Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 00:55

milou123 schreef:
Maartje1990 schreef:
Ik kan het fout hebben, maar ik had het idee dat het inderdaad de bedoeling was om B&B te verwijderen? Correct me if I'm wrong.

Ze zijn aan het overleggen of het blijft.
En van mij mag het blijven, vind het wel leuk.
En als je het nu verwijderd is het kwaad toch al geschiet. Als je het verwijderd stoppen die PB's heus niet ineens. :n
EN zoals ik al eerder aangegeven heb: al jaren worden dergelijke PB's gestuurd.
En NEE, ik keur het niet goed.

Toekomstige vervelende pb's komen zo niet. Dat bedoelde ik.

MueR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 00:56

milou123 schreef:

Nou ja, ik heb aangegeven dat ik er best wat meer tijd in wil steken (qua ontwikkeling dan), maar uiteindelijk moeten zowel Tweakers als Bokt het goed vinden , en daar heb ik weinig over te zeggen ;)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 00:57

Ik vond het hártstikke leuk! Écht. Voor 1 dag.

Nu vind ik het ook een beetje klaar en snap ik niet waarom ze zich allemaal aanmelden.

Maar ik ga me er niet druk om maken hoor. Dat lastig vallen valt vast reuze mee.
Leven en laten leven denk ik dan maar. Bokt blijft maar bokt hè, het ebt heus wel weer weg.

edit; Oh sorry TS ik lees nu pas wat voor pbtje je kreeg.. Dat is wel heel aso.
kan wel altijd gebeuren, maar dan klopt mijn 'valt vast reuze mee' natuurlijk niet meer. :)
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 04-04-13 01:02, in het totaal 1 keer bewerkt

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 00:57

Dat vraag ik me echt af, serieus.
Er zijn al jaren mensen die lopen te irriteren. En zoals eerder aangegeven zijn er mensen van Fok die herrie zijn gaan schoppen, die komen dus niet eens van B&B af.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 00:58

MueR schreef:
milou123 schreef:

Nou ja, ik heb aangegeven dat ik er best wat meer tijd in wil steken (qua ontwikkeling dan), maar uiteindelijk moeten zowel Tweakers als Bokt het goed vinden , en daar heb ik weinig over te zeggen ;)

Ik heb nog wel tips als het blijft. Dingen die verbeterd kunnen worden haha. :))

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 00:58

Die komen wel, zolang mensen op bokt blijven, blijven er rottw appels zitten ;)

Ik ben benieuwd naar cijfers

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:00

Ik denk op zich dat het tezijnertijd de interesse etc. wel weer afneemt. En dat bokt inderdaad weer gewoon bokt wordt. En wellicht met een oprecht geïnteresseerde paardentweaker hier en daar, maar daar is niks mis mee. En dat eventuele rare figuren dan ook 'weg' zijn, sowieso op dergelijke niet reageren en gewoon doorsturen naar een mod (eventueel ook een tweaker mod)

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:01

milou123 schreef:
tante_trien schreef:
Ze zijn nuttig voor alle topics 'help mijn laptop doet het niet/welke laptop moet ik kopen?" en verder zijn ze vooral gezellig :j
Ik heb verder ook geen problemen met ze gehad.

En hoe is dat paard-gerelateerd? Zo kan je je bij elk forum wel aan gaan lopen melden...

Ik plaats al jaren niet echt meer paard gerelateerde dingen (zeg maar gerust zo goed als helemaal niet) moet ik nou ook opbokken?[/quote]

Ja :+

Hahah nee grapje vind dat ze zich echt aanstellen.

milou123

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:02

Alexandra wil je aub even juist quoten? Ik heb dat niet gezegd.

Steephh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:17

Wat mij betreft is er een simpele oplossing.. Voor mods/admins: Zet PM pas aan voor mensen die meer dan 25 posts hebben. Iedereen die er daarna nog misbruik van maakt: waarschuwing en/of ban.

Verder, is bokt traag? (valt me tegen dat T.net niet even wat servercapaciteit beschikbaar wilde stellen :Y) ) Ga rechtstreeks naar http://pegasus.bokt.nl/ om de loadbalancer te omzeilen en op een server te komen waar B&B niet gehost wordt.. En natuurlijk kan je alle topics negeren die over B&B gerelateerde zaken gaan.

Niet zo moeilijk toch? Het iniatief vind ik verder prachtig en ook het idee er achter is erg leuk. De uitleg op de beginpagina van B&B is gewoon geweldig.. :+ Ik heb genoten van vele leuke gesprekken en zal dat ook nog zeker een tijd blijven doen. *\o/*

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:18

milou123 schreef:

Ik plaats al jaren niet echt meer paard gerelateerde dingen (zeg maar gerust zo goed als helemaal niet) moet ik nou ook opbokken? < Dat wel daar gaf ik antwoord op.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:20

Wat het punt denk ik is, is dat Bokt meer is dan een datingsite. En aangezien Bokt zichzelf heeft oper gesteld onder het mom van: "i-dating". Denk ik daadwerkelijk dat tweakers dit zo begrepen hebben. Maar het gros van Bokt zit niet te wachten om te daten via Bokt, dus daar is het fout gegaan. En ik vind: een 1 april grap is leuk voor 1 april, daarna is het klaar. Je kan niemand dwingen zich hier niet in te schrijven, maar ze bijvoorbeeld wel vertellen dat Bokt geen datingsite is. Want als mensen willen daten via internet, moeten ze zich inschrijven bij een andere site omdat je daar allemaal gelijk gestemden hebt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen "last" heb van de 1 april grap, maar ik begrijp TS heel goed.

