Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:24

hoezo een ongeluk, een mod mag toch soswieso niet modden in haar eigen topic?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:28

Maar een andere wel en die had het per ongeluk kunnen doen :P . Maar zoals gezegd, dan was het al laaang duidelijk gemaakt.

Of ik heb het toch al eens meegemaakt dat ik een topic, een doodnormaal, aan het volgen was en plots verdwenen. Ik opende toen hier een topic, en even later kwam de "schuldige" mod met duizend excuses. Ze had het topic willen verplaatsen en was niet goed wakker, helemaal weg. Dus in theorie kan één topic per ongeluk verwijderen wel :) .

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:29

en dan waren er ook geen andere posts bvan deze mod verdwenen.

bovendien was er geen reden voor een andere mod om het te doen, was gewoon een netjes topic

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:30

Kwanyin schreef:
Maar een andere wel en die had het per ongeluk kunnen doen :P . Maar zoals gezegd, dan was het al laaang duidelijk gemaakt.

Of ik heb het toch al eens meegemaakt dat ik een topic, een doodnormaal, aan het volgen was en plots verdwenen. Ik opende toen hier een topic, en even later kwam de "schuldige" mod met duizend excuses. Ze had het topic willen verplaatsen en was niet goed wakker, helemaal weg. Dus in theorie kan één topic per ongeluk verwijderen wel :) .

Maar je mag niet in je eigen topic modden, dus je eigen topic verwijderen kan al niet per ongeluk gebeuren. ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:31

Ik heb een hoop terug gelezen dus heb in die paginas aardig wat nieuwe info gezien. Ik ben het wel met jullie eens.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:32

Nouja, ik klik in de regelmaat op het rode kruisje in de hoek terwijl ik dáár niet op wilde klikken. Dus dan zou perongeluk op een modknopje drukken ipv bijv. het quote knopje dat er wellicht naast zit ook simpel zijn? Maar ik begreep dat écht écht verwijderen niet zo simpel is.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:33

Ik weet niet om welke mod het gaat, maar wat ik me afvraag: zijn de betreffende topics geopend voor of na de (nieuwe) aanstelling als mod?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:33

Maartje1990 schreef:
Nouja, ik klik in de regelmaat op het rode kruisje in de hoek terwijl ik dáár niet op wilde klikken. Dus dan zou perongeluk op een modknopje drukken ipv bijv. het quote knopje dat er wellicht naast zit ook simpel zijn? Maar ik begreep dat écht écht verwijderen niet zo simpel is.

Maar als wij op het rode kruisje drukken, krijg je eerst een melding 'weet je het zeker dat je je bericht wilt verwijderen', krijgt een mod iets dergelijks niet te zien?

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 14:34

Rocamor schreef:
Ik weet niet om welke mod het gaat, maar wat ik me afvraag: zijn de betreffende topics geopend voor of na de (nieuwe) aanstelling als mod?

Na haar aanstelling.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:34

_Cowgirl schreef:
Kwanyin schreef:

Maar je mag niet in je eigen topic modden, dus je eigen topic verwijderen kan al niet per ongeluk gebeuren. ;)

Nee, maar als een andere mod er gemod had, dan wel ;) . Maar dat is maar puur theorie, in werkelijkheid kan dit niet de oorzaak zijn geweest, want er zijn meer dingen verdwenen dan één topic. En dan had die mod hier al wel lang gezegd "jongens het spijt me ontzettend, ik wilde dit doen in het topic van collega X, duw ik toch niet op de verkeerde knop!" :-)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:35

vuurneon schreef:
Maartje1990 schreef:

Maar als wij op het rode kruisje drukken, krijg je eerst een melding 'weet je het zeker dat je je bericht wilt verwijderen', krijgt een mod iets dergelijks niet te zien?

Jup, dat heb ik op de vorige pagina al aangegeven.

Als je kiest voor de optie 'verwijder' dan komt er éérst een melding met de vraag of je het echt definitief wilt verwijderen. Dan moet je nog een keer voor ja/nee kiezen. Vandaar dat per ongeluk in dit geval heel onwaarschijnlijk lijkt.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:35

@Vuurneon: ja dat krijg je wel, maar dat krijg je bij iedere handeling. Dus als je echt aan het suffen bent en denkt: ja, ik wil dit verplaatsen en je zou op verwijderen geklikt hebben en je leest de daaropvolgende melding niet, dan zou het in theorie kunnen.

Pandameisje

Re: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:36

ik heb niet alles gelezen maar ik vind het echt niet kunnen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:38

Iris82 schreef:
@Vuurneon: ja dat krijg je wel, maar dat krijg je bij iedere handeling. Dus als je echt aan het suffen bent en denkt: ja, ik wil dit verplaatsen en je zou op verwijderen geklikt hebben en je leest de daaropvolgende melding niet, dan zou het in theorie kunnen.

ah oke, dat het een keer kan gebeuren kan ik ook zeker begrijpen op de automatische piloot :j maar dan let je na een fout juist de keren er na beter op is dan de tendens.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:39

bokt vertoont een beetje junkengedrag...
alles wat in dit topic gezegd wordt en gewoon klopt, wordt genegeerd.

