Bokt tijdelijk zonder beheer, de paleisrevolutie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Dienstmededeling]Bokt tijdelijk zonder beheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:37

Waarom word er niet gewoon gezegd wat er speelt, scheelt een hoop gespeculeer

_Madelon

Faas schreef:
Jammer Mickey. In jou heb ik heel veel vertrouwen. Zelfde geldt voor Apple. Maar uiteraard begrijp ik jullie beweegredenen heel goed.

Same here.

ThePast03

knightloekie schreef:

vreemd dat je toch 1 van de weinige bent die gelooft dat Bart helemaal uit vrije wil van zijn beheerders positie is afgestapt >;)

Zeker vreemd omdat er toch duidelijk gezegd is dat Bart uit zijn functie is gezet.

dynamiek

Jeetje we worden steeds een stukje wijzer nu is het al verdachten van hacken!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:38

heeft bart meer op zijn geweten dan wij denken?

Anoniem

ik ga nu weg.
ben benieuwd als ik vanavond kijk,waar de speculaties dan op uitgedraaid zijn.
dat krijg je als er niks openbaar wordt gemaakt.
bah.

Faas

Sall schreef:

Er is tenminste een nieuwe reactie in dit onderwerp. Mogelijk wil je daarom je bericht aanpassen.

grrr en dat 4x!!

4 x maar jij? Nou ik doe het beter......... helaas.

Dat is misschien wel iets wat er per direct uit kan

Anoniem

dynamiek schreef:

Ik wacht tot er drugs in het spel komen en keilerwegpraktijken.

Offuh.........witteboordencriminaliteit

CGJ12

ANP schreef:

Van onze financiële reporter

Op het Damrak is de handel in het aandeel Bokt.nl
hedenochtend om 11.13u plaatselijke tijd voor onbepaalde tijd opgeschort.
Op opvername geruchten daalde de koers aanvankelijk binnen 2 minuten met 5% waarop de handel voor 5 minuten werd gepauzeerd. Na hervatting bleek het aandeel opnieuw 5% te kelderen waarna de handel tot nader order is opgeschort.
Gewacht wordt nu op een officiele persmededeling van de Raad van Commisarissen van het bokt moderator-team.

Geruchten in de wandelgangen bevestigen berichten van een vijandige overname. De laatste weken bleek dat de zowel de liquiditeitspositie alswel de solvabiliteit te wensen overlieten. Geruchten als zou grondlegger BartvB met onbekende bestemming het land heeft verlaten lijken niet bevestigd te kunnen worden.

Eventuele overname kandidaten Ebay en Google ontkennen enige betrokkenheid bij een eventuele overname. Respectievelijke antwoorden als "What the fiets is Bokt dot nl?" en "Never heard of" spreken boekdelen.

Bokt.nl genereerde in boekjaar 2003 een bruto omzet van 18.456 euro en een verlies van 11.235 euro na fiscale verevening.

later meer [....]

Eline

Er is ondertussen contact geweest met de sponsor, nog niet alles staat online omdat het allemaal wat sneller ging dan gepland. Als het goed is kunnen we binnen een paar uur meer duidelijkheid geven.

Nogmaals: De beheerderspositie van Sjoert en ik zijn waarschijnlijk niet permanent. Er is met spoed naar een tijdelijk alternatief gezocht en dat is gevonden.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:39

Hoe kan iemand zijn eigen site hacken?

Het wordt er niet duidelijker op zo mods.
Beter is het nu om volledige openheid te geven want nu worden er misschien mensen van dingen beschuldigd die helemaal niet waar zijn.

Faas

runningkawa schreef:
Ik val nu ff binnen op bladzijde 13
iemand die voor mij een korte samenvatting wil geven?
Want van pagina 1 word ik niet echt wijzer

Bart --> beheerderaf
Sjoert en Percy --> ineens beheerder
Heike weet van niets.
Sponsor heeft blijkbaar een grote vinger in de pap.
Bokt is het er niet mee eens.

Samenvatting genoeg?

Sall

hahahahahaha!! jij bent lekker bezig cjg!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:40

Ik had ook liever gezien dat alles anders was gelopen en dat het niet wat uitgedraaid op een ruzie tussen mij en het moderatorteam. De 'sponsor' die gevonden is stelt eisen waar ik mij totaal niet in kan vinden, dat is een van de extra punten van wrijving geweest. Mijn mening en de mening van het modteam waren op een geven moment onverenigbaar maar Bokt zonder modteam werkt ook niet. De ruzie, het feit dat willemijn niet bepaald blij is met de tijd/geld/energie die Bokt kost en mijn studie hebben me doen besluiten dan toch maar op te stappen. Het doet me pijn aangezien Bokt toch een beetje mijn 'kindje' is. Er zitten een aantal jaren werk in en het is zeker niet perfect geworden maar we hebben er met z'n alleen (vooral de gebruikers!) iets moois van gemaakt denk ik.

