Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:Maar een andere wel en die had het per ongeluk kunnen doen. Maar zoals gezegd, dan was het al laaang duidelijk gemaakt.
Of ik heb het toch al eens meegemaakt dat ik een topic, een doodnormaal, aan het volgen was en plots verdwenen. Ik opende toen hier een topic, en even later kwam de "schuldige" mod met duizend excuses. Ze had het topic willen verplaatsen en was niet goed wakker, helemaal weg. Dus in theorie kan één topic per ongeluk verwijderen wel.
Maartje1990 schreef:Nouja, ik klik in de regelmaat op het rode kruisje in de hoek terwijl ik dáár niet op wilde klikken. Dus dan zou perongeluk op een modknopje drukken ipv bijv. het quote knopje dat er wellicht naast zit ook simpel zijn? Maar ik begreep dat écht écht verwijderen niet zo simpel is.
_Cowgirl schreef:Kwanyin schreef:Maar een andere wel en die had het per ongeluk kunnen doen. Maar zoals gezegd, dan was het al laaang duidelijk gemaakt.
Of ik heb het toch al eens meegemaakt dat ik een topic, een doodnormaal, aan het volgen was en plots verdwenen. Ik opende toen hier een topic, en even later kwam de "schuldige" mod met duizend excuses. Ze had het topic willen verplaatsen en was niet goed wakker, helemaal weg. Dus in theorie kan één topic per ongeluk verwijderen wel.
Maar je mag niet in je eigen topic modden, dus je eigen topic verwijderen kan al niet per ongeluk gebeuren.
vuurneon schreef:Maartje1990 schreef:Nouja, ik klik in de regelmaat op het rode kruisje in de hoek terwijl ik dáár niet op wilde klikken. Dus dan zou perongeluk op een modknopje drukken ipv bijv. het quote knopje dat er wellicht naast zit ook simpel zijn? Maar ik begreep dat écht écht verwijderen niet zo simpel is.
Maar als wij op het rode kruisje drukken, krijg je eerst een melding 'weet je het zeker dat je je bericht wilt verwijderen', krijgt een mod iets dergelijks niet te zien?
Iris82 schreef:@Vuurneon: ja dat krijg je wel, maar dat krijg je bij iedere handeling. Dus als je echt aan het suffen bent en denkt: ja, ik wil dit verplaatsen en je zou op verwijderen geklikt hebben en je leest de daaropvolgende melding niet, dan zou het in theorie kunnen.
Iris82 schreef:@Vuurneon: ja dat krijg je wel, maar dat krijg je bij iedere handeling. Dus als je echt aan het suffen bent en denkt: ja, ik wil dit verplaatsen en je zou op verwijderen geklikt hebben en je leest de daaropvolgende melding niet, dan zou het in theorie kunnen.
Tieneke schreef:Ik denk dat in dit geval de eenvoudigste verklaring de juiste is.
Kwanyin schreef:_Cowgirl schreef:
Maar je mag niet in je eigen topic modden, dus je eigen topic verwijderen kan al niet per ongeluk gebeuren.
Nee, maar als een andere mod er gemod had, dan wel. Maar dat is maar puur theorie, in werkelijkheid kan dit niet de oorzaak zijn geweest, want er zijn meer dingen verdwenen dan één topic. En dan had die mod hier al wel lang gezegd "jongens het spijt me ontzettend, ik wilde dit doen in het topic van collega X, duw ik toch niet op de verkeerde knop!"
_Cowgirl schreef:Kwanyin schreef:
Nee, maar als een andere mod er gemod had, dan wel. Maar dat is maar puur theorie, in werkelijkheid kan dit niet de oorzaak zijn geweest, want er zijn meer dingen verdwenen dan één topic. En dan had die mod hier al wel lang gezegd "jongens het spijt me ontzettend, ik wilde dit doen in het topic van collega X, duw ik toch niet op de verkeerde knop!"
Er is al aangegeven dat deze moderator haar twee eigen topics en eigen bericht verwijderd heeft. De theorie dat een andere moderator dit gedaan zou hebben gaat dus niet op.
Ook is er al eerder gezegd dat er een pop-up komt met de vraag of je het topic daadwerkelijk wilt verwijderen. Je drukt dat niet twee keer per ongeluk op ja.
Je account open laten staan is je eigen verantwoordelijkheid, daar moet je dan ook voor opdraaien. Al denk ik niet dat een willekeurige huisgenoot binnen no-time twee topics en een bericht weet te verwijderen. Lijkt me niet het eerste waar je aan denkt wanneer je op andermans computer gaat..