Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:DeMolenhoek schreef:Ik denk niet dat je je moet vergissen over de impact van die app-groepsJa maar dat maakt mij op zich niet uit. Dat ze in een app groep maar zeggen wat ze willen zeggen. Als de betreffende bokker via pb niet meer wordt verder gepest is dat toch al een heel eind.
Air schreef:Gini schreef:Maar waar Mondy het over heeft, gaat niet over 'over seks praten'. Dat is iets wat heden ten dage gewoon kan en mag op Bokt.
Nou nee, zoals eerder ook door een mod gequote uit de regels:
''Maar eigenlijk alles wat te maken heeft met hoe leuk, lekker, spannend sex is of kan zijn (van je ervaringen in detail, tot favoriete speelgoed tot meest bijzondere plaats) willen we je vragen buiten Bokt te bespreken.''
Ailill schreef:DeMolenhoek schreef:Ik denk niet dat je je moet vergissen over de impact van die app-groepsJa maar dat maakt mij op zich niet uit. Dat ze in een app groep maar zeggen wat ze willen zeggen. Als de betreffende bokker via pb niet meer wordt verder gepest is dat toch al een heel eind.
DeMolenhoek schreef:Uiteraard.Tuurlijk heeft dat impact. Maar stel nu:
Ik kom in discussie met een bokker. Ik tem en de bokker krijgt een ow. Bokker laat het er niet bij en gaat in pb verder en zegt dat ik een ongelofelijke sul ben met een stomme bril en konijnentanden. Ik tem de pb, bokker krijgt een ban.
Bokker gaat naar de appgroep: Nou die DMH met haar konijnentanden etc.
Nou, dat laatste is al niet meer naar mij gestuurd. Ik heb daar geen weet meer van. Voor mij is het probleem dus opgelost, ervan uitgaande dat ik nu zelf niet in de groep zit
Telpeva schreef:Er was net 1 of 2 pagina's terug iemand die zich af vroeg of het ook mogelijk was om zo'n lubetopic dan te verbergen als je daar geen behoefte aan hebt (sorry ik kan het bericht even niet meer vinden, daarmee ook je naam niet) ik neem aan dat dat gewoon mogelijk is met de blokkeerfunctie die er tegenwoordig is. Linksboven in het topic op de knop waar je normaal klikt als je een stipje wilt zetten in een topic, als je daar daarna nog eens op klikt verschijnt er een kruisje en dan zie je het topic niet meer terug tenzij je er echt zelf naar op zoek gaat
Mand schreef:Ik heb het idee dat Bokkers maar zelfs mods hier denken dat er hele groepsapps zijn om achter 1 persoon aan te jagen. Volgensmij is dat niet het geval
sureido schreef:Op pbs word zover ik weet niet gemodereerd. Het was ook niet naar mij maar dat zoiets gebeurd vind ik echt erg.
Memories schreef:sureido schreef:Op pbs word zover ik weet niet gemodereerd. Het was ook niet naar mij maar dat zoiets gebeurd vind ik echt erg.
Nou inderdaad, en wat een onzin gelul dat dat zogenaamd niet zou kunnen. Andere internetfora hebben daar ook oplossingen voor. Dit is gewoon willens en wetens cyberpesten achter de schermen toestaan. Doe hier asjeblieft eens een keer écht wat aan bokt want voor een dergelijk beleid mag je je anno 2020 wat mij betreft echt schamen.
Gini schreef:Memories schreef:
Nou inderdaad, en wat een onzin gelul dat dat zogenaamd niet zou kunnen. Andere internetfora hebben daar ook oplossingen voor. Dit is gewoon willens en wetens cyberpesten achter de schermen toestaan. Doe hier asjeblieft eens een keer écht wat aan bokt want voor een dergelijk beleid mag je je anno 2020 wat mij betreft echt schamen.
Kom je altijd topics binnenvallen door de posts van een andere Bokker 'onzin gelul' te noemen? Meningen kan je perfect formuleren zonder dergelijke onbeleefde uitlatingen.
Gini schreef:Memories schreef:
Kom je altijd topics binnenvallen door de posts van een andere Bokker 'onzin gelul' te noemen? Meningen kan je perfect formuleren zonder dergelijke onbeleefde uitlatingen.
Gini schreef:Dat heb ik inderdaad verkeerd gelezen, mijn excuses.
