[Dienstmededeling] Tijdelijk geen Uitgelicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 15:50

VogeltjeM schreef:
Ja, no offence, maar jij leeft niet van je foto's :)

Dat doen er maar heel weinig.
En in mijn beleving zijn degenen die het hardst roepen helemaal niet degenen die leven van hun foto's, maar degenen die graag zouden willen leven van hun foto's :+

lies1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 15:52

Erg jammer dat het nu weg is... Uitgelicht was eigenlijk de enige plek waar ik keek, daar stonden meestal de leuke topics. := Hopelijk is er snel een oplossing! :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 15:53

Ik snap dit helemaal van de fotograaf waarvan het logo is weggeshopt. Vind ik absoluut niet kunnen!

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 15:57

^ lol :')

kimmie261 schreef:
VogeltjeM schreef:
Ja, no offence, maar jij leeft niet van je foto's :)

áls ik zou moeten leven van foto's maken,dan zou ik juist dolgelukkig zijn als 1 van mijn reportages in uitgelicht kwam te staan,betere reclame kan een fotograaf niet hebben,en dat ze dan mijn logootje eraf zouden halen,ach...daar zou ik dan weer héél goed mee kunnen leven,zou het heel goed begrijpen dat zoiets alleen maar storend werkt op zo'n klein inieminiplaatje,plus dat ik écht niet ga hopen dat mijn leven ooit gaat draaien om een logootje wat 24 uur niet te zien is op de voorpagina van een paardenforum..

Make that the cat wise...

bumblebijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:00

ik vind het mugge zifte.
de meeste fotograven hier op bokt zijn aardig bedreven met fotoshop.

wees blij dat mensen je werk waarderen. En neem er profijt van dat je in uitgelicht staat.
logo verwijderen ach zo moeilijk is het niet. maar om op zo een banketstaaf iets.....

ach ja degene heeft zn doel bereikt..... hoop dat hij/zij er heel blij mee is.

Marjo

Re: [Dienstmededeling] Tijdelijk geen Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:02

Nou als jij je als fotograaf zijnde (of je er nou van leeft of niet) zo druk om moet maken als je foto 24 uur op een voorpagina van een paardenforum staat... Nou poeh he. Dan heb je echt niks beters te doen nee :roll:

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 16:02

Ik denk niet dat het iets te maken heeft met doel bereiken. Wat dat betreft ook niet nuttig om te zwartepieten hier. De fotografen hebben een punt, juridisch is alles op dit moment niet helder, dat kan beter. Wordt aan gewerkt :j

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:03

Maarre, kan er tot die tijd gewoon Uitgelicht zijn? Dan maar zonder fotografen-foto's ofzo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:06

Marjoow schreef:
Nou als jij je als fotograaf zijnde (of je er nou van leeft of niet) zo druk om moet maken als je foto 24 uur op een voorpagina van een paardenforum staat... Nou poeh he. Dan heb je echt niks beters te doen nee :roll:

Het gaat er toch niet om of je je er zo druk om moet maken? Ik vind het niet netjes dat ze gewoon aan de foto gaan prutsen. Aangezien dit ook niet eens mag. Wat is er moeilijk aan om een foto te verkleinen en op de homepage te zetten, waarom zou in godsnaam dat logo eraf moeten...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:07

Fading schreef:
Marjoow schreef:

Het gaat er toch niet om of je je er zo druk om moet maken? Ik vind het niet netjes dat ze gewoon aan de foto gaan prutsen. Aangezien dit ook niet eens mag. Wat is er moeilijk aan om een foto te verkleinen en op de homepage te zetten, waarom zou in godsnaam dat logo eraf moeten...

Daar gaat het hier al lang niet meer over.....

Mondy

Als we nu gewoon met zn alle afwachten tot er een oplossing komt. Waarom de ene groep voorbij gaan om zelf wel te krijgen wat je wilt.
Geloof dat het nog altijd de bedoeling is dat iig de meerderheid zo niet iedereen tevreden is ;)

Anoniem

Marjoow schreef:

Ik mag toch wel reageren? :') :') :') :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:08

Fading schreef:
Marjoow schreef:

Als je reactie dan nog wat toevoegt zou je reactie ook nog zin hebben ;)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:15

Fading schreef:
Marjoow schreef:

Misschien moet je de post van Bart eens lezen over wat er wel en niet mag.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:26

Wat jammer, ik vond Uitgelicht juist zo leuk.

Ik begrijp het probleem, maar ik kan me er niet in verplaatsen (vind het persoonlijk gewoon gezeur). Volgens mij vindt 99% van de bokkers het een eer om in Uitgelicht te staan.

Ik hoop dat er gauw een oplossing komt!