Dus wat mij betreft: het was leuk voor een dag, en mensen die willen daten, schrijf in bij een datingsite.

Steephh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:25

Gimme_Spurs schreef:
Wat het punt denk ik is, is dat Bokt meer is dan een datingsite. En aangezien Bokt zichzelf heeft oper gesteld onder het mom van: "i-dating". Denk ik daadwerkelijk dat tweakers dit zo begrepen hebben. Maar het gros van Bokt zit niet te wachten om te daten via Bokt, dus daar is het fout gegaan. En ik vind: een 1 april grap is leuk voor 1 april, daarna is het klaar. Je kan niemand dwingen zich hier niet in te schrijven, maar ze bijvoorbeeld wel vertellen dat Bokt geen datingsite is. Want als mensen willen daten via internet, moeten ze zich inschrijven bij een andere site omdat je daar allemaal gelijk gestemden hebt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen "last" heb van de 1 april grap, maar ik begrijp TS heel goed.

Dus wat mij betreft: het was leuk voor een dag, en mensen die willen daten, schrijf in bij een datingsite.

Je HOEFT natuurlijk niet in te schrijven op B&B. Ook kan je die paar topics negeren die nu over B&B gaan. De Tweakers die zich nu hebben ingeschreven bevinden zich ook voornamelijk in die topics, op een durfal die ook in een ander topic durft te posten. Wat is dan het probleem?

En natuurlijk is bokt meer dan een datingsite. Het is notabene een enorme community waar allerlei paard gerelateerde zaken worden besproken. Daar gaat een topic en een APARTE datingsite waar bokt en tweakers.net (ook geen datingsite maar een enorme techcommunity) de handen voor ineen hebben geslagen echt geen verandering in brengen.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:28

Alexandra_ schreef:
milou123 schreef:

Ik plaats al jaren niet echt meer paard gerelateerde dingen (zeg maar gerust zo goed als helemaal niet) moet ik nou ook opbokken? < Dat wel daar gaf ik antwoord op.

Ja, maar ik heb dat niet gezegd. :=

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:31

milou123 schreef:

Ik plaats al jaren niet echt meer paard gerelateerde dingen (zeg maar gerust zo goed als helemaal niet) moet ik nou ook opbokken? < Dat wel daar gaf ik antwoord op.[/quote]
Ja, maar ik heb dat niet gezegd. :=[/quote]

Huh :/ dat quote ik toch echt.. vaag :P

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:32

En toch... dit soort topics zijn er niet voor niets... Rotte appels heb je altijd (en daarmee wil ik echt niemand tegen de schenen schoppen) maar als iemand pb'tjes ontvangt die op z'n zachts gezegd intimiderend zijn, is de datingsite wat mij betreft zijn doel voorbij geschoten.

ik heb even op tweakers gekeken vanmiddag en het ziet er gezellig uit hoor! :j Hebben jullie al bokkers mogen verwelkomen?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:46

Poess91 schreef:
tante_trien schreef:
Ze zijn nuttig voor alle topics 'help mijn laptop doet het niet/welke laptop moet ik kopen?" en verder zijn ze vooral gezellig :j
Ik heb verder ook geen problemen met ze gehad.

En hoe is dat paard-gerelateerd? Zo kan je je bij elk forum wel aan gaan lopen melden...

milou123 schreef:
Ik plaats al jaren niet echt meer paard gerelateerde dingen (zeg maar gerust zo goed als helemaal niet) moet ik nou ook opbokken?

Het was een quote van Poess91.
En ik reageerde daar weer op. ;)

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:46

Gimme_Spurs schreef:
En toch... dit soort topics zijn er niet voor niets... Rotte appels heb je altijd (en daarmee wil ik echt niemand tegen de schenen schoppen) maar als iemand pb'tjes ontvangt die op z'n zachts gezegd intimiderend zijn, is de datingsite wat mij betreft zijn doel voorbij geschoten.

ik heb even op tweakers gekeken vanmiddag en het ziet er gezellig uit hoor! :j Hebben jullie al bokkers mogen verwelkomen?

Al meerdere.
Ik heb ook al veel uitnodigingen gehad, maar ik ga niet. :D

Steephh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:48

Gimme_Spurs schreef:

Rotte appels heb je altijd. Daar moet tegen worden opgetreden, maar dat hou je toch niet tegen tenzij je heel je forum read-only maakt en elke gebruiker uitvoerig gaat screenen.
Zoals hier al op meerdere plekken wordt aangegeven door mods van beide fora wordt er uitermate meewerkend opgetreden. Probleem van PB's is dat ze prive zijn en wanneer hier geen melding van wordt gemaakt (op de juiste manier) dan zullen deze rotte appels door kunnen gaan.

En jazeker! Een paar.. Eentje heeft het zelfs al aangedurft om in een aantal andere topics te posten dan B&B.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 02:19

Ik ben een vlag aan het maken, wit met een rood kruis. En op Abel galopperend ga ik straks door de straten van Alkmaar verkondigen dat tweakers moeten blijven. PB me voor aanmelding.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 02:22

lieveli schreef:
Ik ben een vlag aan het maken, wit met een rood kruis. En op Abel galopperend ga ik straks door de straten van Alkmaar verkondigen dat tweakers moeten blijven. PB me voor aanmelding.

Ik ik ik doe mee! *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 02:24

Kunnen we niet ook een samenwerkingsverband aangaan met het forum voor bodybuilders??

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 02:25

Dat doen we volgend jaar met 1 april. 8-)

Steephh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 02:34

lieveli schreef:

<3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 02:38

Wat is dat met tweakers en hartjes? Als het niets wordt met mijn hippiejongen ga ik met een tweaker, die zijn zo lekker aanhankelijk.