Winged schreef:karuna schreef:Banjer jij moet toch blauw zijn als wikier?Edit moeilijk he foutloos typen. Banjer is al heel lang teamie af hoor klopt, ik ben al een paar jaar geen teamie meer
Mijn onderschrift hebben ze niet netjes terug geplaatst Edit: nu wl, bedankt Mods! (Ik vermoed animal maar ben het niet zeker )
Aaah nog steeds geen kleurtje. Had ik wel grappig gevonden. Iedereen kleur behalve de mensen die aan 1 april mee hadden gedaan Zucht
BartVB schreef:Niemand kan zeggen dat Bokkers geen gevoel voor drama hebben Bart, ben je ons nu aan het pesten?
Wel weer ff wennen zo zonder die kleurtjes overal. En nu aan de teammies de taak om een 1 april grap voor 2015 te bedenken die deze nog kan overteffen
Fennee schreef:BartVB schreef:Niemand kan zeggen dat Bokkers geen gevoel voor drama hebben Bart, ben je ons nu aan het pesten? ik denk van wel Maaruh....je schoonmoeder op visite.....DAT is pas drama
BartVB schreef:Niemand kan zeggen dat Bokkers geen gevoel voor drama hebben Jij weet niet hoe het voelt!