Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:41

Jannepauli schreef:
Hoe geef je een antwoord zonder een antwoord te geven..?
Als dit het resultaat is van die nachtelijke arbeid, dan vind ik het wel een zeer onbevredigende reactie :Z

Hoho kalm, er volgt later meer ;)
Dit zijn zoethouders.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:43

geerke schreef:
wat zou het nut zijn om dit topic weer te openen?
Om weer tig pagina's door te hameren dat hij er niet netjes opzit en het zadel niet goed ligt(waar naar zeggen 3x een zadelpasser bij is geweest?)?Want ander commentaar heb ik eigelijk niet voorbij zien komen.

Misschien een nieuw topic openen met de naam van de zadelpasser en die dan met de grond gelijk maken?

Voor mijn part houden ze m dicht want ik denk niet dat de reacties nu erg vriendelijk zullen zijn.

Wel vind ik dat er dan ook andere topics gesloten moeten worden. Bijvoorbeeld de al eerder aangehaakte waarin het wel grof ging en die loopt nog steeds? Gaat mij erom dat het gewoon ontzettend scheef is momenteel ook binnen dezelfde onderwerpen. Je krijgt niet zomaar vraagtekens of een topic als dit natuurlijk. Dat kunnen we of ontkennen of er iets mee doen.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:44

geerke schreef:
Ailill schreef:
Goed voorbeeld. Ik sta nog steeds achter mijn berichten in dat topic, al was het soms op het randje. Wel opvallend dat een aantal zich in het betreffende topic vrij bot uitlaten jegens TS en in het hier besproken topic juist tegenovergesteld handelen/schrijven.

ik heb dit topic gisteren even doorgelezen...Wat mij opviel is de reactie van de TS op meteen de eerste post...duldt geen tegenspraak,staat totaal niet open voor kritiek.Daar gaan mijn haren direct van overeind staan.
Vind niet dat Maarten en KBK zo reageren.

Nee, die reageren gewoon niet op de kritiek. Dus nja, ze reageren niet heftig, maar ze staan er dus ook niet voor open.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:45

@ Snorlex........ Zoiets als 'achter de schermen zijn wij druk bezig met overleggen hoe wij in de toekomst met te veel herhalingsposten moeten omgaan'? Nou dat voegt véél toe aan de huidige discussie.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:46

Mijn doel was niet om het topic te sluiten, maar om even ruimte voor overleg te creëren. Het topic ging zo snel dat ik dat nodig achtte. Vrij snel daarna hebben we kunnen overleggen over de moderatoropmerking die door mij in her topic is geplaatst.

Over huidige slotje zijn we nog in overleg, maar daar komen we spoedig op terug.

Liselot

geerke schreef:
ik heb dit topic gisteren even doorgelezen...Wat mij opviel is de reactie van de TS op meteen de eerste post...duldt geen tegenspraak,staat totaal niet open voor kritiek.Daar gaan mijn haren direct van overeind staan.

Nee, die reageren gewoon helemaal niet op kritiek _O-

slimmerik

En topic is weer open.... bokkers voelen zich begrepen?

Selina

Re: Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:48

Oh die zag ik niet aankomen, dat het weer open ging.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:49

slimmerik schreef:

Nee, maar topic had in eerste plaats gewoon niet gesloten hoeven worden

geerke

slimmerik schreef:

ben benieuwd of er nu ook iets nieuws word gemeld :+

Snorlex

geerke schreef:

Zoals ik mijn herinner...
Er wordt aangegeven dat het zadel niet lekker lijkt te liggen/weinig doet voor de houding en balans van de ruiter.
Er wordt gereageerd met "zadel is door zadelpasser nagekeken".
Hierop wordt door verschillende bokkers aangegeven "goh, vraag eens een second opinion/kijk zelf kritisch".
Daarop wordt vervolgens niet meer gereageerd (erg jammer).
Want als ik iets op (de harde) manier heb geleerd is het om zeker in de paardenwereld zelf je ogen open te houden en niet blind te vertrouwen op eenieder die je inschakelt.
Joh, had ik dat eerder geweten dan was mijn spaarrekening het dubbele van wat het nu is. :')
Maarja, je leert door trail and error.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:50

geerke schreef:
slimmerik schreef:

Ik hoop dat TS en vriendin het lef hebben om iets met de opmerkingen te doen en ook dat met bokt in dat topic willen delen.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:51

geerke schreef:
slimmerik schreef:

Dat was het punt sowieso niet. Topics waar niks mis is worden niet gesloten. Dat geeft de TS bijvoorbeeld ook de mogelijkheid een update of iets dergelijks te plaatsen en dat houdt bokt ook weer wat overzichtelijker.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:51

[/quote]

ben benieuwd of er nu ook iets nieuws word gemeld :+[/quote]

Ik hoop dat TS en vriendin het lef hebben om iets met de opmerkingen te doen en ook dat met bokt in dat topic willen delen.[/quote]

ik hoop ook dat ze voor de vierde maal een zadelpasser erbij laten komen :+

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:52

Ik vind het heel fijn dat er erkend wordt dat het slotje te snel is geplaatst en dat het topic dan nu ook opnieuw geopend is. Ik denk niet dat er nog veel reacties komen, maar dat is niet erg! Goed werk mods, dat mag ook gezegd worden :j

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:53

Liselot schreef:
slimmerik schreef:

Nee, maar topic had in eerste plaats gewoon niet gesloten hoeven worden

Inderdaad. Dat schreef ik hierboven ook al.
Nu heeft openen geen zin meer.
De hk posts van ts en co nog in het geheugen.
Dit topic hier.
Nu her openen is mosterd na de maaltijd.

