Wat ik erg mis als ik met m'n telefoon op bokt zit, is dat ik geen paginanummers kan zien als ik niet in het topic zit. Als ik op de pc naar eigen berichten ga dan staan ze er wel, maar op m'n telefoon helaas niet.
Maar ik zie dat de paginanummers op de pc ook zijn veranderd? Het staat er in ieder geval heel irritant.
Shadow0
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-13 12:53
Er is een testje per ongeluk op de rest van Bokt beland. Ik ga kijken of Bart tussen de drukke HE-voorbereiding tijd heeft om het even aan te passen. No worries, het blijft niet zo!
Sani
Geplaatst: 12-09-13 12:58
De paginanummering vind ik nu fijner. Je tikt minder snel verkeerd. Mobiel dan.
Als het gaat om de paginanummering, die vind ik zo ontzettend fijn. Juist veel makkelijker dan hoe het eerst was.
Shadow0
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-13 13:19
Nieuwe versie staat erop. Mogelijk moet je even F5 of ctrl-F5 (of cmd-R) doen om de nieuwe versie te krijgen.
Sandra: mobiel is inderdaad zo gemaakt dat je het makkelijker aan kunt tikken en dat je toch de paginanummers kunt zien.
Is dit voor de mobiele gebruikers zo in orde?
Op desktop vond ik het onder elkaar iets minder prettig, omdat je daar ook de linkjes per pagina hebt. Dat staat dus weer ongeveer als in de oude situatie. Ook daar: is dit zo in orde wat jullie betreft? Of zijn hier toch nog problemen mee?
Magda_90: mobiel of gewoon? En op welke browser? Wat zie je wel?
magda_90
Geplaatst: 15-09-13 11:30
Sorry, heel bruikbaar mijn post dus.
Het gaat om mobiel gebruik en dan met de Boat-Browser, Opera, Google Chrome en Internet Explorer en dan met de HTC Desire 500. Ik zal even een print screen maken ter verduidelijking, moment.
[edit] Zo zie ik het nu bij de net 4 genoemde browsers op mobiel gebruik: https://www.dropbox.com/s/il1jp207y99i3 ... 113057.png. Als ik dus naar een andere pagina wil dan moet ik steeds kiezen voor "ga naar pagina 5" bijvoorbeeld i.p.v. dat ik direct pagina 5 aan kan klikken. Via de computer heb ik dit probleem niet.
Magda_90: helemaal helder. De linkjes naar de pagina's komen niet terug. Ik begrijp dat dat vervelend is voor een aantal mensen die ze gebruikten, maar voor veel anderen bleken die linkjes op telefoons en andere kleine schermen nauwelijks te gebruiken en zelfs zodanig in de weg te staan dat er snel misgeklikt werd.
En er is helaas niet voldoende ruimte om alles neer te zetten. Wel denk ik dat er nog een kleine verandering komt waardoor je wel makkelijk naar de eerste en laatste pagina kunt gaan.
Wanneer ik op mobiel zit en een topic bestaat uit, zeg, 4 pagina's en ik zit op de eerste pagina en ik duw op het cijfertje 4 dan kom ik op de volgende pagina uit in plaats van op de laatste. Ook als ik op de tweede zit kom ik op de derde uit in plaats van op de vierde.
Klopt idd, wordt spoedig verholpen. Ik had het ook al elders geschreven, ik hoop dat jullie nog wat geduld hebben met de paginanummers. Bokt5 is op dit moment nog in de experimentele fase, dus sommige dingen veranderen. Helaas krijgen jullie nu af en toe ook wat veranderingen die ik eigenlijk gewoon voor mezelf aan het uitproberen was, en die dus soms nog niet af zijn. Maar geen paniek, het komt allemaal goed! Nog een dagje ongeveer, dan ben ik ermee klaar, en worden de wijzigingen compleet naar Bokt5 gezet.
In de tussentijd: ctrl-F5 lost de meeste problemen op, maar misschien niet alle, in dat geval vraag ik om nog heel even af te wachten, en als het morgen nog zo is, weer aan de bel te trekken
Een heel irritant probleem met de oude layout op mobiel was dat het tekstvak als je typt niet in het schermpje paste en je dus vaak niet zag wat je aan t typen was. Dat is nu opgelost, behalve bij pbs. Daar loop ik er nog steeds tegenaan. Is dat een bekend probleem?