Als er dan een bokker iets zegt wat niet klopt, zitten er ineens drie mods in het topic om te zeggen dat dat niet klopt (terughalen topic).

Doen junken ook: als je verhaal voor 99% klopt negeren ze dat deel en reageren ze steeds op de 1% die niet klopt.

Ik snap dat je niet graag.iets zegt voordat je zekerheid hebt. Maar denk dat het de helft scheelt als jullie gewoon zeggen:we gaan uitzoeken wat er gebeurt is, maar ALS dit het geval is, zullen we daar streng tegen optreden. Dat schept een ander beeld van het beleid als dat zwijgen en om de brij heendraaien da nu gebeurt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:40

Iris82 schreef:

Één keer zou kunnen, een tweede keer is wat onwaarschijnlijker.

Waar ik overigens net ook aan zat te denken. Wellicht had mod bokt wel open staan en is er iemand anders op het account gegaan en wat dingen voor 'de gein' hebben verwijderd.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:41

Nayomie schreef:
Waar ik overigens net ook aan zat te denken. Wellicht had mod bokt wel open staan en is er iemand anders op het account gegaan en wat dingen voor 'de gein' hebben verwijderd.

Dan heb je alsnog een probleem en word je alsnog zwart. Bellatrix heeft dat helaas mee moeten maken.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:42

Ik denk dat in dit geval de eenvoudigste verklaring de juiste is.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:44

Tieneke schreef:
Ik denk dat in dit geval de eenvoudigste verklaring de juiste is.

Dat idee heb ik ook en dat we er niet al te ingewikkeld over moeten doen met zijn allen. De vraag is nog even hoe een en ander ingekleed gaat worden en wat de gevolgen voor betreffende mod gaan zijn. Al hoef ik dat laatste niet per se te weten, tenzij ze daadwerkelijk op zwart wordt gezet, maar dat spreekt voor zich.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:44

En daarnaast vind ik dat ook een beetje een aluminiumhoedjestheorie.

edit: wat Mars zegt dus.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:45

Kwanyin schreef:
_Cowgirl schreef:

Nee, maar als een andere mod er gemod had, dan wel ;) . Maar dat is maar puur theorie, in werkelijkheid kan dit niet de oorzaak zijn geweest, want er zijn meer dingen verdwenen dan één topic. En dan had die mod hier al wel lang gezegd "jongens het spijt me ontzettend, ik wilde dit doen in het topic van collega X, duw ik toch niet op de verkeerde knop!" :-)

Er is al aangegeven dat deze moderator haar twee eigen topics en eigen bericht verwijderd heeft. De theorie dat een andere moderator dit gedaan zou hebben gaat dus niet op.

Ook is er al eerder gezegd dat er een pop-up komt met de vraag of je het topic daadwerkelijk wilt verwijderen. Je drukt dat niet twee keer per ongeluk op ja.

Je account open laten staan is je eigen verantwoordelijkheid, daar moet je dan ook voor opdraaien. Al denk ik niet dat een willekeurige huisgenoot binnen no-time twee topics en een bericht weet te verwijderen. Lijkt me niet het eerste waar je aan denkt wanneer je op andermans computer gaat..

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:46

Het valt me op dat er nog veel Bokkers zijn die excuusjes bedenken waardoor deze moderator hiermee weg zou kunnen komen.. O:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:47

Als het inderdaad gewoonweg per ongeluk ging, dan kan er worden gekeken naar de manier van melden bij het drukken op een knop om iets te verwijderen. Er zit een hele theorie achter het maken van waarschuwingen op een bepaalde manier dat het echt de aandacht trekt (bv spelfouten maken opzettelijk; als je op een pasgeverfde leuning plaatst; 'nat' dan valt het minder op dan 'nad')

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:48

_Cowgirl schreef:
Kwanyin schreef:

Er is al aangegeven dat deze moderator haar twee eigen topics en eigen bericht verwijderd heeft. De theorie dat een andere moderator dit gedaan zou hebben gaat dus niet op.

Ook is er al eerder gezegd dat er een pop-up komt met de vraag of je het topic daadwerkelijk wilt verwijderen. Je drukt dat niet twee keer per ongeluk op ja.

Je account open laten staan is je eigen verantwoordelijkheid, daar moet je dan ook voor opdraaien. Al denk ik niet dat een willekeurige huisgenoot binnen no-time twee topics en een bericht weet te verwijderen. Lijkt me niet het eerste waar je aan denkt wanneer je op andermans computer gaat..

En dan nog precies haar eigen berichten. Zeer onwaarschijnlijk.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:48

waarom gebeurd dit dan 2x het kan niet toeval zijn..