Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siersma schreef:Volgende ochtend al, en niks geen verwondingen of iets.
kimmie1 schreef:Jij bedoelt denk ik dat paard met die blauwe ogen die in de opfok een ongeluk kreeg en waarvan het oog verwijdert moest worden, dit dier kreeg toen op de operatietafel een hartstilstand.
Gebruiker gevonden: memberlist.php?mode=viewprofile&u=11066
fransje23 schreef:Siersma schreef:Volgende ochtend al, en niks geen verwondingen of iets.
Dat is misschien een ander paard maar Sicco heeft echt wel ene paar dagen door de duinen gezworven. Is uiteindelijk door een wandelaar gevonden met zadel nog op, hoofstel, met afgebroken teugels, nog om en verder ongedeerd.
[PP] het hele verhaal sicco!
Destijds heeft RTV-NH er ook nog aandacht aan besteed![]()
Een aantal mensen van Bokt en het draverforum hebben helpen zoeken, echt gaaf!
ynskek schreef:Het verhaal van de begrafenis van die jonge amazone met al die paarden die mee liepen in de begrafenis stoet...
met tranen in mijn ogen dat filmpje gekeken
Jet schreef:Van de shetlanders moet ik nog vaak denken aan degene die vanwege droes overleed. Eigenaresse had hem al heel jong gekocht en er af en toe problemen mee die ze dan op bokt neerlegde. Ze nam hem uiteindelijk mee op stage, waar later bleek dat daar droes had geheerst. Haar pony kreeg het ook en heeft het dus uiteindelijk niet overleefd. Het stageadres kende ik, zij was vroeger een goede vriendin van me, had haar een beetje uit het oog verloren, maar mede door dat topic was de vriendschap jammer genoeg echt over... ( van mijn kant in elk geval).