Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Maar weinig verkeer zijn nu de topics die ondersneeuwen en men niet meer kan vinden.
Die kleinere groepen worden nu dus vergeten en gaan dan wel naar facebook of zo.
Ik denk niet dat je alleen maar moet kijken of iets veel verkeer geeft,
Napie schreef:Ik was even twee weken niet op Bokt geweest en vind de nieuwe indeling erg onduidelijk voor mij. Ik heb altijd alleen menspaarden gehad en rij alleen zo nu en dan bij een manege onder het zadel. Ik was voornamelijk bij AR te vinden omdat ik het leuk vind vragen daar te beantwoorden maar nu kan ik die topics nauwelijks vinden.
Little_Gift schreef:Nochtans was je toch vrij actief in het recent gesloten laatste topic van Earth, dus zo slecht werkt het dan blijkbaar toch ook weer niet hé...
karuna schreef:Ik kan niks meer vinden en kom niet verder dan eigen berichten en een enkel nieuw topic op actief tussen de enorme rij met langlopende topics.
Nielojram schreef:Little_Gift schreef:Nochtans was je toch vrij actief in het recent gesloten laatste topic van Earth, dus zo slecht werkt het dan blijkbaar toch ook weer niet hé...karuna schreef:Ik kan niks meer vinden en kom niet verder dan eigen berichten en een enkel nieuw topic op actief tussen de enorme rij met langlopende topics.
Zoals ik het lees, stond het in haar eigen berichten. Zover komt Karuna dus wel, zoals ze aangeeft.
Little_Gift schreef:Het bokt management heeft al lang en breed gevraagd om geduld te hebben... Karuna is de enige die erop blijft doorgaan...