Duurt even, maar bij deze 
Sica schreef:Ik zal eens een balletje opgooien of het verwijderen van foto's dan misschien iets makkelijker gemaakt kan worden.
Nog even terugkomend op de ITP fora, wij hebben overleg gehad en besloten de richtlijn van één topic per week los te laten. Hiervoor hebben we een proefperiode bedacht van twee maanden, waarna we gaan evalueren of dit inderdaad een goede oplossing is.
Bart benoemde bovenstaand later in het topic ook nog eens als actiepunt.
En deze ook:
BartVB schreef:De privacyasapecten staan op de TODO-lijst, maar daar staan nog flink wat items voor, daarop moeten wachten gaat helaas nog best even duren. Ik ga kijken of we niet toch een paar zaken naar phpBB kunnen halen als tussenoplossing zodat jullie hierop een stuk minder lang hoeven wachten. Dat wordt dan niet zo 'luxe' als het in de planning staat voor Flarum, maar met een beetje geluk kunnen we daar iig een deel van de bezwaren mee wegnemen. Kom ik op terug.
Zoals Ods en RianneH ook al aangaven; we zijn aan de slag met een aantal suggesties en ik hoop dat we de komende BBBs ook met meer positief nieuws over Flarum kunnen komen.
Verder liggen er nog vragen over het beleid omtrent verwijderen van posts, het archiveren (/alleen zichtbaar voor gebruikers met 1000 + posts) van topics ouder dan 5 jaar (die niet tot nauwelijks iets toevoegen aan het verdienmodel van Bokt), het niet kunnen teruglezen van berichten van andere gebruikers via hun eigen profiel en andere vormen van privacyrichtlijnen.
Ook de terugkoppeling over het loslaten van de 1 topic per week regel op ITP zou fijn zijn zodra het termijn verstreken is.
Ik snap echt wel dat dit niet morgen is opgelost, dat verwacht ik persoonlijk ook zeker niet. Máár het zou wel fijn zijn als deze dingen worden besproken achter de schermen én dat er ook een terugkoppeling op komt (!). Dat is met name wat ik als gebruiker erg mis bij topics als deze. Voor mij als gebruiker lijkt het alsof er bijna nooit wat mee wordt gedaan, terwijl jullie misschien daadwerkelijk wel bezig zijn met de feedback die gegeven is.
Mijn ervaring is meestal dat we een ''we gaan er naar kijken'' terug krijgen en vervolgens weinig teruggekoppeld krijgen over wat er vervolgens besproken is.
Wat betreft dit topic:
Een terugkoppeling zou fijn zijn, met name over de punten die hierboven specifiek benoemd zijn als actiepunten.