viewtopic.php?f=34&t=507347&hilit=&start=275
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:heb geen haar meer op mijn tanden omdat mijn tong te scherp is![]()
![]()
Anoukie schreef:
KiWiKo schreef:Anoukie schreef:
Wannabee mod![]()
![]()
![]()
![]()
KiWiKo schreef:heb geen haar meer op mijn tanden omdat mijn tong te scherp is![]()
![]()
Molenaar schreef:Wat is een Mod?
Ellende schreef:Molenaar: dat soort dingen staan uitgelegd in de FAQ:
Kiwiko, anoukie, Sani: HK aub
elovesp schreef:Oeps.
Ik heb me aangemeld terwijl ik 14 ben...
nonixjuh schreef:ik heb:
MissHaffie
eve_lien
natasja50
mlies
black_light schreef:Ik heb me ook aangemeld, ik heb er wel eerst even goed over na gedacht.
Ellende schreef:We houden in het algemeen 18 jaar aan als minimale leeftijd, maar we hebben één mod die jonger is dan dat, en volgens mij twee die ooit jonger dan 18 én mod geweest zijn.
Je kan denk ik niet weten of iemand wel mod 'wil' worden, maar ik denk niet dat dat wat uitmaakt als je mensen noemt. Als wij iemand uitgezocht hebben en die wil het niet worden: helaas, moeten we verder zoeken.
Als je je eigen naam invult hebben we natuurlijk een goede 'graadmeter' of iemand wel of niet wil (en daarna mag je alsnog nee zeggen als je van gedachten veranderd ben hoor)
Edit: andere kenmerken zijn er niet echt. Iemand moet vanzelfsprekend 'actief' zijn op bokt, maar dat is lang niet altijd af te lezen aan het aantal posts dat iemand heeft. Je hoeft niet op speciale tijden online te zijn, modden mag/kan de hele dag door.