Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
luxx schreef:Jeuk op onbereikbare plekken, lijkt me best vervelend.Tja Aillil, je had al nogal passief aggresief gemeld dat je het erbij zou laten, wat natuurlijk niet echt nodig is, om vervolgens toch terug te komen en heel badinerend "ik kan me goed voorstellen dat een keer extra naar beneden scrollen best een uitdaging kan zijn te zeggen", ik krijg daar jeuk op onbereikbare plekken van en vind dat erg kinderachtig. Maargoed, dit topic is wel weer een goed voorbeeld van hoe het gaat hier op bokt. Het is werkelijk totaal onnodig om lollige plaatjes en privé conversaties hier te hebben, maar de incrowd komt langs om elkaar lekker op te stoken met ik vind het leuk en daar moeten we het dan mee doen. Je wist best dat shadow iets over je gif zou zeggen, daarom staat hij er ook, lekker zuigen en doordrammen....
Mars schreef:Je kan d'r ook omheen lezen, nergens staat dat je iets moet lezen.Shadow is niet de enige die heeft aangegeven het jammer te vinden als een inhoudelijk topic verzand in lachen-gieren-brullen-hihihi-hahaha. Daar zijn zat andere plekken op bokt veel geschikter voor.
Er worden hier een aantal interessante punten aangehaald/voorgesteld die blijkbaar leven onder gebruikers. En waar behoefte bestaat om over met mods/ beheer van gedachten te wisselen.
Laat de grappen, grollen, provocaties en persoonlijke issues dan buiten het topic. Dan hebben degenen die inhoudelijk mee willen denken/posten er nog iets aan.
Ayasha schreef:![]()
![]()
Aillil: Ohja?Beware! Ik heb niet alleen twee staffords, een merrie en een jack maar ook nog een demi-griek ter bescherming!
![]()
Als je nou netjes op voorhand even wat laat weten dan zorg ik voor koffie (of wat je dan ook belieft) en gebak.
luxx schreef:Ja Ayasha, ik weet dat jij dat leuk vind
Ik vind dit nadrukkelijk aanwezig willen zijn. Interesseert me geen reet wat voor honden jij hebt en wat je serveert aan bezoek
Gini schreef:Moet Ayasha zich aanpassen omdat het jou niet interesseert? Moet Ailill zich aanpassen omdat Shadow bepaalde afbeeldingen niet leuk vindt?
Ik vind berichten langer dan drie alinea's vaak niet lekker lezen en zeker op een mobiel is dat een crime, mag ik dat aangeven?
Zolang een bericht aan de Boktregels voldoet, vind ik het best wel naar om Bokkers bepaalde dingen 'te verbieden'.
Mars schreef:Een grapje voor de luchtigheid of een zijsprongetje offtopic zul je mij niet over horen. Maar regelmatig verzanden topics met een interessante insteek of discussie in hihihi-hahaha en is ‘er omheen lezen’ niet eens meer aan de orde want inhoudelijk is het hele topic inmiddels om zeep.
Leuk voor de mensen die dat gezellig vinden en als het een TS betreft die het ook niet erg vind. In dit geval op FZ is het gewoon jammer, zeker als op een nette manier gevraagd is een beetje bij het onderwerp te blijven.
luxx schreef:Tja Aillil, je had al nogal passief aggresief gemeld dat je het erbij zou laten, wat natuurlijk niet echt nodig is, om vervolgens toch terug te komen en heel badinerend "ik kan me goed voorstellen dat een keer extra naar beneden scrollen best een uitdaging kan zijn te zeggen", ik krijg daar jeuk op onbereikbare plekken van en vind dat erg kinderachtig. Maargoed, dit topic is wel weer een goed voorbeeld van hoe het gaat hier op bokt. Het is werkelijk totaal onnodig om lollige plaatjes en privé conversaties hier te hebben, maar de incrowd komt langs om elkaar lekker op te stoken met ik vind het leuk en daar moeten we het dan mee doen. Je wist best dat shadow iets over je gif zou zeggen, daarom staat hij er ook, lekker zuigen en doordrammen....
Ailill schreef:Maar daar kunnen die mensen dan toch iets van zeggen: Goh, ik vind je opmerking/bericht niet helemaal gepast, zou je hier wat meer rekening mee willen houden? Lijkt me een prima bericht, toch?
Woestein schreef:Ik vind het persoonlijk wel een vooruitgang dat mensen meer zelf nadenken dan 'vroegah'. Het stadium van 'je moet doen wat ik zeg' zonder nadere uitleg zijn we gelukkig gepasseerd. Het is alleen jammer dat te veel mensen bij het geven van hun mening redeneren in de zin van 'het is zo' in plaats van 'ik vind dat het zo is en wel hierom'.Het boeren verstand gaat van de meeste ook wat weg, tevens het zelfvertrouwen in eigen kunnen en het vertrouwen in je eigen onderbuik gevoel.
Ailill schreef:Joh Shadow, je zat vanaf gisteren al achter je schermpje te wachten om deze reactie te plaatsen. Prima verder hoor, is je goed recht
Shaggy09 schreef:Maar Shadow wat zou jij dan willen zien? Geen grapjes of gifjes tussendoor omdat jij dat storend vind? Doorscrollen is toch geen enkele moeite? Waarom moeten de mensen die nergens last van hebben zich aanpassen? Kun jij dat zelf niet veel beter doen door gewoon lekker door te scrollen of iemand die je vervelend vind op je foeilijst te gooien?