Roddels over bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:09

Ayasha schreef:
Er zitten daar een pak oude leden die hier door de leden met open armen ontvangen zouden worden maar waar het beheer te trots voor is om de fout toe te geven. :D

Ik denk eerder dat bokt geen zin heeft in mensen die zo bekrompen denken dat ze imo niks anders kunnen dan andere mensen de grond in te stampen. . . dan mogen ze denken dat ze wijsheid in pacht hebben, er bestaat ook nog zoiets als normen en waarden.

Sodeletuut

Re: Roddels over bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:13

Ik heb eens gekeken op dat forum, er worden ook aardig lelijke dingen over mij gezegd. Ach ja, niet leuk maar sommige mensen hebben het nodig om anderen naar beneden te halen. Moet dan maar denk ik. :P

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:14

Joolien schreef:
Maar tita jij reageert soms ook nogal bevooroordeeld en niet altijd even subtiel dan krijg je mensen op je dak. Je moet zelf zo reageren dat je dat voorkomt... En anders niet zeuren.

:= godjsammes en jij dan?

Ik zeur nergens over PP hoor, waar het omgaat in dit topic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:15

tita schreef:
Joolien schreef:
Maar tita jij reageert soms ook nogal bevooroordeeld en niet altijd even subtiel dan krijg je mensen op je dak. Je moet zelf zo reageren dat je dat voorkomt... En anders niet zeuren.

Dat weet ik, maar ik zeur niet. ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:17

tita schreef:

Ik reageer hier toch even op: Ik zeur ook nergens om, heb de mensen die ik heb kunnen vinden een pb verzonden wil ook in dit topic open zijn over mijn mening. Dat is geen zeuren, dat heeft de confrontatie aangaan. Als al dat gelul op PP waar zou zijn en met een sterke onderbouwing zou je mij echt niet horen, maar ga geen dingen over mij online zetten die A, niet waar zijn en B, als je mij niet kent.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:19

>;) ik zeur ook niet, niet over PP daar heb ik me nog niet negatief over uitgelaten. De mensen die geband zijn daar had ik woorden mee maar sommig ook goede woorden alleen die ene die niet genoemd mag worden ook al zo hypocriet.. *** dus.

Ik blijf erbij dat bokt een grote kleuterschool is, de gemiddelde mod is net droog achter de oren.
Elke discussie wordt gesmoord.

Waarom je blijft hangen...tja meeste informatie is hier te vinden. PP is vrij klein
Laatst bijgewerkt door Poosje81 op 01-04-12 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Het verzoek om geen namen te noemen is niet zonder reden..

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:19

Ailill schreef:
tita schreef:

Ik reageer hier toch even op: Ik zeur ook nergens om, heb de mensen die ik heb kunnen vinden een pb verzonden wil ook in dit topic open zijn over mijn mening. Dat is geen zeuren, dat heeft de confrontatie aangaan. Als al dat gelul op PP waar zou zijn en met een sterke onderbouwing zou je mij echt niet horen, maar ga geen dingen over mij online zetten die A, niet waar zijn en B, als je mij niet kent.

Deze post sloeg compleet op Joolien

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:20

Qimm schreef:
Jannepauli schreef:
Hoe de stand van zaken nu op PP is kan ik niet zeggen want ik lees er niet mee. In de beginfase echter was het wel de kernactiviteit - het bekritiseren van bokkers, het boktbeheer etc. Het zat mensen hoog en kennelijk moest dat gelucht worden. Na verloop van tijd is dat ongetwijfeld minder geworden. Blijft het feit dat het niet erg origineel is als je niet veel anders kunt verzinnen dan je 'nieuwtjes' eerst op een ander forum te moeten halen en er dan vervolgens vrolijk op los gaat.

Toch blijf ik er bij dat het laf is om op een ander forum mensen te gaan hekelen - ik zou zeggen dat je dat gewoon in het topic moet doen waar je je aan stoort. Dat kan gewoon op een normale manier, of het nu hier is of daar. Persoonlijk vind ik het prima dat Bokt schreeuw- en scheldpartijen, zwartmakerij etc. niet toestaat. Mensen hebben het recht zich te uiten maar de manier waarop dat soms gebeurt .. de gevolgen van roddel en cyberpesten gaan soms erg ver.

wat is daar mis mee dan, iedereen doet dat toch in meer of mindere mate?

Hoe veel topics gaan niet over 'ik heb ergens gehoord dat...' 'ik heb ergens gelezen dat...' 'ik heb op youtube dit filmpje gezien...'
Dat er veel mensen ook nog op bokt zitten zorgt er gewoon voor dat je de dingen die je de moeite waard vind daar ook post.

hetzelfde gebeurt ook met nieuwsberichten of artikelen.