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:32

Is het geen oplossing om tijdelijk alleen tekeningen, sieraden of andere kunstwerken in uitgelicht te zetten? Dan staat er tijdelijk wel wat, dan is het niet zo'n grijs vlak op de voorpagina tot er een betere oplossing is. Of is er hetzelfde probleem met tekeningen etc? (Heb totaal geen verstand van alle juridische dingen en heb ook niet het hele topic gelezen)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:38

Thesserd schreef:
kimmie261 schreef:

áls ik zou moeten leven van foto's maken,dan zou ik juist dolgelukkig zijn als 1 van mijn reportages in uitgelicht kwam te staan,betere reclame kan een fotograaf niet hebben,en dat ze dan mijn logootje eraf zouden halen,ach...daar zou ik dan weer héél goed mee kunnen leven,zou het heel goed begrijpen dat zoiets alleen maar storend werkt op zo'n klein inieminiplaatje,plus dat ik écht niet ga hopen dat mijn leven ooit gaat draaien om een logootje wat 24 uur niet te zien is op de voorpagina van een paardenforum..

is het niet zo dan,ken je me zo goed??ik schrijf overigens: dat ik als ik zou moeten leven van fotograferen ( godzijdank hoef ik dat niet) dan hoop ik dat mijn leven niet zou draaien om een onleesbaar logootje in een minifotootje op de voorpagina van een paardenforum wat dan evt zou ontbreken,waarbij dan ook nog eens bij aanklikken van zo'n fotootje zou blijken dat er een ophemeltopic over mijn fotografiekunsten tevoorschijn zou komen..

ik hoop echt nooit zo zielig te worden dat mijn leven daar om gaat draaien,wordt dan echt tijd voor een pilletje ofzo...

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 17:19

kimmie261 schreef:
Thesserd schreef:

is het niet zo dan,ken je me zo goed??ik schrijf overigens: dat ik als ik zou moeten leven van fotograferen ( godzijdank hoef ik dat niet) dan hoop ik dat mijn leven niet zou draaien om een onleesbaar logootje in een minifotootje op de voorpagina van een paardenforum wat dan evt zou ontbreken,waarbij dan ook nog eens bij aanklikken van zo'n fotootje zou blijken dat er een ophemeltopic over mijn fotografiekunsten tevoorschijn zou komen..

ik hoop echt nooit zo zielig te worden dat mijn leven daar om gaat draaien,wordt dan echt tijd voor een pilletje ofzo...

Ben het volledig met je eens hoor :P Daarom zei ik ook, maak dat de kat wijs. Kortom, maak dat de personen in kwestie wijs die het wél een punt vinden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 17:34

Lara_Silver schreef:
_San87_ schreef:

Iemand zei in een ander topic ongeveer hetzelfde. Echter wanneer ik het op mezelf betrek (ik maak tekeningen en schilderijen), komt de meeste klandizie van buiten Bokt :). Ondanks dat ik inmiddels vijf keer in Uitgelicht heb gestaan. (Wat ik erg leuk vind, begrijp me verkeerd.)

En dan nog heeft bokt jullie tekeningen, noch foto's nodig. Er zijn meer dan genoeg topics die geopend worden door amateurs en niet door 'professionele' fotografen. Genoeg kijkvoer en geheel eigen inkomsten. Daarom vind ik de egocentrische neigingen van sommige fotografen meer dan storend.

Waar zeg ik dat eerste :)? Ik heb Bokt niet nodig, Bokt heeft mij niet nodig, toch vind ik het leuk om te posten en vinden mensen mijn topics kennelijk leuk om te volgen. Win-win.

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 17:49

Jammer dat het tijdelijk weg iss, ik hou van de uitgelicht topics!
Jammer dat mensen er zo'n probleem van moeten maken..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 17:52

grassie schreef:
Wat jammer, ik vond Uitgelicht juist zo leuk.

Ik begrijp het probleem, maar ik kan me er niet in verplaatsen (vind het persoonlijk gewoon gezeur). Volgens mij vindt 99% van de bokkers het een eer om in Uitgelicht te staan.

Ik hoop dat er gauw een oplossing komt!

Een eer... Nee. Bij de Koning op audiëntie mogen, dat is een eer. In Uitgelicht staan is leuk, maar dat is het dan ook hoor :D. Wat mij betreft dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 17:58

San, daarom zegt ze ook; volgens mij vindt 99%....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 18:00

chelle_dora schreef:
San, daarom zegt ze ook; volgens mij vindt 99%....

Ja en volgens mij is dat overdreven. Niet dat dat er iets toe doet.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 18:02

Wat een gezeik weer om helemaal niks jongens.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 18:19

Waarom is iedereen toch zo negatief naar de mensen die er vragen over gesteld hebben ? Wat maakt jullie meer dan hen? Als er klachten over zijn en er gaat naar een oplossing gezocht worden zodat iedereen tevreden is, wat is dan het probleem ?
Er bestond eerst geen uitgelicht, die paar dagen zonder overleven jullie ook wel. Of gaat het erom dat men nu te lui is om zelf wat topics aan te klikken ;)