O wauw het lukt! Ik kan kiezen uit camera en documenten, als ik documenten doe dan kan ik daar weer kiezen uit mn albums en dan kan ik ze wel uploaden!
Is wel het plan Overigens kan je de upload al wel prima gebruiken om foto's in je profiel te zetten. Kwestie van het copy/pasten van de [img] tag die de upload je geeft als je op een foto klikt die je naar Bokt hebt gestuurd.
Ik zal wel erg dom zijn maar het lukt me niet om een foto te uploaden....ik heb wel een foto ge-saved, maar wat moet ik er dan mee doen?? Hoe krijg ik hem bv bij deze tekst.... Ik voel me echt erg
Kiwipitje / Lalidan, hebben jullie wel Bokt5 ingesteld? Dit omdat ik ook geen annuleren-knop zie bij het plaatsen van een bericht. En jullie hebben het over het plaatsen van een bericht in een topic, en niet over het versturen van een pb? (Daar is de knop nog niet beschikbaar, omdat dat nog de oude versie is.)
Ik heb er ook nog even naar gekeken en ik snap er ook niets van? Knopje zou er gewoon moeten staan, iig in Bokt5. In de Office layout staat hij inderdaad niet.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 16-01-15 15:54
Ik zal wel kippig gekeken hebben (vijf keer, blijkbaar ) want ik zie hem nu wel staan.....