Hoe lang blijven de smurfen en de onderschriften eigenlijk? Vind het namelijk vrij vervelend als ik via mijn telefoon bok
Ik ben wel benieuwd naar de enquĂȘte, bij het persoonlijke gedeelte twijfelde ik of het nu echt was Destination schreef:Hoe lang blijven de smurfen en de onderschriften eigenlijk? Vind het namelijk vrij vervelend als ik via mijn telefoon bok Wat voor onderschriften?
Dakpanrood, neon-oranje en appeltjesgroen zijn toch wel het beste haha. En de paarse weet ik niet meer
Neeee ik wil mijn smurf houden, idemdito dat mijn ondertitel van een x aantal jaar geleden ook nog leeft
billy3105 schreef:Neeee ik wil mijn smurf houden, idemdito dat mijn ondertitel van een x aantal jaar geleden ook nog leeft Mijn paas-ei-actie-ondertitel was wel snel foetsie
Nee niet neon oranje. De enige juiste kleur voor de leden van de BZC is sinaasappel kleur Of eigenlijk mandarijntjes oranje maar die stond er niet bij.
SusanH schreef:Nee niet neon oranje. De enige juiste kleur voor de leden van de BZC is sinaasappel kleur Of eigenlijk mandarijntjes oranje maar die stond er niet bij.Precies Susan!
Shadow0 schreef:Komop zeg, het is een paardenforum. Dat moeten dan toch appeltjesgroen en worteltjesoranje zijn?Dat was ook mijn beredenering
justkid schreef:SusanH schreef:Nee niet neon oranje. De enige juiste kleur voor de leden van de BZC is sinaasappel kleur Of eigenlijk mandarijntjes oranje maar die stond er niet bij.Precies Susan!Jij weet waar ik het over heb