Ik ga echt lachen als we met zn allen hysterisch zitten te doen terwijl er eigenlijk niks aan de hand is....
Ergens heb ik het idee dat een aantal van jullie vannacht héél raar gaan dromen.Vergeet geen verslag te doen morgen hoor!
Maar wat levert t op, als ze meezitten te kijken als gast..Haha, zit te twijfelen of ze ons nou gewoon zitten te dollen of dat er echt niets komt.
delerium schreef:Ergens heb ik het idee dat een aantal van jullie vannacht héél raar gaan dromen.Vergeet geen verslag te doen morgen hoor!Dat heb je goed gedacht...
delerium schreef:Ergens heb ik het idee dat een aantal van jullie vannacht héél raar gaan dromen.Vergeet geen verslag te doen morgen hoor!Seed ik vannacht al
delerium schreef:Ergens heb ik het idee dat een aantal van jullie vannacht héél raar gaan dromen.Vergeet geen verslag te doen morgen hoor!Zwijg jij.
Laurie schreef:Wat zullen ze hier achter de schermen een lol om hebben. Net als ik hier.. Erg leuk om iedereen zo van slag te zien, en hoopvol wachten op de grap
Mossel schreef:Laurie schreef:Wat zullen ze hier achter de schermen een lol om hebben. Net als ik hier.. Erg leuk om iedereen zo van slag te zien, en hoopvol wachten op de grap Vind het stiekem heel leuk om te volgen.
k_m schreef:Als het echt pas morgenvroeg komt vraag ik me af wat de modjes allemaal aan het doen zijn nu Die liggen krom van t lachen denk ik
EmmyJoycee schreef:Straks zitten ze met zn allen bij elkaar en gewoon ons heel hard uitlachen Zeker weten
k_m schreef:Als het echt pas morgenvroeg komt vraag ik me af wat de modjes allemaal aan het doen zijn nu TANDENPOETSEN