Het gaat me niet om het tijdstip van een topic binnenvallen, het gaat me om de manier waarop. Meteen zo sterk, paar krachttermen erin, zelfs beschuldigend naar het Boktbeheer dat ze zich moeten schamen. Dat haalt iedere constructieve discussie toch onderuit.
Mand schreef:Ik heb het idee dat Bokkers maar zelfs mods hier denken dat er hele groepsapps zijn om achter 1 persoon aan te jagen. Volgensmij is dat niet het geval
Gini schreef:Dat heb ik inderdaad verkeerd gelezen, mijn excuses.
Het gaat me niet om het tijdstip van een topic binnenvallen, het gaat me om de manier waarop. Meteen zo sterk, paar krachttermen erin, zelfs beschuldigend naar het Boktbeheer dat ze zich moeten schamen. Dat haalt iedere constructieve discussie toch onderuit.
[***] schreef:Mand schreef:Ik heb het idee dat Bokkers maar zelfs mods hier denken dat er hele groepsapps zijn om achter 1 persoon aan te jagen. Volgensmij is dat niet het geval
Kan in ieder geval melden dat wij dat niet denken. Wij krijgen inderdaad wel een wat te horen, maar kunnen het vaak niet controleren omdat het buiten Bokt valt.
Memories schreef:Gini schreef:Dat heb ik inderdaad verkeerd gelezen, mijn excuses.
Geen probleem, kan gebeuren. Ja het is niet aardig geformuleerd maar als je meerdere malen de inhoud van bepaalde PB’s hebt gelezen die naar meerdere verschillende bokkers zijn verstuurd waar Bokt niet op ingrijpt terwijl die inhoud zó achterlijk ver gaat... En ook weet dat die inhoud buiten bokt om wel degelijk impact op iemand heeft. En actief bent op andere fora en social media waar het wel heel goed kan om in te grijpen, dan steekt dat gewoon. Dat zit me dus inderdaad gigantisch hoog en daarom hak ik er zo fel in (wellicht te fel voor een constructieve discussie ja, dat wil ik best toegeven). Ik begrijp het gewoon niet.
Niobe schreef:Je beweert nu iets ook maar enig bewijs. Alleen “ik heb gehoord dat”.
...<knip>...
3. Dit is niet geheel ontopic.
[***] schreef:Mand schreef:Ik heb het idee dat Bokkers maar zelfs mods hier denken dat er hele groepsapps zijn om achter 1 persoon aan te jagen. Volgensmij is dat niet het geval
Kan in ieder geval melden dat wij dat niet denken. Wij krijgen inderdaad wel een wat te horen, maar kunnen het vaak niet controleren omdat het buiten Bokt valt.
De rest kan ik vaag over melden dat wij uiteraard naar aanleiding van dit soort berichten gaan kijken naar waar wij verbetering kunnen treffen omtrent het cyberpesten.
Ik wacht even op toestemming of ik meer mag/kan melden hierover, maar weet wel dat wij dit soort zaken uiterst serieus nemen!
Daarom is het bericht van Oscar ook geplaatst, als je al een poosje in het team zit (en sommige hebben het sowieso al of ze nu wel of niet in het team zitten) dan ga je echt wel om je gebruikers geven!
Pesten is sowieso een zwaar onderwerp, daar moeten we niet te licht over denken met z'n alle.
Niobe, ik wil graag de discussie met je overnemen van Oscar, zij is nu gewoon niet in staat om dit allemaal te volgen en dat geeft ze ook netjes aan. Ik vraag daarvoor een stukje respect en begrip.
Ze bespreekt geen groep Bokkers, want er worden geen namen genoemd, ze geeft alleen aan dat als het gebeurt dat enorm verdrietig is en doet een oproep om ermee te stoppen. Daar is niks mis mee, dat jij een waarschuwing ervoor krijgt is vast niet te vergelijken met dit.
En wat bedoel je met niet geheel ontopic? Wat nu ter sprake komt? Dit is een zijstraatje die komt door gesprekken die we voeren, dan is het niet erg als het iets offtopic gaat. Juist door met elkaar te blijven praten en open te staan kom je verder.
Ik zal proberen alles weer te volgen! Mocht ik nog iets vergeten zijn of er zijn nog vragen, stel ze gerust! We zijn immers maar mensen en vergeten ook wel eens wat, helaas!