Jannepauli schreef:Hoe geef je een antwoord zonder een antwoord te geven..?
Als dit het resultaat is van die nachtelijke arbeid, dan vind ik het wel een zeer onbevredigende reactie
Hoho kalm, er volgt later meer

Dit zijn zoethouders.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:wat zou het nut zijn om dit topic weer te openen?
Om weer tig pagina's door te hameren dat hij er niet netjes opzit en het zadel niet goed ligt(waar naar zeggen 3x een zadelpasser bij is geweest?)?Want ander commentaar heb ik eigelijk niet voorbij zien komen.
Misschien een nieuw topic openen met de naam van de zadelpasser en die dan met de grond gelijk maken?
geerke schreef:Ailill schreef:Goed voorbeeld. Ik sta nog steeds achter mijn berichten in dat topic, al was het soms op het randje. Wel opvallend dat een aantal zich in het betreffende topic vrij bot uitlaten jegens TS en in het hier besproken topic juist tegenovergesteld handelen/schrijven.
ik heb dit topic gisteren even doorgelezen...Wat mij opviel is de reactie van de TS op meteen de eerste post...duldt geen tegenspraak,staat totaal niet open voor kritiek.Daar gaan mijn haren direct van overeind staan.
Vind niet dat Maarten en KBK zo reageren.
geerke schreef:ik heb dit topic gisteren even doorgelezen...Wat mij opviel is de reactie van de TS op meteen de eerste post...duldt geen tegenspraak,staat totaal niet open voor kritiek.Daar gaan mijn haren direct van overeind staan.
geerke schreef:ik heb dit topic gisteren even doorgelezen...Wat mij opviel is de reactie van de TS op meteen de eerste post...duldt geen tegenspraak,staat totaal niet open voor kritiek.Daar gaan mijn haren direct van overeind staan.
geerke schreef:slimmerik schreef:En topic is weer open.... bokkers voelen zich begrepen?
ben benieuwd of er nu ook iets nieuws word gemeld
Liselot schreef:slimmerik schreef:En topic is weer open.... bokkers voelen zich begrepen?
Nee, maar topic had in eerste plaats gewoon niet gesloten hoeven worden
geerke schreef:slimmerik schreef:En topic is weer open.... bokkers voelen zich begrepen?
ben benieuwd of er nu ook iets nieuws word gemeld
Citaat:We verzoeken jullie om discussies die niet over de foto's gaan (onder andere over het zadel en het niveau ruiter in B-wedstrijden) in een apart topic te voeren. RIJ-ITP is daarvoor echt niet de juiste plaats voor dit soort discussies. Zoals in de vorige moderatoropmerking aangegeven verzoeken we jullie wederom om niet in de herhaling te vallen
zonnebloem18 schreef:Aangezien ik de mod ben die gisteren het slotje geplaatst heeft wil ik graag uitleggen waarom ik tot deze beslissing ben gekomen. Bij het heropenen van het topic is door Agossie duidelijk aangegeven dat het niet de bedoeling was te veel in herhaling te vallen. Voor mijn gevoel gebeurde dit na de moderatoropmerking toch weer, er waren op dat moment geen andere ITP mods aanwezig, het topic liep erg hard en toen heb ik besloten het te sluiten. Achteraf gezien had dit beter eerst een slotje voor overleg kunnen zijn en was het iets te voorbarig om het topic definitief te sluiten. Vandaar dat het topic zojuist heropend is.
Agossie schreef:Ik wil hier graag even reageren en uitleg geven, aangezien ik het eerste (tijdelijke) slotje gezet heb. Ik hoopte daarin wel al te hebben aangegeven waarom ik het tijdelijke slotje plaatste en vind het jammer, maar ook leerzaam om te zien dat het nog niet duidelijk was en dat er toch nog vragen waren.
De meeste reacties waren over het zadel en daar werd constant over door gegaan, zelfs na mijn verzoek niet meer in herhaling te vallen. Er is géén verzoek van topicstarter gekomen of van wie dan ook om het topic te sluiten of te verwijderen. Ook wordt een topic nooit gesloten omdat TS niet meer reageert. Topics waar TS niet meer reageert, vallen over het algemeen stil en zakken weg.
Mijn doel was niet om het topic te sluiten, maar om even ruimte voor overleg te creëren. Het topic ging zo snel dat ik dat nodig achtte. Vrij snel daarna hebben we kunnen overleggen over de moderatoropmerking die door mij in her topic is geplaatst.