigitaalpesten schreef:
De digitale wereld kent geen grenzen. Op internet gedragen onschuldige Bokkers zich soms als monsters. Een medebokker uitschelden, tijdens het chatten bokkers tegen elkaar opzetten, iemand doodwensen in een PB-tje of elkaars computers infecteren met een virus zijn vandaag de dag onder bokkers heel gewone praktijken. We noemen dat digitaal pesten. En net als ‘gewoon’ pesten heeft digitaal pesten in veel situaties ernstige gevolgen.

Pesten? Op bokt? Hooguit een beetje plagen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:32

Sorry maar als je het zo vervelend vind op bokt dan ga je toch weg? Het is vrijwillig dat je er zit, niemand verplicht je wat.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:39

russel schreef:
Maar er is ooit al eerder gesproken over het modforum. Toen werd er nl ook gezegd dat er dingen werden geschreven die kwetsend waren. Toen is er ook al het een en ander uitgelekt.

dat was in de tijd dat ik nog mod was, en dat was een compleet opgeblazen geheel

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:43

wat een in en intrieste vertoning hier....heb het idee dat de kleuterschool een gemiste fase is geweest voor sommigen en dat wordt nu even ingehaald. Alhoewel dit toch ook een belediging is richting de echte kleuters....want zelfs die zijn niet zo kinderachtig en ogen haast volwassen in vergelijk met jullie.
Bevalt Bokt je niet...prima...ga je weg. Voor diegenen die niet weten hoe dat moet....rood kruisje rechts bovenin!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:53

russel schreef:
Maar er is ooit al eerder gesproken over het modforum. Toen werd er nl ook gezegd dat er dingen werden geschreven die kwetsend waren. Toen is er ook al het een en ander uitgelekt. Dan kun je verwachten dat het nog een keer gebeurd. Kun je 2 dingen doen. Taal op MF kuisen of zo dik beveiligen dat je ongestoord van alles kan schrijven. Ben je mod-af, doodstraf invoeren als je je mond voorbij praat. Cool

Het is al een keer gezegd: Als jij een keer je buurvrouw een paar huizen verderop betrapt hebt op het roddelen over jou vind jij het dus doodnormaal om haar huis binnen te sluipen en haar af te luisteren?
Het gaat niemand wat aan wat mensen op een priveforum zetten!!

En beveiligen is altijd verstandig maar zolang de FBI site nog gehacked wordt is het een droom om te denken dat je goed beveiligd ben.

Als ik mijn huis niet goed genoeg beveiligd heb is dat geen vrijbrief voor inbrekers.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:22

oke...laat ik nu mijn mening eens geven, althans mening Nagelbijten / Gniffelen

is er iemand wel eens op het hoogst onzalige idee gekomen, dat er zonder modjes, geen bokt zou zijn???????????

en dat als je denkt het beter te kunnen, er misschien wel een vakature is? dan kun je het bewijzen Ja

ik persoonlijk vind het prima als de moddies op hun eigen plek even stoom afblazen, doe je dat zelf niet ook zo vaak via msn of gewoon zo?

laat die mensen in hun waarde, zij doen hun werk, wij het onze.....

ik heb gesproken.....

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:18

Citaat:
Maar er is ooit al eerder gesproken over het modforum. Toen werd er nl ook gezegd dat er dingen werden geschreven die kwetsend waren. Toen is er ook al het een en ander uitgelekt.

dat was in de tijd dat ik nog mod was, en dat was een compleet opgeblazen geheel

Nou beste Stef, opgeblazen, ik dacht het niet Ach gut
Daar werd wel iemand doodgewenst en het modforum is toen zeer zeker niet gehacked of wat dan ook, er is toen gewoon meegelezen met medeweten van een mod Cool

Dus niet kleiner willen maken dan het was Tong uitsteken

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:23

geral schreef:
Daar werd wel iemand doodgewenst en het modforum is toen zeer zeker niet gehacked of wat dan ook, er is toen gewoon meegelezen met medeweten van een mod Cool

Dat "gewoon meelezen" is natuurlijk ook niet normaal. Als ik op een bedrijf werk en ik heb vertrouwelijke stukken over de klanten laat ik die klanten ook die stukken niet zien.

Op zich is wat er toen gebeurd is ook inbreken, alleen in dat geval was het met medewerking van een moderator die "vergat" het mp gedeelte af te sluiten toen ze de kamer verliet.

Mijn pc staan in de woonkamer en ik zorg ook dat visite niet zomaar overal bij kan komen als ik even naar het toilet ga of om andere redenen mijn kamer verlaat. En dat terwijl ik zeker weet dat mijn visite niet zo asociaal is om op mijn computer te gaan neuzen tijdens mijn afwezigheid en zeker niet in vertrouwelijke gedeeltes zoals het mp wel degelijk is!

Doet er dus weer niet toe wat er toendertijd in stond, jij en die anderen die daar toendertijd in gelezen hebben hadden daar gewoon niets te zoeken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:49

geral schreef:
Citaat:

Wat je zegt mbt medeweten van een mod heb je helemaal gelijk in.
Ik heb verder geen zin om weer het welles nietus spelletje van 4 jaar terug (zoiets?) te gaan herhalen. Ik kan niet meer op MP (aangezien ik geen mod meer ben, duh) en kan er dus geen details bijzoeken. Ik wil niet mn vingers branden aan misschien verkeerde uitspraken, maar ik weet nog wel dat er een hoop onwaarheden omhoog gegooit werden. Met als gevolg de oprichting van Fokt.nl
Inmiddels bok ik nog steeds (ooit ook geloof ik aangemeld op fokt, ik weet het nieteens) en ik zit hier eigenlijk best. Jammer dat het zo ontzettend groot is geworden met een overkill aan penny's, maarja, dat neem ik dan maar op de koop toe.
Als je het niet eens bent met het boktbeleid, ben je vrij om te gaan, maar zodra er iets te rellen valt zie ik toch ineens weer wat bekende namen langs vliegen die verder nauwelijks op bokt komen....

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:51

Fokt.nl is pas in okt 2004 opgericht, dus dat is niet nav de vorige rel geweest denk ik

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:53

ik zat ook te twijfelen... Het is nav een rel of vernieuwing geweest, alleen of het die bewuste rel was ben ik dus niet zeker van