Menino schreef:lot genoot samen huilen hahaha...echt heb de hele avond erover gedaan om op msn te komen
paardjuhsz schreef:samen huilen hahaha...echt heb de hele avond erover gedaan om op msn te komen juist! en ik weet niet welk huiswerk ik morgen moet doen...wedden dat die vent boos wordt heb het huiswerk namelijk al anderhalf maand geleden opgekregen!!!HELP!!!!
ik ben er ook eindelijk op, heb een kwartier zitten te proberen en internet deed t wel..maar heb weer msn
eefke schreef:ik ben er ook eindelijk op, heb een kwartier zitten te proberen en internet deed t wel..maar heb weer msn Een kwartier !!! Ik de halve avond...
woesj!! nu doet hij het bij mij eindelijk ook weer. iedereen pb'de me dat hij het weer deed, maar hij deed het niet
Neel schreef:Een kwartier !!! Ik de halve avond... Een kwartier :-P:D das nietse vergeleken met wat ik en sommige andere hebben geklikt :-P:D meer dna ene uur zat ik hier :-s:D
deesjuh schreef:woesj!! nu doet hij het bij mij eindelijk ook weer. iedereen pb'de me dat hij het weer deed, maar hij deed het niet in het begin bij mij ook niet