Nieuwsgaring is uiteraard vrij - maar op PP is een heel topic gewijd aan: "Over bokt en bokkers" en dat geeft toch wel aan dat het 'nieuws' dan selectief gezocht wordt. Dat is waar ik naar verwijs. Tot nu toe heb ik - dit topic uitgezonderd - hier op Bokt nog geen topic(s) zien verschijnen onder de titel "Over PP en plaatpoetsers"- misschien komt dat omdat ze weinig nieuwswaardigs te melden hebben? :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:21

Komt omdat wij niet mogen schrijven over anderen dat is roddelen en roddelen is stout dus verboden

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:23

@Ailill / sita/ suleilitha/

Beetje raar om van jou deze antwoorden te lezen.
Is dat omdat je niet meer op PP welkom bent?
Geef je daarom ook af op Kim omdat die jou identiteit niet geheim gehouden heeft?

Ailill

tita schreef:
Deze post sloeg compleet op Joolien

Ik ga ook aan dat ik hier toch even op reageer. . . we zitten hier op een forum, reageren mag iedereen. En wat jij zeuren noemt klopt imo niet, vandaar mijn reactie.

Ailill

little_king schreef:
@Ailill / sita/ suleilitha/

Beetje raar om van jou deze antwoorden te lezen.
Is dat omdat je niet meer op PP welkom bent?
Geef je daarom ook af op Kim omdat die jou identiteit niet geheim gehouden heeft?

Oaw nou gaan we dat verhaal weer krijgen. . . ik ken geen Sita, nooit gesproken ook ;)

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:25

Niemand heeft Sita ooit gesproken, dat is het hem nu net :)

Maar de mods kijken nu wel verder.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:26

tita schreef:
Komt omdat wij niet mogen schrijven over anderen dat is roddelen en roddelen is stout dus verboden

Heb jij ooit een topic hier gezien waarin werd besproken hoe we andere mensen op de kast moeten krijgen door onzinverhalen de wereld in te helpen? Zoals bijv. foto's plaatsen van (te) dikke shetlanders en dan massaal te gaan roepen dat dikke shets normaal zijn? In de hoop op een nieuwe rel? En dan heb ik het over volwassen mensen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:26

little_king schreef:

Ik kreeg van meerdere mensen via pb de vraag of ik Sita zou zijn ;)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:27

:= nou misschien wil bartje even kijken of dit ip adres vergelijkbaar was met sita/suleilitha

OMG zou leuk zijn

MAARRE is sita ook geband van PP dan...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:28

little_king schreef:

Gokje. . . maar ben jij toevallig Little Girl op PP? In dat geval ben je namelijk te triest voor woorden ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:29

tita schreef:
:= nou misschien wil bartje even kijken of dit ip adres vergelijkbaar was met sita/suleilitha

OMG zou leuk zijn

Dan heb ik een nieuwtje voor: Dat is al gedaan. . . en nog een nieuwtje: Ik ben nog steeds online hier ;)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:29

:roll: lekker volwassen welkom op bokt je hoort er thuis

zal die rode knop gebruiken want dat is bokt.... je mag niet op de man spelen en kwaad spreken.

Och dat je online bent zal mij een worst wezen heb al lang gemerkt niet intressant

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:30

:D Ennn Ailill,ben je het??? _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:32

tita schreef:
:roll: lekker volwassen welkom op bokt je hoort er thuis

zal die rode knop gebruiken want dat is bokt.... je mag niet op de man spelen en kwaad spreken.

Och dat je online bent zal mij een worst wezen heb al lang gemerkt niet intressant

Dank je. . . ik zie het als een eer om hier thuis te horen. Druk jij maar lekker op dat rode knopje, het liefst zo vaak mogelijk. Je zou ook op dat rode kruisje rechts bovenin kunnen drukken, stuk effectiever ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:32

Faruba schreef:
:D Ennn Ailill,ben je het??? _O-

Ofcourse. . . :j
Laatst bijgewerkt door Ailill op 30-03-12 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:33

Zal ik es doen werkt roept.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:34

tita schreef:
Zal ik es doen werkt roept.

6 woorden en dan 2 taalfouten. . . :(:)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 12:35

tita schreef:

OMG zou leuk zijn

Als ik het goed begrepen heb is Sita zelf vertrokken van PP.
Van mij mag ze hier terugkomen, vond het een best mens.