Ik hoop in iedergeval dat de mods tot inkeer komen en toch op zoek gaan naar een alteratieve sponsor. De huidige sponsor wil zich ook gaan bemoeien met de inhoudelijke zaken (b.v. klachten over hun producten, berichten over de concurrent, etc) en dat is iets waar ik pertinent op tegen ben. Ik hoop dat het moderatorteam er snel achter komt dat hierdoor de onpartijdigheid van Bokt, die IMO erg belangrijk is, zwaar door in het geding komt.

Maar goed. Ik ga proberen me er allemaal verder niet teveel zorgen over te maken, ik ga eens hard aan de slag zodat ik ooit m'n studie af kan ronden en zodat ik weer wat tijd heb voor andere dingen in het leven die hopelijk net zoveel voldoening geven Mbt die hackpogingen, het lijkt me verstandig om dat iets te laten tussen mij en Ime.

_Madelon

ThePast03 schreef:

Dat was ook het eerste wat ik dacht..

Apple

Mooi is dat . Ben ik even een avond en een ochtend niet online komt er een hele paleisrevolutie .

Ik kan me eerlijk gezegd niet vinden in deze gang van zaken en ik heb ook mijn stevige twijfels bij de gekozen vervangers. Ik hoop dat zij spoedig vervangen zullen worden door wel capabele mensen.

Anoniem

Ellende schreef:
Er is ondertussen contact geweest met de sponsor, nog niet alles staat online omdat het allemaal wat sneller ging dan gepland. Als het goed is kunnen we binnen een paar uur meer duidelijkheid geven.

Nogmaals: De beheerderspositie van Sjoert en ik zijn waarschijnlijk niet permanent. Er is met spoed naar een tijdelijk alternatief gezocht en dat is gevonden.

Lijkt mij verstandig, volgens mij krijg je veel Ellende als je jullie beide als beheerders blijft houden.......

dynamiek

hahahahah geweldig !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:41

Apple schreef:
Mooi is dat . Ben ik even een avond en een ochtend niet online komt er een hele paleisrevolutie .

Ik kan me eerlijk gezegd niet vinden in deze gang van zaken en ik heb ook mijn stevige twijfels bij de gekozen vervangers. Ik hoop dat zij spoedig vervangen zullen worden door wel capabele mensen.

Yeuh voor Apple!!!!!!!!!!!

knightloekie

karuna schreef:
dat zeg ik niet. Alleen zal hij er ook wel achterstaan. Soms is iets beter om te doen ook al vind je het niet 100 leuk. En lees even de reactie van Ime. Niet onbelangrijk.

jep heb ik gedaan.. maar bart was net nog online dus...er wordt gezegd dat "de verdachte/en" helemaal niet meer op bokt kunnen...Dus dan valt Bart toch weer af, als 1 van de verdachte

Kriel

madie88 schreef:
ThePast03 schreef:

Dat was ook het eerste wat ik dacht..

dat wordt er oko niet gezegd.....

Sall

dynamiek schreef:

Ik haak af idd

Iemand die me dit allemaal kan uitleggen? Mag via peebee

petraaken

knightloekie schreef:
Pipo schreef:
Maar nu nemen 2 studentjes dus het beheer over

misschien moeten de Kantoorbalers zich er eens mee gaan bemoeien

Ja Riantje heeft nu toch veel tijd om zich er mee bezig te houden. Ik pas daarvoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:42

BartVB schreef:
Ik had ook liever gezien dat alles anders was gelopen en dat het niet wat uitgedraaid op een ruzie tussen mij en het moderatorteam. De 'sponsor' die gevonden is stelt eisen waar ik mij totaal niet in kan vinden, dat is een van de extra punten van wrijving geweest. Mijn mening en de mening van het modteam waren op een geven moment onverenigbaar maar Bokt zonder modteam werkt ook niet. De ruzie, het feit dat willemijn niet bepaald blij is met de tijd/geld/energie die Bokt kost en mijn studie hebben me doen besluiten dan toch maar op te stappen. Het doet me pijn aangezien Bokt toch een beetje mijn 'kindje' is. Er zitten een aantal jaren werk in en het is zeker niet perfect geworden maar we hebben er met z'n alleen (vooral de gebruikers!) iets moois van gemaakt denk ik.

Ik hoop in iedergeval dat de mods tot inkeer komen en toch op zoek gaan naar een alteratieve sponsor. De huidige sponsor wil zich ook gaan bemoeien met de inhoudelijke zaken (b.v. klachten over hun producten, berichten over de concurrent, etc) en dat is iets waar ik pertinent op tegen ben. Ik hoop dat het moderatorteam er snel achter komt dat hierdoor de onpartijdigheid van Bokt, die IMO erg belangrijk is, zwaar door in het geding komt.

Maar goed. Ik ga proberen me er allemaal verder niet teveel zorgen over te maken, ik ga eens hard aan de slag zodat ik ooit m'n studie af kan ronden en zodat ik weer wat tijd heb voor andere dingen in het leven die hopelijk net zoveel voldoening geven Mbt die hackpogingen, het lijkt me verstandig om dat iets te laten tussen mij en Ime.

Bart, zorg je dat jij wel een bijdrage krijgt voor het opzetten van deze site!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:42

Faas schreef:
Sjoert en Percy --> ineens beheerder

Percy is gewoon nog mod en Ellende is beheerder.