Gimme_Spurs schreef:Wat het punt denk ik is, is dat Bokt meer is dan een datingsite. En aangezien Bokt zichzelf heeft oper gesteld onder het mom van: "i-dating". Denk ik daadwerkelijk dat tweakers dit zo begrepen hebben. Maar het gros van Bokt zit niet te wachten om te daten via Bokt, dus daar is het fout gegaan. En ik vind: een 1 april grap is leuk voor 1 april, daarna is het klaar. Je kan niemand dwingen zich hier niet in te schrijven, maar ze bijvoorbeeld wel vertellen dat Bokt geen datingsite is. Want als mensen willen daten via internet, moeten ze zich inschrijven bij een andere site omdat je daar allemaal gelijk gestemden hebt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen "last" heb van de 1 april grap, maar ik begrijp TS heel goed.
Dus wat mij betreft: het was leuk voor een dag, en mensen die willen daten, schrijf in bij een datingsite.
Je HOEFT natuurlijk niet in te schrijven op B&B. Ook kan je die paar topics negeren die nu over B&B gaan. De Tweakers die zich nu hebben ingeschreven bevinden zich ook voornamelijk in die topics, op een durfal die ook in een ander topic durft te posten. Wat is dan het probleem?
En natuurlijk is bokt meer dan een datingsite. Het is notabene een enorme community waar allerlei paard gerelateerde zaken worden besproken. Daar gaat een topic en een APARTE datingsite waar bokt en tweakers.net (ook geen datingsite maar een enorme techcommunity) de handen voor ineen hebben geslagen echt geen verandering in brengen.