Maar wel een leer moment voor de mods dat de TS van dit topic er punt heeft.
Daar dan ook wat mee doen.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:54

geerke schreef:
slimmerik schreef:

Vast niet, want je mag eigenlijk alleen nog maar hallelujah roepen:

Citaat:
We verzoeken jullie om discussies die niet over de foto's gaan (onder andere over het zadel en het niveau ruiter in B-wedstrijden) in een apart topic te voeren. RIJ-ITP is daarvoor echt niet de juiste plaats voor dit soort discussies. Zoals in de vorige moderatoropmerking aangegeven verzoeken we jullie wederom om niet in de herhaling te vallen

Ben benieuwd waar we dan wél op mogen reageren..

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:54

Aangezien ik de mod ben die gisteren het slotje geplaatst heeft wil ik graag uitleggen waarom ik tot deze beslissing ben gekomen. Bij het heropenen van het topic is door Agossie duidelijk aangegeven dat het niet de bedoeling was te veel in herhaling te vallen. Voor mijn gevoel gebeurde dit na de moderatoropmerking toch weer, er waren op dat moment geen andere ITP mods aanwezig, het topic liep erg hard en toen heb ik besloten het te sluiten. Achteraf gezien had dit beter eerst een slotje voor overleg kunnen zijn en was het iets te voorbarig om het topic definitief te sluiten. Vandaar dat het topic zojuist heropend is.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:56

Top zonnebloempje! Fijn dat je deze uitleg geeft!

Tillie20

Bedankt voor je uitleg! :j

Liselot

zonnebloem18 schreef:
Aangezien ik de mod ben die gisteren het slotje geplaatst heeft wil ik graag uitleggen waarom ik tot deze beslissing ben gekomen. Bij het heropenen van het topic is door Agossie duidelijk aangegeven dat het niet de bedoeling was te veel in herhaling te vallen. Voor mijn gevoel gebeurde dit na de moderatoropmerking toch weer, er waren op dat moment geen andere ITP mods aanwezig, het topic liep erg hard en toen heb ik besloten het te sluiten. Achteraf gezien had dit beter eerst een slotje voor overleg kunnen zijn en was het iets te voorbarig om het topic definitief te sluiten. Vandaar dat het topic zojuist heropend is.

Sinds wanneer wordt er in zo'n geval niet meer eerst een hulk opmerking geplaatst dan? Is geen verwijt trouwens, maar oprechte interesse

xAnthea

Ik vind de opmerking van de mod ook raar. Aan de hand van de foto's leid je toch af dat het zadel niet goed ligt en dat de combinatie nog niet klaar is voor de B. Dus het gaat in mijn ogen toch nog over de foto's? :)
Dus ja, veel kan je er dan niet meer in zeggen. :)

Deze 'discussie' komt wel vaker voor in rij topics, dat het zadel niet lekker ligt en dat ze nog niet klaar zijn voor het niveau waarin ze wedstrijden rijden... Daar komt ook geen opmerking dat RIJ-ITP hiervoor niet bedoeld is.
Laatst bijgewerkt door xAnthea op 24-08-15 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:57

Agossie schreef:
Ik wil hier graag even reageren en uitleg geven, aangezien ik het eerste (tijdelijke) slotje gezet heb. Ik hoopte daarin wel al te hebben aangegeven waarom ik het tijdelijke slotje plaatste en vind het jammer, maar ook leerzaam om te zien dat het nog niet duidelijk was en dat er toch nog vragen waren.

De meeste reacties waren over het zadel en daar werd constant over door gegaan, zelfs na mijn verzoek niet meer in herhaling te vallen. Er is géén verzoek van topicstarter gekomen of van wie dan ook om het topic te sluiten of te verwijderen. Ook wordt een topic nooit gesloten omdat TS niet meer reageert. Topics waar TS niet meer reageert, vallen over het algemeen stil en zakken weg.

Mijn doel was niet om het topic te sluiten, maar om even ruimte voor overleg te creëren. Het topic ging zo snel dat ik dat nodig achtte. Vrij snel daarna hebben we kunnen overleggen over de moderatoropmerking die door mij in her topic is geplaatst.

Ik begrijp het. Ik had wellicht hetzelfde gedaan. Ik wil wel aangeven dat het het argument van het eerste tijdelijke slotje niet handig geweest is. Maar daar ben je zelf door alle reacties waarschijnlijk ook wel achter.

Een slotje voor overleg was wellicht praktischer geweest omdat je door een argument te gebruiken ("TS reageert wrs toch niet meer") dat je in je post hier op FZ weer ontkracht ("is nooit een reden om te sluiten") niet de duidelijkheid creeërt waar men op zat te wachten.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:58

Zal een stil topic blijven nu.. :')

Kan ik hieruit concluderen dat de reden TS reageert waarschijnlijk niet meer, geen reden is om een topic te sluiten?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:58

Zonnebloem jou sluiting Kon ik helemaal begrijpen.

Maar de eerste klopte niet.
Ts gaat niet meer reageren was de reden.
Hoe kun je dat weten op een zonnige weekenddag? Zonder tem of pb. En sinds wanneer is dat een reden van sluiten?

Nu openen heeft geen nut meer.
Bijna iedereen heeft de roddel berichten van ts en co gelezen.
En bespreken wat zichtbaar is mag niet.