Moderatoropmerking:
Zoals ik op de vorige pagina al heb aangegeven, is het niet de bedoeling om off-topic te gaan. Nu wordt er onderhand weer een totaal andere discussie gevoerd die niets te maken heeft met het oorspronkelijke onderwerp. Als iemand aanstoot neemt aan het feit dat Horse Event wordt geadverteerd op Bokt, dan kan die gebruiker daar altijd een nieuw topic over aanmaken. Hetzelfde geldt voor de andere discussies die hier gevoerd worden. Maar om het topic niet te overspoelen met andere discussies, ga ik nog één keer vragen om het on-topic te houden. Zo niet, dan zal het topic op slot gaan.
Daarnaast kan ik wel meedelen dat er achter de schermen al druk gezocht wordt naar een manier om meer transparantie te bieden over de bans. Maar zo'n beslissing wordt niet op één dag genomen en we wachten hierbij op input van andere mods en het beheer, daarom dat dit overleg altijd wat langer duurt. Hetzelfde geldt voor andere modingrepen; wij zijn ook mensen en we zijn nooit 24/7 online. En ja, dan kan het wat langer duren voor er in een topic kan worden ingegrepen. We hopen dan ook dat jullie inzien dat wij ook mensen zijn met een leven buiten Bokt, waardoor het soms zo kan zijn dat TEMs en andere zaken niet binnen één dag kunnen worden afgehandeld.